Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1617972
Zeurpietjes, hij kan ook in het geel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Scheetjes, goed nieuws:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
vond ik ook een nutteloos knopje idd...
nog even een paar dingetjes (had ik ook al op testforum gezet, maar hier komen meer mensen ![]() Er zitten een aantal foutjes en onduidelijkheden tussen de F.A.Q.'s
verder nog een raar iets: "Systeembericht No Topic specified. If you followed a valid link, please notify the administrator " ![]() |
![]() |
|
Een kleine irritatie: verzonden (persoonlijke) berichten kan je niet meer in mappen gooien (en omgekeerd: je kan geen berichten naar verzonden berichten verplaatsen). Waarom me dat irriteert: om alles wat op orde te houden in de vorige software, had ik gewoon mapjes 'archief-in'/'archief-uit' waarin oude berichten gegooid werden. Ik kan mijn verzonden berichten nu niet in het archief krijgen en ook niet mijn archief bij verzonden items gooien.
Als dat een beperking van de nieuwe software is, begrijp ik dat compleet (en zou ik ook begrijpen als er niets verandert, vermits die software vaak gigantisch is om dan zelf aan te gaan knoeien). Het andere dat volgens mij nog ontbreekt zijn de quicklinks naar de banmanager enzo (maar die zullen wel komen, denk ik?).
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[SPEL] Wie ben ik? Verwijderd | 56 | 30-04-2007 09:29 |