![]() |
|
![]() |
Ik heb laatst een anoniem chlamydia test gedaan en het bleek dat ik geen chlamydia hebt..
' Bij het onderzoek van jouw testmateriaal is GEEN chlamydia aangetoond. Dat betekent dat je niet besmet bent met chlamydia. Dit is natuurlijk goed nieuws. Wil je meer weten over (testen op) soa en veilig vrijen, kijk dan op www.soaaids.nl of op de site van de GGD uit jouw regio. Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt aan je gezondheid. Met vragen over risico’s en mogelijke klachten kun je ook altijd terecht bij de Aids Soa Infolijn. Volgend jaar word je opnieuw uitgenodigd. Dat wil zeggen als je in Amsterdam, Rotterdam of een van de tien deelnemende gemeenten in Zuid-Limburg woont en jonger bent dan 30 jaar. Bedankt voor het meedoen aan de Chlamydia Screening! ' maar mijn vraag is, als je zo een chylamydia test heb laten maken en er bleek geen ziekte te zijn is er nog ook een andere kans op een ander ziekte zoals hiv ofzo? kan je dan ook andere ziektes hebben opgelopen ? ik verwacht serieuze reacties graag ! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Belangrijke vraagje!!! Kaka8 | 9 | 05-08-2011 23:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
belangrijke vraag over de bijbel... xiotin | 68 | 19-09-2005 14:39 | |
Software & Hardware |
[Linux] Vragen en onduidelijkheden Krekker | 20 | 19-05-2005 21:04 | |
Vrije tijd |
belangrijke vraag! Taraahh | 15 | 21-01-2005 15:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voor mij een heel belangrijke vraag Happy_Moon | 20 | 22-03-2002 15:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: cultuur/godsdienst = aantal antwoorden op belangrijke vragen. John Sickbock | 3 | 30-01-2002 16:51 |