Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, ondanks dat ik mezelf had voorgenomen de komende drie weken geen contact te zoeken heb ik dat (ongediciplineerd als ik in dit soort zaken ben) toch gedaan gister. Het idee was om even te bellen, maar uiterindelijk belandde ik alsnog met hem samen in de kroeg. Een vriendin had me sterk aangeraden om de vraag te stellen die elke hoop de grond in zou boren. Die raad toch maar opvolgend, vroeg ik dan maar hoe hij tegen z'n besluit aankeek en of er miss nog een kans was dat... En nouja, het antwoord was duidelijk, hij stond er nog steeds achter en voor zijn gevoel was er ook geen kans meer dat er nog iets tussen ons zou zijn.
En het stomme is dat ik echt niet kan zeggen hoe ik me hierbij voel, ik voel me alleen nog maar nog leger en op een bepaalde manier zelfs gevoellozer dan eerst...
|
Kusje voor metallica.
Dat is echt geen leuk nieuws om te horen. Ik zou ook echt niet weten wat je nu moet doen. Tja afleiding zoeken, maar daar red je het ook niet altijd mee natuurlijk. Het went uiteindelijk wel, denk ik. Je moet het alleen tijd geven. Sterkte ermee iig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het is wel fijn dat je nu echt weet dat jullie niet meer bij elkaar komen, dat je geen hoop meer hoeft te hebben, omdat hij heeft aangegeven geen relatie meer te willen.
Ik weet niet of je hem nog tegenkomt binnenkort? Maar ik zou je echt adviseren om even een tijdje zonder hem te leven, zodat je hem kan 'vergeten' en verder kunt gaan met je leven. Het nadeel van het concert is dat je er toch naar toe gaat leven en na afloop weer helemaal gedesillusioneerd thuis komt ![]() Anyways, sterkte ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar is er gewoon niks meer aan te doen, als hij het gevoel kwijt is schiet het niet op om alsnog verder te gaan. Daar worden we allebei niet beter op. Het is wel fijn dat hij eerlijk is tegenover mij, hoe pijn dat ook doet. Maar liever de waarheid dan voorliegen natuurlijk. En ja, de komende weken zien we wel hoe het gaat. We gaan iig nog wel dingen samen doen enzo, want we willen allebei niet dat we ineens daarmee ophouden etc. Maar het is zo raar gewoon. Om geen kusjes meer te geven en geen knuffel enzo. Om nooit meer langs hem te slapen enzo. Daar denk ik nu echt veel over na, en eigelijk is dat niet goed, maar dat doe je toch onbewust denk ik.
Laatst gewijzigd op 25-09-2007 om 14:36. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet uit eigen ervaring dat het 'vrienden blijven' niet echt werkt, gezien er altijd wel eentje is met meer gevoelens. Het is dan heel moeilijk om het een plekje te geven. (Maar ja, er zijn ook mensen die het wel doen/kunnen, zoals bv Morgan) ![]()
|
![]() |
|
Je moet ook niet teveel het liefdesverdriet proberen te vermijden, inderdaad dat soort gedachten en gevoelens zul je nu vaak hebben, daar ontkom je niet aan. Dat mag je best even voelen, je hoeft niet altijd meteen je zinnen te verzetten. Maar zorg wel dat je bezig blijft en je op nieuwe dingen richt, zodat je een beetje zin houdt in je leven
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-09-2007 om 15:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, het voordeel van óns is dat exlief en ik nu eigenlijk precies hetzelfde voelen - er is er niet één die meer voelt dan de ander, en we zijn allebei even zeker dat het gewoon uit moet blijven. Dat maakt het waarschijnlijker om 'gelijkwaardig' met elkaar om te gaan. Op het moment dat je niet allebei er achter staat, is het veel moeilijker. Dat kon ik de vorige keer niet aan en daarom hebben we toen uiteindelijk ook het contact verbroken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het voelt idd raar om te knuffelen nu, maar toch voelt het goed. En wss word het moeilijker voor mij, omdat hij degene is die min of meer een soort voorsprong heeft in het accepteren, omdat hij het al een paar maanden wist zeg maar. En mss gaan we een beetje offtopic nu want we zitten hier eigelijk voor metallica, maar ik heb nog een vraag. Iedereen om me heen vind het zo jammer dat G. en ik uit elkaar zijn, mn moeder had m zelfs gesmst dat hij toch min of meer bij de familie was gaan horen enzo, en werkelijk iedereen vind dat wij twee zo goed bij elkaar pasten etc. Als ik dat hoor krijg ik weer hoop dat het ooit goedkomt. Is het erg om die hoop te hebben? Want eigelijk kan ik er beter niet op hopen, zodat het later niet nog eens als een klap aankomt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nja, kijk, ik ken iemand die na 3 jaar nog stééds hoop had, dat is gewoon triest. Maar dat het maanden kan duren, dat is wel mogelijk. Zo lang je maar echt beseft dat het er gewoon niet in zit, kan het geen kwaad om ergens op de achtergrond toch stiekem te hopen, denk ik. En ik geloof niet dat de klap harder kan, of wel? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja dat is idd triest. Zover wil ik dus niet gaan. Dat gaan beseffen zal nog wel even duren, maar dat komt wel goed denk ik. Dus af en toe een sprankeltje hoop kan geen kwaad. En nee, niet echt eigelijk. ik heb echt zoveel gejankt joh.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Eejj..
o ik herken echt alles wat jullie zeggen, bij mij is het nu een maand uit.. en ik heb ook net echt definitief te horen gekregen dat er geen hoop meer is.. en het voelt idd zo leeg allemaal.. ik ging dan ook wel erg in mijn relatie op. Maarja, 1 tip! Ga niet teveel rennen voor je gevoelens, laat ze af en toe maar eens lekker stromen.. hou een dagboek bij.. praat met vriendinnen.. en bij mij zegt ook iedereen: ah jullie waren zo leuk samen.. en dat is zo fijn om te horen, een stukje bevestiging van j eigen gevoel, maar tegelijkertijd ook rot, omdat je weet dat het niet meer goed komt! We kunnen wel een clubje oprichten .. een praatgroep ofzo ![]() Nou sterkte hoor! kus
|
Sinds een maand of drie ben ik ook weer vrijgezel. Ik heb de eerste maand ofzo geen contact gehad met m'n ex. Dat kwam vooral van zijn kant, hij reageerde niet op een smsje, waardoor ik het ook niet meer probeerde. Eigenlijk is dat alleen maar goed geweest, vooral omdat ik op die manier over die goser heen ben gekomen.
Als hij zegt dat hij bijna weet dat het niets meer wordt, zou ik het daarbij laten. Laat hem ook ff links liggen, dat is de -enige- manier waarop het werkt. Tenminste, voor de meesten is dat de manier. Dus ook niet meer met hem de kroeg in ofzo. Tuurlijk, je zult je zwakke momenten hebben, en zeker, je gaat hem missen. Maar dat gaat over. Uiteindelijk.
|
Ik heb niet alles gelezen, alleen de beginpost en de rest maar half.
Maar mijn 5 centen: verbreek het contact, denk bij jezelf maar dat hij de tering kan krijgen ( geen hand vol maar een land vol leuke gasten, die nog veel leuker zijn ), ga eens een goed feestje met je vriendinnen bouwen, zorg voor een druk leven ( want van stilzitten ga je alleen maar nadenken ) en de tijd zal de rest doen. En ik begrijp best dat dit een hele lange tijd kan zijn maar anders begint het circus weer opnieuw. Doe wat op de langere termijn goed voor je is. Sterkte ![]()
|
![]() |
Ik weet nou niet of ik hier mijn zegje moet doen of zelf een topic moet openen, maar de situatie lijkt zo op de mijne.
Sinds een maand neemt mn vriend emotioneel afstand van me. Steeds vraag ik hem er naar en zijn antwoord is dan steeds dat hij diepgang mist. We zouden volgens hem, nu onderhand bij een punt moeten zijn aangeland, waarbij de vriendje-vriendinnetje fase voorbij is en het meer mannetje-vrouwtje wordt. We blijven op 1 punt staan, volgens hem, en komen niet verder. Ik snap er geen **** van. Hij kan me ook niet uitleggen wat hij bedoeld. Het is een gevoel zegt hij. Hoe hard ik ook mn best doe, het wordt niet beter. Als ik dan vervolgens niet mn best doe, wordt het ook niet beter. Hij zegt dat als ik wat ouder was, ik het wel zou begrijpen, maar door mn nog vrije jonge leeftijd en geringe ervaring dit niet weet. Al een aantal keer heb ik op het punt (geheel tegen mn gevoelens in) gestaan om de handdoek in de ring te gooien. Puur omdat ik niet weet hoe verder. Ik heb het gevoel dat ik hem tekort doe. Maar zodra ik dit uitspreek, zegt hij dat hij me niet kwijt wil en van me houd. Toch merk ik dat hij emotioneel afstand neemt. Hij wil niet meer zo vaak samen slapen, kijkt niet meer gelukkig naar me en de seks is ook niet meer met zn aandacht. Ik ben in de war en er moe van. Iemand enig idee wat hij bedoeld? Sorry voor de onduidelijkheden, ik kan er geen recht lijntje van maken, sorry!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij had het ook over van "nouja we zijn nu een half jaar bij elkaar en eigenlijk zou het het nu wel moeten zijn, maar ik mis iets, ik weet niet wat want je bent helemaal geweldig blabla" En dat maakt het zo lastig. Kijk als hij zou zeggen van; nou dit en dit aan jou vind ik niet zo fijn of dat irriteert me dan kan er nog iets mee. Maar een gevoel kan je niet veranderen en dat is zo frustrerend... Ik heb gezegd dat ik geduld zou hebben en heb ook echt mn best gedaan om er nog iets van te maken. Maar dat trek je maar een aantal weken, want het is zo verdomd pijnlijk, vooral als er geen vooruitgang inzit. Maar uiteindelijk is hij toch degene die moet gaan kijken naar wat hij wil, hoe lastig dat ook is... Echt ik begrijp hoe lastig het is, je wil wel echt, maar toch denk je dan stiekem om er zelf een punt achter te zetten. Ik heb het niet gedaan, omdat ik er wel echt voor wilde gaan en dan druist het zo tegen je gevoel in om hem te laten gaan... En als hij dat zegt zal hij je ook echt niet willen missen. Heb je al geprobeerd hem te vragen waarom, of iig op te merken, dat hij zo'n afstand neemt? Heel veel sterkte iig, knuffel
|
Het is idd vreemd om elkaar weer te zien... Gewoon een knuffel, gewoon een kus, maar aan de andere kant toch weer niet gewoon...
Ik moet bekennen dat ik wel stom ben geweest ![]() Het enige dat ik voel is een bepaalde angst. Ik ben bang dat hij er wel spijt van heeft, bang dat hij nu wel helemaal afstand neemt en me niet meer wil zien. Terwijl ik tot nu toe de touwtjes in handen had, omdat hij me wel wilde zien maar ik afstand nodig had. Waar ik me helemaal niet aan gehouden heb, maar het voelde niet slecht. Maarja, ik ga me nu iig echt eens aan mn woord houden en geen contact met hem opzoeken. Maar zelfs dat voelt op dit moment oke. Ondanks dat het niet verkeerd voelt wat er gebeurd is, voel ik me wel heel erg zwak dat ik me niet aan mn woord kan houden. Maar ik zie het wel en hij geeft het wel aan.
||
Citaat:
![]() @metallica Misschien dom, maar heel begrijpelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb gister ook weer gewoon samen met G. in bed gelegen. Want om nu ineens zo dom op het bed te zitten met de schoenen nog aan. Hij kwam er zelf ook al mee, dat we net zo goed in bed konden gaan liggen. En hij wilde ook gewoon een avondje fijn knuffelen. Het is dan natuurlijk wel de vraag of we het wel moeten doen, of het geen nare gevolgen gaat hebben. Maar dat zien we dan per keer wel.
We hebben ook echt goed gepraat, dat vond ik echt superfijn. Het voelt nu alsof ik een beetje meer vrede mee heb hoe het nu is. En dat is wel fijn. Ik zal iig altijd zo'n goeie vriend aan hem overhouden ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vind het fijn voor je dat je er een beetje vrede mee hebt. Pas alleen een beetje op jezelf (en dat geldt natuurlijk net zo goed voor mezelf...) We komen er wel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En jij ook op jezelf passen he ![]() We'll be fine indeed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoping Verwijderd | 6 | 06-03-2005 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoop (kerstkaartgedicht, graag meningen!) Sannetje | 8 | 19-11-2003 08:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Hoop Scheffer nieuwe Secretaris-Generaal NAVO Dr. Oetker | 48 | 23-09-2003 21:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Hoop Scheffer: beleid overlaten aan grote EU-landen Blitzkrieg Bop | 70 | 23-09-2003 09:51 | |
ARTistiek |
Hoop doet leven... Noortje_S | 3 | 30-05-2002 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
kleine hoopjes valse hoop sunflouwer | 1 | 04-03-2002 19:43 |