Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2002, 19:25
batman
batman is offline
wat drinken jullie en hoeveel ongeveer per avond als je uitgaat?
ben erg benieuwd hoeveel dat van elkaar verschild!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2002, 19:27
]{ing
]{ing is offline
gemiddeld ongeveer 5 tot 10 biertjes.. soms wodka of tequila, maar liever niet vaak/veel
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:15
SpeCteR
SpeCteR is offline
Toen ik vroeger naar de cafe's in de stad ging, dronk ik gemiddeld per avond ongeveer 100 piek (Natuurlijk wel rondjes). Nu ga ik alleen nog maar naar discotheken en drink ik eigenlijk alleen thuis nog wat vooraf, en in de discotheek nog een paar biertjes totdat ik lekker los ben. Dan stap ik over op Waterjoe. Denk hooguit 10 biertjes nog.
Oud 03-07-2002, 20:55
Locke
Locke is offline
Meestal niks maar als ik alleen alcohol drink tussen de 5 en 12 ..
Oud 03-07-2002, 21:57
Griller
Griller is offline
ligt eraan wat ik bij mij heb maar als ik 70 euro bij mij heb dan is dat zo op aan het einde van de avond..
Oud 04-07-2002, 01:16
Klubbin
Klubbin is offline
Citaat:
Griller schreef:
ligt eraan wat ik bij mij heb maar als ik 70 euro bij mij heb dan is dat zo op aan het einde van de avond..
WTF wil jij zeggen dat je 70 E opzuipt op een avond.

1. hoe kom je aan het geld?
2. ik neem aan dat je rondjes geeft
3. hoeveel wil je dan wel niet zuipen?!?!
4. zeg dat het gemiddelde biertje 2 E kost een mixje 3,5 E. Dan zit jij toch gauw op zo'n 35 biertjes/20 mixjes.... Dat is dus echt te fockin veel IMO
Oud 04-07-2002, 12:36
Griller
Griller is offline
Citaat:
Klubbin schreef:

1. hoe kom je aan het geld?
2. ik neem aan dat je rondjes geeft
3. hoeveel wil je dan wel niet zuipen?!?!
4. zeg dat het gemiddelde biertje 2 E kost een mixje 3,5 E. Dan zit jij toch gauw op zo'n 35 biertjes/20 mixjes.... Dat is dus echt te fockin veel IMO
1. Daarom zeg ik ook als ik 70 euro heb en dat geld kan ik krijgen op allerlei manieren.
2. Ik geef wel af en toe Rondjes ja, maar ook niet supervaak , het moet niet vanzelfspekend worden dat mensen rondjes krijgen van mij.
3. Meestal plan ik op niet zoveel geld uit te geven maar als ik eenmaal bezig ben blijf ik gewoon doordrinken, al is het niet mijn bedoeling
4. Ik weet het dat het teveel is maar ik ga dan ook maar 1 keer in de maand uit ofzow en dan heb ik meestal minder geld bij mij ik denk rond de 40 of 50 euro , maar dat geld gaat altijd op...
Oud 05-07-2002, 15:53
makita
makita is offline
ik drink voordat ik weg samen met mijn huisgenootje een fles canei of rode wijn leeg. ( ik meestal drie kwart en zij de rest ) En als ik op stap ben 5 of zes mixjes denk ik. hou ik nooit zo precies bij maar ik zorg wel dat ik niet te veel geld meeneem want je drinkt heel makkelijk door !!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 18:25
Erlwin
Erlwin is offline
Citaat:
makita schreef:
ik drink voordat ik weg samen met mijn huisgenootje een fles canei of rode wijn leeg. ( ik meestal drie kwart en zij de rest ) En als ik op stap ben 5 of zes mixjes denk ik. hou ik nooit zo precies bij maar ik zorg wel dat ik niet te veel geld meeneem want je drinkt heel makkelijk door !!!
Drink eigenlijk alleen in het weekend, en dan meestal 5 tot 10 biertjes. En soms een mixje. Ben meestal 20 euro kwijt met rondjes erbij. Maar ook vaak minder....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 18:47
poecilotheria
poecilotheria is offline
mwah meestal rond de 40/50 euro aan bier per avond (vandaar ga ik ook niet zo vaak uit )
Oud 05-07-2002, 22:56
Roxy
Roxy is offline
nou ik ga nooit naar discotheken, bij concerten ed drink ik eigenlijk geen alcohol... ik drink doordeweeks weleens wat na het werk in de kroeg, maar das 2/3 drankjes
Oud 05-07-2002, 23:01
onesickbastard
onesickbastard is offline
in een disco ongeveer 7 a 8 biertjes.
In een lekkere stamkroeg toch al gauw 17 tot 20 biertjes...
Ik zit dan wel vanaf 19:00 tot 3:00 in de kroeg
Bas
Oud 06-07-2002, 00:38
Danny
Danny is offline
Citaat:
batman schreef:
nix, noppes of nada, wat je wilt.

D.
Oud 08-07-2002, 21:28
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
meestal een glas of 25, soms meer soms minder. Ligt eraan wat ik de dag erop moet doen.
Oud 08-07-2002, 21:30
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Klubbin schreef:

entree discotheek: 5 euro.
Taxi: 10 euro.
jas: 1 euro.
eten: 4 euro

Dan blijft er dus 50 euro over en dat ken ik me enigszins nog wel voorstellen als je in duurdere tenten uitgaat en rondjes geeft.
Oud 12-07-2002, 20:11
charly not
charly not is offline
Citaat:
batman schreef:
Ligt er ook aan hoe m'n bankrekening er voor staat
Als et er allemaal goed voor staat, dan drink ik meestal ook meer.. en neem ik automatisch ook meer geld mee.
*nou ja, soms*
maar goed, ik ben ook wel eens uitgeweest dat ik echt GEEN geld bij me had.. wel fijn heb ik ondekt hehe..
Vindt de ochtend erna altijd zo super vervelend.. als je dan teveel gedronken hebt// en je meot nog hw maken uhm, dan drink ik liever geen alcohol..
Maaaar, ik vind et ook heel gezellig om wel wat te drinken..
--> maar toen ik begon met drinken, dronk ik altijd veel meer.. nu minder.. kweet niet.. niet meer echt nodig om *los* te komen ofzow
Oud 13-07-2002, 09:08
Demiurge
Demiurge is offline
Ik drink gewoon rustig, een paar mixjes.. af en toe een biertje.. en ik vind het vreselijk om dronken te zijn dus weet ik wanneer ik moet stoppen... het verschilt altijd wel wat
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 11:07
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Ik drink eiglijk nooit, misschien 2x per jaar ofzo, maar dan ben ik ook wel heel erg snel zat
Oud 16-07-2002, 21:22
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ik drink meestal breezers en dan drink ik er hooguit 3....daarna ga ik wel aan de cola ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:07
Bean
Bean is offline
Ik jaag er meestal rond de 20euro doorheen al ga ik naar de kroeg... Al ga ik uit verschilt het, de ene keer drink ik niets, en de andere keer drink ik iets van 15biertjes... Ligt aan de gezelligheid.
Oud 18-07-2002, 01:08
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Als ik uitga rond de 20 - 25 biertjes, als ik gewoon thuis zit rond de 5 biertjes. Dit schommeld wel wat maar is wel een gemiddelde
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik word altijd kwaad op mensen die ik toch al niet moest als ik 3 of 4 glaasjes op heb. Dat komt dus ook niet vaak voor, ik vind het bovendien ook vreselijk zonde van mijn geld; koop liever een truitje!!

Even ter verduidelijking: Ik ga sinds 2 a 3 jaar uit, gemiddeld 2 keer per maand, nu vaker, en heb in mijn hele uitgaanscarrière voor nog geen 100 piek gedronken.
Ik krijg het altijd aangeboden en ben sowieso geen drinker, ook geen frisdrank ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:26
LasT*Hero
LasT*Hero is offline
valt te zien.

Als we vooraf eerst nog een café bezoeken kan dat 10+ worden rustigaan.

Als ik enkel naar de fuif/dancing ga, zal dat berperkt blijven tot minder dan 10. (Dikwijls ook gewoon niet dan, omdat je er toch niet veel aan hebt, of ééntje voor de smaak)
Oud 19-07-2002, 18:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik word altijd kwaad op mensen die ik toch al niet moest als ik 3 of 4 glaasjes op heb.
Ja klopt, het maken van botte acties gaan wel makkelijker met flink wat bier op. Ach meestal denk ik wel na bij wat ik zeg. Opgeruimd staat netjes!
Oud 19-07-2002, 19:05
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Dan blijft er dus 50 euro over en dat ken ik me enigszins nog wel voorstellen als je in duurdere tenten uitgaat en rondjes geeft.
ik snap niet waarom jij (en bijv daan) naar discotheken gaan tussen het breezer volk met kutmuziek

ontopic; varieert, soms maar 3 biertjes, soms 15.
ik drink alleen NOOIT meer bier en mixjes door elkaar
Oud 19-07-2002, 19:12
guyver
guyver is offline
met uitgaan drink ik niets of weinig
maar voor het uitgaan. zeker 10 bier en wat malibu, passie, blue curacua, pasoa, bacardi enzovoort
Oud 19-07-2002, 20:21
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Parallel schreef:

ik snap niet waarom jij (en bijv daan) naar discotheken gaan tussen het breezer volk met kutmuziek

ontopic; varieert, soms maar 3 biertjes, soms 15.
ik drink alleen NOOIT meer bier en mixjes door elkaar
Ik geef ook geen 70 euro uit. We gaan met een hele groep, is gezellig, het houdt je van de straat en het breezervolk is net het volk dat je nodig hebt om uit te lachen,
Oud 20-07-2002, 19:52
Smartie
Smartie is offline
Ik neem ff gisteravond als voorbeeld, ik drink trouwens weinig:

3 bier
3 flugel
3 "mixdrankjes" (bacardi-cola, bleu curacaou-7up, enz...)
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 23:59
battlestar
battlestar is offline
met uitgaan de laatste tijd alleen witte wijn, kan varieren van 1 tot 8
en met indrinken drink ik meestal wel redelijk veel, liter wijn of halve fles coebergh, 6 glazen sterke mix ofzow..
zoiets..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 10:57
SevenLayersDeep
SevenLayersDeep is offline
Drink niet zoveel, paar biertjes..

Als het even kan wel wiet
Oud 23-07-2002, 00:35
Verwijderd
Meestal iets van 5 wijntjes, maar vaak minder.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:03
Klubbin
Klubbin is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Beetje laat maar ik ben op vakantie geweest.

Dude, check zijn leeftijd. No offence Griller. Maar ik denk dat je op je 15e nog niet echt iin de duurdere tenten uit kan gaan enz.

Bij mij in spanje ging er zo'n 50 tot 100 euro op een dag aan drank op. Maar ja, dat is dan vakantie. Tering ik heb echt nog nooit zoveel gezopen als in deze vakantie.
Oud 01-08-2002, 12:58
owlbeer
owlbeer is offline
Ik drink net zo lang door totdat ik vol zit. M'n maag heeft dan zoiets van, Jan tis genoeg en dan stop ik ook, of ik doe een uur met het laatste biertje ofsow of ik ga dansen. Het verschilt alleen per avond, soms is het na 10 bier, soms na 20, maakt niet uit verder.

Ik ben meestal tussen de €20 en € 50 kwijt, geef wel rondjes maar krijg ook altijd terug.
Reageren

Regels voor berichten