Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben ook wel in voor de
de geldboetes (die dan wel hoog genoeg moeten zijn!) en alternatieve straffen. Ik heb nu een kat die eerder door een andere baas verwaarloosd/mishandeld werd, en aan de basis van dat probleem lag dat die mensen niet beseften dat ook een kat verzorging en liefde genegenheid nodig heeft... Ik zou het een degelijke straf vinden als deze mensen dan een beperkte geldboete kregen en een hele periode voor een goed doel voor zulke mishandelde dieren moesten werken. Zo worden zij ook geconfronteerd met de gevolgen en de ernst, die sommige alsnog niet begrijpen.
|
hetzelfde als wat zij met de dieren gedaan hebben..
buik opengesneden? hun ook buik open. staarten eraf gehakt? lul er ook af. vergiftigd? hun ook vergiftigen. slaan? trugslaan hete olie erover gooien? ook bij hun doen schieten? trugschieten. OF ben ik nou weer oneerlijk bezig? en zijn de straffen te zwaar? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Net zoals er een bestaand standpunt is van mensen die tegen doodstraf zijn ( mensen die daders doden zijn ook moordenaars), kan je hier zeggen dat mensen die zulke straffen gaan opleggen ook mishandelen oid en dus ook gestraft moeten worden.
||
Citaat:
Maar ik denk niet dat je aan wraak veel hebt... Wat wil je ermee bereiken? Dat die gasten het nooit meer doen? hak dan simpel hun kop eraf. Dat anderen afgeschrookken worden? Denk je nu echt dat mensen die gek genoeg zijn om een paard te verkrachten zich laten afschrikken door de straffen daarop? kwaad met kwaad vergelden? Ik zie het nut er niet van in. Sluit ze lekker lang op... Denk jij dat je in de gevangenis geliefd bent als je dieren verktracht hebt? Nee. Je staat best onderaan de pikorde en wordt de ganse tijd gepest, in elkaar getimmerd etc...
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Dierenmishandeling Cookie | 66 | 23-11-2005 16:32 | |
Flora & Fauna |
Waarom is paardrijden dierenmishandeling? Eend | 85 | 29-01-2005 07:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Forensisch Onderzoek Dierenmishandeling Riconoscente | 23 | 17-06-2003 14:45 | |
Flora & Fauna |
suikerpoepen is dierenmishandeling Sjaantjuh | 48 | 10-06-2003 10:49 | |
Flora & Fauna |
Aanzetten tot dierenmishandeling AlopiA | 6 | 20-09-2002 07:57 | |
Flora & Fauna |
huisdieren = dierenmishandeling dierenliefhebster | 114 | 31-07-2002 00:59 |