Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2007, 11:14
Verwijderd
ik weet niet wat mijn leukste dag was, maar ik hoop gewoon dat die nog moet komen

leuke herinneringen zijn wel:
oude schoolfeesten; van tevoren ordinair veel goedkope wijn drinken en dan op mijn blote voeten in mijn galajurk rondlopen, omdat ik echt te dronken was voor mn hakken. en vervolgens op mijn bek gaan, omdat ik niet meer wist hoe een trap werkte.

verven in dit huis waar ik nu woon. samen met mijn beste vriendin goor en onder de verfspatten met héél harde muziek op pizza eten op de grond en praten over van alles en nog wat.
sowieso hou ik er van om zelf dingen te maken, dat voelt zo veel beter!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2007, 12:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een van de leukste dagen was zeker m'n propedeuse-uitreiking vorig jaar zomer Verder weet ik het even niet zo.
Oud 06-07-2007, 12:01
Verwijderd
Dat weet ik niet, ik heb namelijk niet de hersencapaciteit om de leukheid van alle dagen in mijn leven te onthouden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 12:04
Daboman
Daboman is offline
Een aantal herinneringen:

De in ontvangst name van m'n vwo diploma. M'n allereerste meet in de Efteling op m'n 17e. Toen de middelbare school waar ik voor uit kwam Nederlands damkampioen werd. De foto van het team staat nog steeds in m'n fotoboek.
Oud 06-07-2007, 13:03
Verwijderd
Ik doe niet aan 'leukste dagen'.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 06-07-2007 @ 14:03 :
Ik doe niet aan 'leukste dagen'.
emo!

pfff, doe ik eens een keer moeite voor een topic met enige diepte
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 13:17
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 06-07-2007 @ 14:16 :
emo!
Wie noem jij hier een emo?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 13:22
Muchacha
Muchacha is offline
Te veel om op te noemen denk ik
Mijn afstuderen op de hogeschool zonder herexamens is er wel één van denk ik. Dan bepaalde dagen met mijn exvriendje, leuke momenten met een scharrel, op reis met mijn beste vriendin, gezellige avonden met mijn vriendinnetjes. Er zijn er zo veel en er zullen er nog meer komen!
Oud 06-07-2007, 13:58
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Vast en zeker als ik ben ingeloot voor Geneeskunde. Maar die dag ligt (hopelijk) in de toekomst... Tot nu toe is het mijn diploma-uitreiking van het vwo geweest. Verder heb ik natuurlijk ook heel veel leuke herinneringen, van sommige krijg ik nu nog de slappe lach.
Oud 06-07-2007, 15:30
marrel
marrel is offline
Ik denk dat de dagen wel te overtreffen zijn maar tot nu toe Havo diploma, zowel het horen van het geslaagd zijn als het halen en een avond die de details even niet waardig zijn
Oud 06-07-2007, 15:41
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Geen idee, m'n leven is nog niet voorbij
Oud 06-07-2007, 15:47
TommY_
TommY_ is offline
Mijn eerste kus, en onderandere het behalen van mijn diploma.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Evil Monkey schreef op 06-07-2007 @ 16:41 :
Geen idee, m'n leven is nog niet voorbij
scherp
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 16:09
Uice
Uice is offline
Zo uit mijn hoofd zeg ik 27 en 28 juni 2003. 2003 was sowieso een goed jaar voor Julius.

Maar er zijn wel meer goede dagen geweest.
Oud 06-07-2007, 16:11
snoopy
snoopy is offline
Volgens mij was dat mijn verjaardag vorig jaar. Niet dat mijn verjaardag echt zo heel bijzonder was, maar het was wel een einde van een reeks geweldige dagen. Dit schreef ik toen in een blog:

Alles gaat even helemaal lekker. Ik ben vorige week geslaagd voor m'n blauwe band, ik heb m'n assessment gehaald (sowieso loopt school helemaal op rolletjes laatste tijd, shocking ), superleuke filmavond gehad met al m'n vrienden (behalve Wanda en Judith, maar ja... ) en vandaag m'n verjaardag. Heb echt superleuke cadeautjes gehad en ben nog niet eens echt jarig! (hele mooie laarzen van m'n moeder, friends quiz pc game, fotolijstjes, australian bonbons, veeel geld . Ben benieuwd wat ik nog meer krijg (thijs weet nog niet eens wat ie moet kopen, nou ja zeg )!
En dan gaat het tussen mij en Thijs ook nog s supergoed...
Ben op dit moment even helemaal gelukkig en dat wilde ik met de hele wereld delen, haha!
Oud 06-07-2007, 21:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Tot nu toe?
Ik heb wel een aantal hele leuke dagen gehad, denk ik.
1. Het soort van open podium op school, omdat ik toen weer verliefd werd en ik piano heb gespeeld en gezongen en iedereen meedeed en ik echt het gevoel had dat ik mensen had leren kennen. En omdat een klasgenoot/muzikant later nog tegen me zei dat hij vond dat ik niet zo verlegen moest zijn omdat hij vond dat ik talent had.
2. Een avond toen we met de hele klas in duitsland waren, en we gewoon met z;n allen op een voetbalveldje op onze rug zijn gaan liggen en naar de sterren hebben gekeken en gepraat over van alles, en we nog bezig waren met zingen omdat we dat daarvoor ook met de hele groep en de Duitse uitwisselingsstudenten hadden gedaan. Eigenlijk waren alle 3 dagen in duitsland geweldig. Ik hou ervan om mensen meer te leren kennen.
3. De tijd dat we met de Duitsers naar Engeland gingen. 3 dagen in een geweldig gastgezin met mijn 2 beste vriendinnen en dat we elke avond zo laat opbleven, m&m's aten en alles vertelden, lachten, huilden, sliepen.

Nee, ik ben gezegend, jongens!
Oud 06-07-2007, 21:59
Vice
Vice is offline
Om een of andere reden ben ik niet in staat om de leukste dag uit die 22 jaar en paar dagen dat ik op aarde ben te kiezen.
Oud 06-07-2007, 23:51
Magican
Magican is offline
Dat ik tievusstoned op een berg in Rome met klasgenoten stond. Maar dat was niet de mooiste dag, die moet nog komen.
Oud 07-07-2007, 00:45
coopergirl
coopergirl is offline
Toen ik op 11 jarige leeftijd alleen naar Brazilië ben gereisd (op het vliegveld aldaar werd ik opgewacht door familie die daar wonen). Het was een heel indrukwekkende vakantie.

Verder heb ik de momenten dat ik onder invloed van pep was altijd als intens blij ervaren... (Maar dat telt niet echt mee).

Eigenlijk ben ik in de regel een beetje melancholisch ingesteld en vergeet ik leuke momenten snel..
Oud 07-07-2007, 02:28
Verwijderd
15-09-02, toen werd Sam geboren!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 03:26
Uice
Uice is offline
Deed dat geen pijn?
Oud 08-07-2007, 10:46
gewoonmax
gewoonmax is offline
wat een saaie leukste dagen hebben jullie Mijn leukste dag was zeker ergens in mijn kindertijd, heb zoveel leuke dagen gehad dat ik het niet meer weet. Wat is er nou leuk aan een papiertje uitgereikt te krijgen? Ik vond stoepkrijten nog leuker
Oud 08-07-2007, 11:06
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
gewoonmax schreef op 08-07-2007 @ 11:46 :
Wat is er nou leuk aan een papiertje uitgereikt te krijgen?leuker
Het gaat niet om het papiertje, het gaat om de betekenis van dat papiertje. Eindelijk krijg je erkenning voor je werk.
Oud 08-07-2007, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 08-07-2007 @ 12:06 :
Het gaat niet om het papiertje, het gaat om de betekenis van dat papiertje. Eindelijk krijg je erkenning voor je werk.
het spijt me, maar daar hecht ik ook niet zo veel waarde aan. ik vond het eerder irritant dat iedereen om me heen het zo opblies en dat het zo lang duurde voordat dat papiertje er eindelijk was
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 23:30
Bongalientje
Bongalientje is offline
huhm het is niet de leukste dag maar ik heb wel een aantal dagen waar ik aan denk als leuke dagen.

Toen ik 13 was en voor het eerst een feestje had dat ik leuk vond was ik heel blij, het duurde een heel weekend. Vorig jaar vond ik eind juni geweldig en dit jaar is sowieso super
Oud 11-07-2007, 23:35
Lolita
Lolita is offline
De leukste is misschien niet helemaal het juiste woord maar de mooiste, superoverweldigenste was de dag dat mijn zoontje geboren werd.
Oud 12-07-2007, 13:29
TRA
TRA is offline
Weet ik veel, ik doe niet aan leuke dagen, laat staan dat er een leukste dag was.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
TRA schreef op 12-07-2007 @ 14:29 :
Weet ik veel, ik doe niet aan leuke dagen, laat staan dat er een leukste dag was.
Wat klink je droef

Mijn leukste dag was... mja, een leuke dag is vol met verschillende leuke dingen, en dat was m'n trouwdag wel Maar er zijn ook genoeg dagen vol suffigheden met één heel leuk moment. (Bv. m'n nichtje voor het eerst zien, dat was een behoorlijk suffe dag.)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 13:33
TRA
TRA is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-07-2007 @ 14:30 :
Wat klink je droef

Ik heb m'n "Life is a bitch and then you die"-motto maar weer eens uit de kast gehaald.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 14:29
Verwijderd
Citaat:
gewoonmax schreef op 08-07-2007 @ 11:46 :
wat een saaie leukste dagen hebben jullie Mijn leukste dag was zeker ergens in mijn kindertijd, heb zoveel leuke dagen gehad dat ik het niet meer weet. Wat is er nou leuk aan een papiertje uitgereikt te krijgen? Ik vond stoepkrijten nog leuker
Ja inderdaad. Met Qimm op de ponies van de buren rondcrossen en enorme fantasieën hebben over dat we indianen en cowboys waren. Of hutten bouwen op hooizolders of in bossen. Hele middagen met de barbies spelen of boeken over dinosaurussen maken. Een zomer lang buitenritten maken.

Maar goed, volwassen(er) zijn heeft ook leuke dingen. Tot diep in de nacht staan dansen met je beste vrienden, bijvoorbeeld. Of met je vriendje op bed liggen knuffelen en dan helemaal opgaan in prachtige muziek. Of te horen krijgen dat je iets moeilijks (werkstuk/vertaling/tentamen/illustratie/etc) heel goed gedaan hebt. Op echte rotsen klimmen. De avond/nacht dat vriendlief en ik weer een stelletje werden na 3 maanden uit. Uren en uren kletsen met je favoriete mensen.

Ik kan echt niet kiezen hoor, mijn leven is te leuk
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 14:41
Verwijderd
Oh ja, dansen is ook heerlijk, dat heeft ook zeer fijne en leuke momenten opgeleverd
En zomers als kind, heerlijk. Ik deed altijd net alsof ik een boerinnetje of herderinnetje was (een beetje á la Nathalie, die tekenfilm, zooo fijn ) en dan liep ik lekker in een hemd van mijn vader door de tuin, met een soort hoofddoekje om en een gietertje. Lieveheersbeestjes 'vangen' enzo
En 's winters schaatsen op een vijver in het park, ook zo leuk
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 07-07-2007 @ 04:26 :
Deed dat geen pijn?
het viel wel mee want hij is met een keizersnee geboren
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 14:49
Dexter_M
Dexter_M is offline
moeilijk, afegelopen jaar een weekend lang dance valley was echt een van de beste dagen ooit.
en nog zo veel andere dingen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 17:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Naojan schreef op 12-07-2007 @ 15:48 :
het viel wel mee want hij is met een keizersnee geboren
Oh ja, je buik opengesneden krijgen, dat zal wel meevallen.
Oud 12-07-2007, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 12-07-2007 @ 18:03 :
Sommige vrouwen beweren dat het beter is dan natuurlijk bevallen, zonder verdoving en ook nog eens zonder verdoving te worden ingeknipt en gehecht. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. 't Herstel duurt langer bij een keizersnede, maar natuurlijk bevallen is ook verdomd pijnlijk hoor...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 17:34
Verwijderd
Die moet nog komen mag ik hopen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 12-07-2007 @ 18:03 :
Ik had een ruggenprik (die was echt hell ) maar van dat snijden voel je niks hoor
Ik ben maar een klein meisje en sam was een grote baby met een groot hoofd dus ik vond het niet zo erg. Ik had wel het gevoel dat ik er makkelijk vanaf was gekomen.
Maar ik had het niet echt voor het zeggen.
Die wond deed minder pijn dan ik had verwacht, maar was geen pretje natuurlijk. Vooral als ik moest hoesten of lachen deed het echt pijn.

de wond was met zelfoplosbaar draad gedicht, en ook niet met een kruissteek dus gewoon 1 rechte lijn.
Het zit precies boven mijn bikinilijn en is bijna onzichtbaar.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 22:59
Verwijderd
Mijn zus is natuurlijk bevallen en ze wilde altijd veel kinderen, inmiddels vindt ze ééntje genoeg. Ze wil nooit meer bevallen, zo vreselijk vond ze het (En dan ging het nog heel snel eigenlijk.)
Ik ben benieuwd hoe 't mij gaat bevallen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:05
Uice
Uice is offline
Blij dat ik het niet hoef te doen.
Oud 12-07-2007, 23:23
Verwijderd
Waarom beginnen mensen daar toch aan hè.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-07-2007 @ 00:23 :
Waarom beginnen mensen daar toch aan hè.
vraag het eens aan je ouders
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:29
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 08-07-2007 @ 12:13 :
het spijt me, maar daar hecht ik ook niet zo veel waarde aan. ik vond het eerder irritant dat iedereen om me heen het zo opblies en dat het zo lang duurde voordat dat papiertje er eindelijk was
Ja. Dat overrated gedoe. Kaartjes krijgen, felicitaties, mensen die bellen..

Ik was wel echt blij toen ik dat papiertje echt in mn handen had en al dat gezeur eindelijk voorbij was. En ook dat ik eindelijk van school af ben en iets nieuws mag gaan doen Ik zie het meer als een 'symbool' van afsluiting van een periode in je leven, dan een 'oeh, wat een prestatie'.

Onder mooie dagen vallen bij mij bijvoorbeeld dagen dat ik iets krijg/koop wat ik al heeel lang heeel graag had willen hebben. Zo wilde ik bijna een jaar lang heel graag een eigen spiegelreflexcamera. En toen ik hem dan eindelijk thuis in mijn handen had, had ik echt een fantastisch gevoel.

Verder heb ik de afgelopen jaren fantastische reizen gemaakt die zeker binnen mijn mooiste dagen vallen. Vakantiedagen in het algemeen zijn mooie dagen
Oud 12-07-2007, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 13-07-2007 @ 00:25 :
vraag het eens aan je ouders
Heb ik gedaan, maar echt een duidelijk antwoord hadden ze niet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:49
Verwijderd
ik heb heel wat mooie dagen in Peru beleefd. Dat kon zijn een fantastische avond vol salsadansen met een rappe Peruaan, tot het gevoel hebben op de top van de wereld beland te zijn tussen de hoge bergen en mooie ruines.

Ik heb in Taizé met vriendinnen een fantastische tijd gehad, hoewel soms zwaar en verdrietig, maar zeker om te onthouden.
Ook toen ik met een vriendin in het huis van haar buurvrouw zat, moet ik nog wel eens aan denken en dan moet ik vreselijk lachen

Optreden met het Wouter-orkest was altijd weer een mooie herinnering.

En niet zozeer de leukste dag van mijn leven, maar wel een van de verdrietigste en tevens een van de meest bijzondere, was dat ik aanwezig was toen mijn oma euthanasie liet 'plegen.' Klinkt cru en stom, maar we waren zo opgelucht en het was zo moedig en dapper van mijn oma dat ik zo trots ben op haar.

En eigenlijk zijn er nog veel andere dingen te noemen. MAar dan niet eens zo zeer mijn eerste zoen, of mijn diplomauitreiking of weet ik veel, vallen daar niet zo zeer onder.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 12-07-2007 @ 23:59 :
Mijn zus is natuurlijk bevallen en ze wilde altijd veel kinderen, inmiddels vindt ze ééntje genoeg. Ze wil nooit meer bevallen, zo vreselijk vond ze het (En dan ging het nog heel snel eigenlijk.)
Ik ben benieuwd hoe 't mij gaat bevallen
Dat zijn mijn moeder ook, en na een tijdje wilde ze toch weer een kindje, en daar kwam mijn broertje, en toen zei ze weer dat ze het nóóit meer deed, maar toen vergat ze weer hoe zo'n pijn het deed. Niet intrappen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 08:10
flyaway
flyaway is offline
De leukste dag kan ik niet benoemen, maar een moment waarop ik me zeer gelukkig voelde was toen we met school naar Barcelona gingen en we op een avond heerlijk op het strand aan het wandelen waren en de zon zo langzaam onderging enzo, heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2007 @ 00:55 :
Dat zijn mijn moeder ook, en na een tijdje wilde ze toch weer een kindje, en daar kwam mijn broertje, en toen zei ze weer dat ze het nóóit meer deed, maar toen vergat ze weer hoe zo'n pijn het deed. Niet intrappen
Nah, ik zie er over een jaar of twee wel eentje bij komen Nu heeft ze een postpartum depressie en ligt ze in het ziekenhuis, ik begrijp dat ze dat niet nog eens wil, maar daar zijn manieren voor.
Ik geloof niet dat ze de vijf kinderen die ze vroeger wilde gaat krijgen, maar twee zeker wel
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 16:45
Vice
Vice is offline
Citaat:
Juice schreef op 13-07-2007 @ 00:05 :
Blij dat ik het niet hoef te doen.
Reageren

Regels voor berichten