Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet boos worden. Als je haar echt leuk vind: Neem wat afstand, geef haar de tijd maar laat haar weten dat je er voor haar wilt zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar zij kwam achter mij aan. Helemaal ik het begin zocht zij steeds contact. Ik heb de eerste afspraak gemaakt; dat klopt. Maar dat was eigenlijk niet meer dan het inkoppen van een voorzet die ze gaf. Ook andere dingen wezen erop dat ze me leuk vind/vond. Een week geleden ofzo waren we tegelijkertijd uit. En ik stuurde een smsje of ik haar die avond nog kon zien. Waarop ze me niet minder dan 3x gebeld heeft (m'n telefoon stond op stil * dom*). En een keer naar een vriend van me. Waarom ik niet opnam. Door dit soort dingen kreeg ik wel het idee dat ze er langzaam overheen aan het komen was. Nouja, blijkbaar niet dus. Laatst gewijzigd op 07-08-2007 om 16:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar de manier waarop. Ze deed het wel overkomen alsof; ik bedoel; het waren wel signalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hou afstand. Echt waar, doe het voor jezelf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest kan ik me geheel iets bij voorstellen. Maar ik zei al dat in het stadium waar je in zat met haar dat het makkelijk weer aan kon zijn voor dat je het wist. Enige advies is dat het don't give a fuck dat dat niet doorslaat. Vandaar dat die opmerking niet erg slim was. Want dat kan nadelig voor je uitpakken. Verder, leef je leven. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :) tony1357 | 5 | 26-01-2014 19:14 | |
Liefde & Relatie |
Na twee maanden nog niet over ex heen. Amycansjoe | 9 | 24-03-2013 23:50 | |
Liefde & Relatie |
nog niet over mijn ex heen Daantjer | 28 | 14-02-2010 17:12 | |
Liefde & Relatie |
Plots telkens dromen over je ex... F.Nightingale | 8 | 09-09-2007 20:15 | |
Liefde & Relatie |
wazige ex! *!lovelygirly!* | 33 | 28-10-2005 17:56 | |
Liefde & Relatie |
ex is toch niet over me heen TisKicking | 11 | 19-09-2005 18:25 |