Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
@Andijvie: Daar ging ik ook wel een beetje van uit, maar dat kon ik niet met zekerheid zeggen. Echter T_ID riep dat zo'n registratie bij het BKR helemaal niets uitmaakt als je niet van plan bent om te gaan lenen. Maar als je een beetje voor jezelf wil zorgen wil je ooit vast een huis kopen en dan zorgt een negatieve BKR registratie wel voor een hele hoop problemen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Ik heb een paar keer herinneringen van incassobedrijven gehad en kon moeiteloos een hypotheek krijgen ![]() |
![]() |
|
Het kan nogal verschillen.. Toen ik eens een betalingsachterstand bij de sportschool had (ik wist niet dat het stilzijgend verlengt werd), 100 euro voor incassokosten betalen. Indien ik niet snel zou betalen, zouden de kosten snel oplopen.
|||
Citaat:
Je zou alleen hypotheken die 101-102% financieren (meer hypotheeklening dan de waarde van het huis bij aankoop) in een dergelijke discussie als factor kunnen beschouwen omdat die paar procent feitelijk lenen zonder waardevast onderpand is. Citaat:
Alleen als er sprake is van een echt misverstand of een onterechte vordering draai je niet voor de incassokosten op.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Deurwaarder Bamiblik | 21 | 02-01-2007 23:27 | |
Werk, Geld & Recht |
Zorgtoeslag (en basisverzekering) Deel 2 Chaucus | 135 | 18-06-2006 02:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Dubbele verzekering. Anna | 25 | 17-12-2005 16:47 | |
Werk, Geld & Recht |
Geldproblemen :( KiMZz | 96 | 23-10-2005 17:30 | |
Werk, Geld & Recht |
Incasso Leeghoofd | 7 | 30-03-2005 13:56 | |
Flora & Fauna |
Ik heb mn aangereden kat moeten afstaan omdat ik geen 600 euro voor zijn operatie heb Verwijderd | 75 | 03-11-2004 11:37 |