Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het andere punt is dat het opzich heel makkelijk lijkt, maar ik weet dus niet wat ik wil... misschien wil ik ook wel een relatie maar aan de andere kant weer niet omdat ik niet die vriendschap die we eindelijk weer terug hebben wil verknallen... ik snap ook niks meer van mezelf hoor haha..
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Je zou hem misschien kunnen zeggen dat je je afvraagt hoe hij over jullie vriendschap denkt, omdat dat voor jou niet helemaal duidelijk is ivm dat zoenen enzo. En zeg gewoon wat je voelt en denkt, dan is er voor hem ook duidelijkheid. |
![]() |
||
Citaat:
Wat hij wil? Waarschijnlijk de leuke dingen van een relatie met jou, maar dan zonder de rotzooi die erbij hoort + veel aandacht (liefst van iedereen) + de roes van het verliefd zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar zo te zien zie ik dat je al met hem gepraat hebt en dat jullie nu gewoon vrienden zijn. Ik wil je aanraden om zelf sterk te blijven en je niet laten verleiden door die jongen. Ik weet namelijk zeker dat hij het in de toekomst toch wel weer gaat proberen, ook al zegt hij nu niet verliefd op je te zijn. Kortom: kies voor jezelf! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #3 kiss_the_sky | 493 | 15-01-2007 15:57 | |
Liefde & Relatie |
Vaagheid ten top Loezzel | 23 | 28-08-2005 17:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Expirimenteel verhaal: de top van de berg Tegenlicht | 10 | 05-09-2004 09:44 | |
De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 19:08 | |
Seksualiteit |
eerste keer curious12 | 25 | 22-05-2003 07:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Condooms Verwijderd | 23 | 21-10-2002 13:43 |