Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. 5% 3. van de tijden toen het nog normaal was dat vrouwen 'minder belangrijk' waren, het is nog lang niet helemaal uit de mentaliteit van mensen.. 4. Nee, zou veel te opvallend zijn 5. zie vraag 4, en je moet natuurlijk ook aan bepaalde voorschriften voldoen, je kunt dezelfde functie niet minder waarderen alleen omdat die door vrouw wordt uitgevoerd, die zou het moeten uitleggen.. 6. Ligt aan de landen, ik denk dat het buiten nederland wel erger is, maar in de europese landen (die niet zo arm zijn en economie wel op een redelijk niveu ontwikkeld hebben) in de arme landen met weinig ontwikkeling zal het verschil groter zijn. 7. Regering, strenge wet ertegen opstellen. |
![]() |
|
1.Wie verdienen er gemiddeld meer denk je? Mannen of vrouwen?
Mannen 2.Hoeveel % meer denk je? 8% 3.Waardoor komt dit verschil denk je? Ik denk dat dit komt door vroeger. We maken nog steeds onderscheid tussen mannen en vrouwen. 4.Vind je het lonenverschil kunnen binnen hetzelfde bedrijf en dezelfde functie? Nee. 5.Zo ja waarom wel, zo niet waarom niet? Het geslacht heeft niets te maken met hoe iemand functioneert. Ze verrichten allebei dezelfde arbeid, dus ik vind dat ze hier allebei evenveel voor moeten krijgen. 6.Hoe denk je dat het lonenverschil in andere landen zit? Ik denk dat het in Europa het loonverschil wel meevalt. Waarschijnlijk in de laag ontwikkelde landen zal er nog wel een flink verschil zijn. 7.Wie zou het lonenverschil volgens jou op moeten lossen? Ik denk dat dit opgelost moet worden d.m.v. een wet. |
![]() |
|
1. Mannen
2. 7% 3. Mannen werken meer, hebben geen onderbreking ivm zwangerschap in loopbaan en dingen van vroeger. 4. Nee 5. Voor een gelijke prestatie hoort een gelijke beloning 6. West-europa valt volgens mij wel mee, in minder ontwikkelde landen is er meer sprake van loonverschil. 7. Alle idiote quota afschaffen, de markt kan zichzelf prima handhaven en daar is geen overheid voor nodig. De idiote gedachte dat vrouwen voorrang moeten krijgen bij topfuncties is gewoon een marxistisch hersenspinsel. Vrouwen zijn namelijk ook drastisch ondervertegenwoordigd in de bouw en daar hoor je nooit zo'n feministisch monster over klagen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Wiskunde Po Statistiek, Helpp! N.A | 0 | 19-03-2009 20:33 |