Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Ik geef wel af en toe Rondjes ja, maar ook niet supervaak , het moet niet vanzelfspekend worden dat mensen rondjes krijgen van mij. 3. Meestal plan ik op niet zoveel geld uit te geven maar als ik eenmaal bezig ben blijf ik gewoon doordrinken, al is het niet mijn bedoeling 4. Ik weet het dat het teveel is maar ik ga dan ook maar 1 keer in de maand uit ofzow en dan heb ik meestal minder geld bij mij ik denk rond de 40 of 50 euro , maar dat geld gaat altijd op...
|
![]() |
ik drink voordat ik weg samen met mijn huisgenootje een fles canei of rode wijn leeg. ( ik meestal drie kwart en zij de rest
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Taxi: 10 euro. jas: 1 euro. eten: 4 euro Dan blijft er dus 50 euro over en dat ken ik me enigszins nog wel voorstellen als je in duurdere tenten uitgaat en rondjes geeft.
||
Citaat:
![]() Als et er allemaal goed voor staat, dan drink ik meestal ook meer.. en neem ik automatisch ook meer geld mee. *nou ja, soms* maar goed, ik ben ook wel eens uitgeweest dat ik echt GEEN geld bij me had.. wel fijn heb ik ondekt ![]() Vindt de ochtend erna altijd zo super vervelend.. als je dan teveel gedronken hebt// en je meot nog hw maken ![]() Maaaar, ik vind et ook heel gezellig om wel wat te drinken.. --> maar toen ik begon met drinken, dronk ik altijd veel meer.. nu minder.. kweet niet.. niet meer echt nodig om *los* te komen ofzow ![]() ![]()
|
Ik jaag er meestal rond de 20euro doorheen al ga ik naar de kroeg... Al ga ik uit verschilt het, de ene keer drink ik niets, en de andere keer drink ik iets van 15biertjes... Ligt aan de gezelligheid.
|
![]() |
Ik word altijd kwaad op mensen die ik toch al niet moest als ik 3 of 4 glaasjes op heb. Dat komt dus ook niet vaak voor, ik vind het bovendien ook vreselijk zonde van mijn geld; koop liever een truitje!!
Even ter verduidelijking: Ik ga sinds 2 a 3 jaar uit, gemiddeld 2 keer per maand, nu vaker, en heb in mijn hele uitgaanscarrière voor nog geen 100 piek gedronken. Ik krijg het altijd aangeboden en ben sowieso geen drinker, ook geen frisdrank ofzo. |
![]() |
|
valt te zien.
Als we vooraf eerst nog een café bezoeken kan dat 10+ worden rustigaan. Als ik enkel naar de fuif/dancing ga, zal dat berperkt blijven tot minder dan 10. (Dikwijls ook gewoon niet dan, omdat je er toch niet veel aan hebt, of ééntje voor de smaak)
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic; varieert, soms maar 3 biertjes, soms 15. ik drink alleen NOOIT meer bier en mixjes door elkaar ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dude, check zijn leeftijd. No offence Griller. Maar ik denk dat je op je 15e nog niet echt iin de duurdere tenten uit kan gaan enz. Bij mij in spanje ging er zo'n 50 tot 100 euro op een dag aan drank op. Maar ja, dat is dan vakantie. Tering ik heb echt nog nooit zoveel gezopen als in deze vakantie.
|
Ik drink net zo lang door totdat ik vol zit. M'n maag heeft dan zoiets van, Jan tis genoeg en dan stop ik ook, of ik doe een uur met het laatste biertje ofsow of ik ga dansen. Het verschilt alleen per avond, soms is het na 10 bier, soms na 20, maakt niet uit verder.
Ik ben meestal tussen de €20 en € 50 kwijt, geef wel rondjes maar krijg ook altijd terug.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Interview alcohol!!! svdzee | 32 | 14-11-2009 23:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Horeca baantje levique | 12 | 22-08-2007 11:23 | |
Drugs & Alcohol |