Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb altijd, bij een goeie mascara zit een verrot borsteltje, en andersom!
Goed borsteltje had ik van.. Manhatten *goedkoop huismerk achtig gedoe* En nu heb ik ook die 'ene' in die roze met groene verpakking .. maar dat borsteltje vind ik weer niet lekker ... maarja, ik ben een zeikerd ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Goeie mascara vind ik die van maybellin(ofzo) Lash Discovery.
|
![]() |
|
Ik heb Lash Architect van l'Oréal en hij doet absoluut niet wat hij belooft, ik zie niet echt verschil tussen die en mijn DA mascara van 3 €. Ik heb nog een l'Oréal mascara, Intensifique, en die vind ik er ook niet echt uitspringen.. Dus ik ga toch maar een wimperkammetje en kruller en shit aanschaffen, en een goedkope mascara.
|
ik heb l'oreal intrensifique en vind hem heel goed werken. En bij mij kan je goed zien of iets werkt, heb namelijk nog al dunne en blonde wimpers...dus heb al meerdere mascara's uitgeprobeerd....deze werkt goed en blijft goed zitten (zefls de niet waterprofe!)
||
Citaat:
Miss Helen is gewoon een heel goed eigen merk! En nog super goedkoop ook vergeleken met die merken-troep Er zijn ook nog verschillende mascara's van de Hema ik heb die met zijde.....maar die anderen zijn ook heel goed! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vind jij van make-up? xmanon | 47 | 30-09-2010 21:12 | |
Psychologie |
Lelijk Lyne | 72 | 29-08-2006 20:03 | |