Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou wel graag eens willen weten hoeveel die verzekeringsmaatschappijen aan omzet hebben versus hun kosten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kijk 'ns wat ik op het web vond: http://www.slashchick.com/?feed=rss2&p=198 (Engelstalig). Interessant..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-07-2007 om 23:09. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder dien je alles te registreren/ declaren.. Indirecte tijd (bijv overleg met andere instantie, e-mailen met cliënt, begeleiding familie, rapportages, anamnes, therapieblokken, gesprekken, telefoontjes etc etc etc)... Een erg tijdrovende klus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik denk dat dit probleem een gevolg is van de marktwerking en de steeds verder ontwikkelende economie / samenleving. Men is altijd gesteld op gezond leven. Omdat er zo een campagne is van commerciele bedrijven en ook samenleving zelf om mensen te vertellen wat gezond leven is krijgen sommige mensen een verdraaid beeld van hóe gezond te leven. Farmacie bedrijven spelen een grote rol hierin. Hun belang is het verkopen van zoveel mogelijk producten, een puur winstoogmerk. Zij verkopen oplossingen in preventie van ziektes.
At Pfizer, we're inspired by a single goal: your health. That's why we're dedicated to developing new, safe medicines to prevent and treat the world's most serious diseases. And why we are making them available to the people who need them most. We believe that from progress comes hope and the promise of a healthier world. http://www.pfizer.com/home/ Let: 'the worlds most serious diseases', het is nog altijd een subjectieve kwestie of een ziekte meest serieus is. Door in te spelen op de gesteldheid van de eigen gezondheid van mensen, kunnen ze 'preventieve' middelen verkopen waarvan zal blijken dat men ze hoogstwaarschijnlijk of overduidelijk niet nodig hebben en niet nodig zullen hebben. Deze bedrijven willen gewoon winst en bieden je de oplossing in 'gezonder leven'. Consumenten hierintegen, kunnen (als ze weinig verstand hebben van gezondheidszorg, maar toch gezond willen leven) nouwelijks weten wat echt goed voor ze is, en of ze deze bedrijven moeten vertrouwen in hun 'missie'.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij speculeert toch net zo goed mee met je 'semi boeven'? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En *dat de kosten zowiezo stijgen*, is weer zo erg nuchter nederlands. Ware het niet dat het jezelf als nuchtere nedelrander de das omdat. Waarom? met dat argument *bescherm* je die boeven. En zeg je eigenlijk dat het normaal is wat ze doen. NOT! Kijk als ale die nuchtere nederlanders nou eens niet zo *nuchter* waren zoals ze nu zijn. Dan had de gezondheidszrg ws. effe moeten slikken. Omdat nuiemand het meer pikt. Nu pikt iedereen het middels d "goedpraterij". Je praat jezelf het graf in. terwijl je afentoe de hele zwikkie neer moet halen en van voor af aan beginnen. nederlanders.. blech. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bescherm geen boeven, want ik vind het geen boeven. Ik ben dolblij dat ik voor 80 euro per maand me geen zorgen hoef te maken over kosten die ik mogelijk kan krijgen wanneer ik ziek word. Als ik een dure behandeling moet ondergaan, is dat allemaal gedekt. Een super veilige gedachte. Je hebt echt geen idee hoe duur een simpele scan is, dat is niet duur omdat mensen het onnatuurlijk duur maken, dat is gewoon enorm duur omdat het geld kost om te ontwikkelen, maken en te laten draaien. Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
En nou kappen met zeiken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Oké, het is €86,- ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik dat mensen er zelf ook invloed op hebben. Als je hoofdpijn heb is het nog altijd je eigen keus of je een paracetamol neemt of niet. Sommige mensen willen bij het kleinste al medicijnen, anderen gaan pas naar de dokter als ze bij wijze van aan het creperen zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verzet/Revolutie-voorbeeld? Hydraul!C FunK | 154 | 28-05-2003 09:10 |