Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Ik zal de volgende keer op mijn formulering letten dan
![]() Citaat:
![]() Je hebt idd samengestelde en enkelvoudige ionen maar je corrigeerde met de verkeerde term ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg ook niet dat alle verbindingen moleculair zijn maar dat een moleculaire stof alleen een verbinding kan zijn. Lees je nou met opzet dingen die er niet staan ofzo ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() --> hint: I2 = element en moleculair ![]() Het moleculaire of niet hangt af van de soort binding die er aanwezig is tussen de atomen. Laatst gewijzigd op 29-07-2007 om 09:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ik weet wat moleculaire stof is en nu heb je het toch echt verkeerd. Er is hier geen sprake van een moleculaire stof maar gewoon een element om de reden die ik al uitgelegd heb. Ik heb dus juist geleerd dat moleculair dus wel afhangt van de binding. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Scheikunde Practicum PO MORGEN! Havo-scholier | 31 | 05-04-2011 19:52 | |
Complex ionen [SK] Skilly | 4 | 04-04-2007 18:00 | |
[SK] vraagje over ionen enzo... :S merijn | 11 | 14-02-2004 21:09 | |
Scheikunde proef Bob-B | 7 | 17-12-2003 09:29 | |
Scheikunde Practicum (zoutoplossingen) Johnnie-mannuh | 3 | 03-12-2003 15:35 | |
Volgende week moet het af zijn : Kwalitatieve analyse Verwijderd | 6 | 21-03-2002 21:45 |