Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als je bijvoorbeeld laminaat hebt en je kraan gaat lekken kan een inboedel nog weleens handig zijn. Het kost bijna niets en je weet nooit wanneer het van pas komt, dus dat zou ik wel doen. Verder: opbergdoosjes, natuurlijk de nodige etenswaren en als het niet aanwezig is, vergeet dan niet de eerste dag toiletpapier mee te brengen. De eerste boodschappen moet je zelf bedenken: wat eet je, waar kook je mee, welke kruiden gebruik je, drink je koffie of thee etc?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een uitvaartverzekering is inderdaad niet noodzakelijk, maar ik heb dat wel en ik vind het wel een prettig idee dat als er iets mocht gebeuren mijn ouders niet mijn hele begrafenis zelf hoeven te betalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #8 MizZoo | 500 | 21-03-2011 22:50 | |
Studeren |
University College #6 Verwijderd | 500 | 13-04-2009 18:32 | |
Studeren |
University College #4 CoolJessy | 500 | 29-06-2007 14:17 | |
Studeren |
University College #3 kiss_the_sky | 493 | 15-01-2007 15:57 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe moeilijk is het nou echt om een kamer te vinden? Bram1 | 50 | 25-05-2005 07:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat zijn JOUW politieke standpunten? Evito | 150 | 15-05-2003 20:46 |