Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom downgraden? Je hebt iets gekocht, dan kan je niet zomaar veranderen. Zinloze reply.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway; waarom laat je, Bikinimeisje, niet fijn XP je installatie herstellen? -- Start van CD op, en kies gewoon voor "Installatie herstellen". Rest wijst zich vanzelf. |
![]() |
||
Citaat:
met het branden van cdees enzo kan ik je wel een keer via msn ofzo uitleggen das namelijk makkelijk. net als dvd. die storing, doberman zei iets instalatie herstel dat wil ook nog weleens helpen, maar als hij maar twee maanden is kan je natuurlijk ook terug gaan naar die winkel. is het trouwens een merksysteem of een zelfbouw ? oftewel staat er op die kast zelf een bekende merknaam ofzo ? of is hij door de computerwinkel "gemaakt" ? als je het niet snapt ofzo ik ben op msn vrij vaak online ![]()
||
Citaat:
echter ik denk dat je via bijv. google net zoals veel tegen windows xp vind als tegen 2000. ik vind xp heel irritant werken met somigen dingen, daarom w2k maar denk niet dat het feitelijk veel beter is.(ongeveer hetzelfde) tenzij je gamez gaat gebruiken.(waar ik nog steeds aan 98 trouw voor blijf)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
objectief gezien. daarbij is het een antwoord van mij niet mijn vraag.
|
![]() |
Typisch XP.... hij heb 't nog lang uitrgehouwwen bij jou, bij mij bootte die na 3 weken al helemaal niet meer
![]() oplossing: windows XP opnieuw installeren, met 't risico dat 't over 2 maanden weer moet, of 'n ander systeem kiezen... ikzelf draai windows 98 (voor spellen) en windows 2000 (advanced server ![]() hulp nodig? je weet me te vinden op msn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Iedereen roept meteen van: ja het ligt aan XP....OK, die foutmelding ligt aan XP, maar de disk boot failure echt niet.
De disk boot failure ligt aan je harde schijf controller. Ik heb deze melding ook altijd de eerste keer als ik opstart, tenminste sinds ik m'n bios geflashed heb van 1006 naar 1007. 1007 herkent mijn U-ATA100 controller niet in een keer bij het opstarten. Gevolg: boot disk failure. Oplossing: hersstarten of je bios flashen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar, dat is nu ook heel makkelijk op te lossen. Iedereen kan hier wel allemaal weetjes posten, maar het heeft niet veel nut om het aan Bikini-meisje te laten zien; zij weet misschien net hoe de computer aan gaat, en moet alles nog uitproberen van de computer. Ik zeg ook niet dat ze niets weet, maar over het algemeen zijn zulke vrouwen niet superieur op dit gebied. (No-offence) Bikini-meisje: Neem die computer gewoon mee naar de computerwinkel waar je hem vandaan hebt, en vraag of zij kunnen kijken wat het zou kunnen zijn. Als je zelf eraan gaat zitten, en het gaat heel misschien fout, als jij dus niet zo veel ervan af weet bijvoorbeeld, dan worden de kosten alleen maar hoger. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer (?) Kitten | 5 | 29-07-2011 09:37 | |
Software & Hardware |
Nieuwe Computer gezocht Kirikoe | 34 | 09-05-2011 13:15 | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer Spoonie | 5 | 30-05-2007 21:00 | |
Software & Hardware |
[alg] Bestanden overzetten naar nieuwe computer brent | 7 | 21-03-2006 16:55 | |
Software & Hardware |
compleet nieuwe computer. count.me.out | 15 | 24-12-2004 10:45 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe computer ] Nieuwe systeemkast MAGIC-MAN | 17 | 27-02-2003 16:01 |