Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar nu ff op de vraag terug ,ik heb al vaak coke gesnoven en het is wel waard voor je geld als je naar je gezondheid kijkt en het geveol dat je krijgt .het geeft je een gevoel aan je serotine in je hersenendie waardoor je gaat genieten ,maar coke werkt maar bij mij 20 -tot een 30 minuten,je krijgt het wat warmer ,de muziek let je meer op , met mensen ga je contact opnemen en je voelt je net the man of the world ,ehehhe sja dat doet coek met je ,je voelt het niet echt lichamelijk en daaromd at sommige mensen zegge dat het ni zo vet is ,maar geestelijk is het de beste genotsdrugs ,en de nadelen ervan zijn ook nog niet eens zo slecht ,ik snuif al heel lang ,maar ik kan gewoon met coke eten ,slapen en genieten ,ik fitness ook waardoor ik m' n lichaam op peil houd ,het enigste wat ik irritant ik aan coke vind is dat het in het neusie het bot weggevreet ,maar dan moet je wel erg veel snuiven ,voor de rest zul je de volgende dag niet echt naar de klote zijn als van speed of pillen ,je kan gewoon normaal uitslapen en je herinnert niet eens dat je gister zo paranoya was omdat coke zich heel goed herstelt Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 17:23. |
![]() |
|
Ik hebbet nooit geprobeert, maar wil het wel ooit doen.
trouwens, over niet zo slegt voor je lichaam, dat is heroine op zich ook helemaal niet, alleen als junk leef je vaak in extreem ongezonde omstandigheden, en met heroine gebruiken de junks volgens mij egt lang niet altijd een schone naald, wat ook slegt is...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hmm coke is af en toe wel relax... ik heb het nu toch al redelijk wat keren gedaan eigenlijk... het is wel relax om te doen enal maar het werkt snel uit waardoor je al snel de neiging krijgt nog wat te gaan halen.
De werking ervan is naar mijn gevoel niet zo hevig als bij xtc van coke ben je gewoon opgewekt, vrolijk, relax al worden er sommige mensen ook agressief van. Je moet bij coke gewoon een beetje oppassen dat je het niet te lekker gaat vinden. Oke dat is bij de meeste drugs en dingen die lekker zijn zo maar ik vind dat er bij coke extra mee moet oppassen ook om de prijs snapte... Ik betaal voor een halve 23 euro's en voor een hele 45 euro's. suc6 ermee... ![]()
||
Citaat:
en ik vergelijk heroine helemaal niet met coke, ik zeg alleen dat heroine op zichzelf helemaal niet slecht is voor je lichaam...
||
Citaat:
Coke is de zuiverste drugs die er is. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer cocaine MarcWeller | 31 | 15-06-2014 17:10 | |
Drugs & Alcohol |
Cocaine MarcWeller | 13 | 18-07-2013 20:26 | |
Drugs & Alcohol |
Mexico legaliseert cocaïne en heroïne Verwijderd | 15 | 11-05-2006 10:37 | |
Drugs & Alcohol |