Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tenminste bij ons dan ;P
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kunt eventueel wel bezwaar maken tegen de weigering informatie te verschaffen (mogelijke schending Wet openbaarheid van bestuur). |
![]() |
||
Citaat:
Maar überhaupt, bezwaar maken tegen een lantaarnpaal... Ambtenaren werken zelden, besteed dat beetje dat ze werken dan niet aan het behandelen van clueless bezwaarschriften die toch wegens te weinig belang in de prullenbak verdwijnen. Over het algemeen zijn bezwaren een plaag in de besluitvorming die bakken met tijd en geld kost.
|||
Citaat:
Ik merk hierbij op dat het maken van bezwaar in het kader van de Wet openbaarheid van bestuur inderdaad waarschijnlijk geen invloed heeft op het bezwaar tegen de lantaarnpaal. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of je een reden moet geven bij een aanvraag, juridisch gezien, weet ik niet, maar het lijkt me logisch dat dat zo is, dat om volkert-van-der-graaf-achtige figuren en andere 'citizens against virtually everything' in de wielen te rijden, ga er dus maar van uit dat je een valide reden moet hebben.
||
Citaat:
Zoals T_ID zegt, mogen overheden ook documenten achterhouden. Uiteraard moeten ze hiervoor goede redenen hebben en hun besluit motiveren. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens moet de gemeente binnen 14 dagen een besluit nemen over het wel of niet verstrekken van de documenten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|