Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2002, 16:22
Verwijderd
Hey hallo ik vroeg me af of er nog andere mensen hier zijn die de vierdaagsfeesten in nijmegen vieren!
Ik wel iig ben gister (zaterdag) geweest eh dinsdag ga ik naar et vuurwerk en woensdag naar skik en de rosemary's sons enzo en verder zie ik wel!
Advertentie
Oud 14-07-2002, 16:34
WMAS
WMAS is offline
Ik ga de hele week naar Nijmegen, maar dan wel om de 4 x 50 km te lopen. Dus feesten zit er voor mij niet in. Maar vrijdag probeer ik dat wel ruimschoots goed te maken.
Oud 14-07-2002, 16:45
vixen
vixen is offline
k ben dr natuurlijk elke avond, want brainpower en di-rect en kane wil k niet missen...

Oud 14-07-2002, 16:48
Verwijderd
Citaat:
otherside schreef:
k ben dr natuurlijk elke avond, want brainpower en di-rect en kane wil k niet missen...

Precies!
Oud 14-07-2002, 18:46
Retarded
Retarded is offline
Gisteravond ff een rondje gelopen en naar de Wolk geweest... werd op een gegeven moment wel doodmoe van de band die ze daar om middernachts binnen hadden... maarja... ik zie wel of ik zo nog ga,...
Oud 16-07-2002, 12:06
Roxy
Roxy is offline
nou we hadden de bedoeling om ff langs mark foggo te gaan want dies altijd koewl... en verder misschien nog ff kijken bij the shavers en the dollybirds maar dat is meer zo als ik toch niks anders te doen heb... het hoeft nie zo voor mij, ik heb sowieso weinig met die hele vierdaagse te maken, misschien een dagje aan straat ijsjes/drinken verkopen voor de lopers
Oud 17-07-2002, 18:54
markiey_nmgn
markiey_nmgn is offline
Citaat:
otherside schreef:

Jammer voor jou maar Di-rect en Kane komen op dezelfde tijd

ontopic... ben tot nu toe elke dag geweest maar vandaag sla ik over..... morgen weer naar Brainpower en Vrijdag.... gewoon de hele dag+nacht in de stad......
Oud 18-07-2002, 17:07
Verwijderd
Hmz skik was echt lagge en bzb ook vanaaf naar Mark foggo en brainpower en morgen... oh ja dan ga ik op vakantie
Oud 18-07-2002, 17:29
Joris
Joris is offline
jaaaaaaa, kbenner ook. Hele week, behalve dinsdag geweest, toen wassik moe. Skik vonnik niet echt leuk, kben bij het eerste liedje weggelopen *schaaM*

maar het is wel heeeel leuk, ff vraagje, wie is er naar de "loco loco disco" op maandag geweest. voor die mensen

"loco loco"
"alles loco"
"samba samba"
"super partiiii"

die waren zeker beter

vanavond weer, kweet niet wat ik ga doen, misschien naar het spijkertje, misschien ook niet, we zien wel.

~
Oud 21-07-2002, 22:39
RenT
RenT is offline
Beetje pijn in me pootjes van t lopen overdag al

Voor de rest is t op zich wel gaaf, méga-druk in de binnenstad... en tijdens de Dance-4-daagse, die de Matrixx organiseert draaien er geen verkeerde DJ's.

Maja, t'is al weer over .

Regels voor berichten