Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
pfff, doe ik eens een keer moeite voor een topic met enige diepte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn leukste dag was... mja, een leuke dag is vol met verschillende leuke dingen, en dat was m'n trouwdag wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, volwassen(er) zijn heeft ook leuke dingen. Tot diep in de nacht staan dansen met je beste vrienden, bijvoorbeeld. Of met je vriendje op bed liggen knuffelen en dan helemaal opgaan in prachtige muziek. Of te horen krijgen dat je iets moeilijks (werkstuk/vertaling/tentamen/illustratie/etc) heel goed gedaan hebt. Op echte rotsen klimmen. De avond/nacht dat vriendlief en ik weer een stelletje werden na 3 maanden uit. Uren en uren kletsen met je favoriete mensen. Ik kan echt niet kiezen hoor, mijn leven is te leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben maar een klein meisje en sam was een grote baby met een groot hoofd dus ik vond het niet zo erg. Ik had wel het gevoel dat ik er makkelijk vanaf was gekomen. Maar ik had het niet echt voor het zeggen. Die wond deed minder pijn dan ik had verwacht, maar was geen pretje natuurlijk. Vooral als ik moest hoesten of lachen deed het echt pijn. de wond was met zelfoplosbaar draad gedicht, en ook niet met een kruissteek dus gewoon 1 rechte lijn. Het zit precies boven mijn bikinilijn en is bijna onzichtbaar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was wel echt blij toen ik dat papiertje echt in mn handen had en al dat gezeur eindelijk voorbij was. En ook dat ik eindelijk van school af ben en iets nieuws mag gaan doen ![]() ![]() Onder mooie dagen vallen bij mij bijvoorbeeld dagen dat ik iets krijg/koop wat ik al heeel lang heeel graag had willen hebben. Zo wilde ik bijna een jaar lang heel graag een eigen spiegelreflexcamera. En toen ik hem dan eindelijk thuis in mijn handen had, had ik echt een fantastisch gevoel. ![]() Verder heb ik de afgelopen jaren fantastische reizen gemaakt die zeker binnen mijn mooiste dagen vallen. Vakantiedagen in het algemeen zijn mooie dagen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik geloof niet dat ze de vijf kinderen die ze vroeger wilde gaat krijgen, maar twee zeker wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
vraag maar raak Verwijderd | 500 | 16-11-2008 12:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Een dún zesje Ieke | 0 | 02-02-2004 16:51 | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag meisje niemand.... HELP! flipkip | 2 | 13-06-2003 08:41 | |
Psychologie |
middelbare school leukste tijd? KissMyJackass | 53 | 09-04-2003 21:38 |