Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik koop te veel cd's en ik ben ongelofelijk verslaafd aan liedjes van Regina Spektor op het moment. En nu vooral van haar allereerste cd's, die zijn nog heel erg onbekend voor mij. En ik vind ze zo cool en vreemd.
Pavlov's daughter. <3
||
Citaat:
![]() Begin to hope is het nieuwste, daar staan veel vrolijke liedjes op en er zit meer 'band' in dan bij het vorige album. Soviet Kitsch is wat exentrieker, vind ik. Er staat veel meer op dat alleen piano is, geen band enzo. Your Honor dan weer niet, dat is met een of andere band Kill Kenada genaamd, en dat is meer punk/rock of iets dergelijks. En via Musicsafe is ook Mary Ann meets the gravediggers and Other short stories te bestellen, daar staan weer wat oudere nummers op, waaronder Pavlov's daughter. Dat is de enige die in nederland te verkrijgen is (geloof ik) die ik niet heb. Ik draaf door, he? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het klinkt nu alsof Soviet Kitsch wel een goede optie is voor mij. En als het dan bevalt, ga ik wel weer verder shoppen. Maar nu vind ik natuurlijk ook dat jij aan de Tori Amos moet. ![]() (want dat kun je dan vast ook wel waarderen) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben verslaafd aan snoep/chocolade. Ik eet iedere dag veel te veel snoep/chocolade (en dan ook echt wel veel; een heel zakje maltesers ofzo, en dat iedere dag weer...) terwijl ik dat stiekem helemaal niet wil. Lastig, want als ik het eet, is het zo lekker... Zelfbeheersing
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Drugs & Alcohol |
Roken op fuiven Drieszz | 49 | 23-02-2011 22:42 | |
Drugs & Alcohol |
Is waterpijp even slecht als roken? borstenvooruit | 33 | 18-11-2010 12:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Psychologie |
Wat mankeert mij toch? Neem ff de tijd en lees... HelpMePlease | 32 | 13-01-2002 23:42 |