Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2007, 13:10
1xAnoniemx7
1xAnoniemx7 is offline
ik vind een jongen echt super leuk! Hij is heel lief en ik zou echt wel wat met hem willen.. ik heb al een beetje geprobeert hem duidelijk te maken dat ik hem leuk vind enzo en we praten ook wel regelmatig. Maar ik heb niet echt het idee dat hij me zo super vind als ik hem.. mijn vraag (vooral aan de jongens onder ons): kan het zijn dat hij later nog verliefd op me wordt? of is het de eerste keer niet, de volgende keer niet? Of is dat te verschillend per persoon?

Ik snap hem aan de ene kant niet echt.. De ene keer zwaait ie naar me als hij me ziet, de andere keer knikt ie alleen. Soms reageert hij kort alsof het hem niet zo intresseert, maar op het andere moment stuurt ie smsjes.. Ik wil dus graag weten wat hij nou van me vind. ALs iemand anders deze topic zou schrijven had ik geantwoord dat diegene het gewoon aan hem moet vragen.. Maar ik ben bang dat hij me dan raar aan kijkt of uit lacht.. of niet serieus neemt.. kan zijn dat dat helemaal niet gebeurt maar ik vind het nogal eng om op mensen af te stappen waar ik verliefd op ben..

ik wou het even kort opschrijven, niet echt gelukt zo te zien Maar wat zouden jullie doen...?? ik vind hem echt super leuk, dus gewoon vergeten en een ander zoeken kan ik niet! (tot nauwelijks) help! pleasss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2007, 13:30
Verwijderd
Als hij je aantrekkelijk vindt, dan wil hij vast wel iets met je. Ik kan uit je verhaal echter op geen enkele wijze opmaken of hij je aantrekkelijk vindt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 13:41
Verwijderd
Vraag een keer aan hem of hij zin heeft iets samen te gaan doen, naar de bioscoop, misschien gewoon ergens iets drinken samen... En dan kijk je daarna wel weer verder
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 18:12
Daboman
Daboman is offline
Tuurlijk kan iemand later alsnog verliefd op je worden. Maar hem alleen maar leuk vinden gaat natuurlijk niet helpen. Stel eens voor om iets samen te gaan doen, persoonlijk kan ik dat altijd wel waarderen. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Oud 17-09-2007, 18:57
teenager
teenager is offline
Ja zeker kan dat! Maar focus je er niet te veel op want dat is alleen maar vervelend voor jezelf. Hou gewoon leuk normaal contact met hem en probeer hem beter te leren kennen, zodat hij jou beter leert kennen en inziet dat je leuk bent!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 03:49
Confus1oN
Confus1oN is offline
Dat hij eventueel later nog op je valt kan gewoon hoor. Bij mijn huidige vriendin had ik eerst ook niet het idee van, ja dat is mijn droomvrouw. We waren gewoon vrienden enzo en ik had verder helemaal geen meerdere gevoelens voor haar ofzo, maar toen ze me duidelijk maakte dat ze mij toch wel graag als meer dan "gewoon een vriend" zou willen, is het er op een of andere manier toch van gekomen en ondertussen toch wel aardig lang bij elkaar al
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:22
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Hé, je wilde de mening van een jongen horen dus bij deze...

Jongens houden er vaak van om nogal vaag te doen, dus misschien is t gewoon part of the game. Als ik een meisje leuk vind, laat ik dat ook niet direct merken. Als dame is het dan natuurlijk vrij moeilijk te peilen of een jongen jou ziet zitten. Het zou kunnen dat hij niet echt naar jou durft te stappen. Want persoonlijk vind ik dat je als jongen wel een beetje het voortouw moet nemen.

Wat voor soort jongen is het eigenlijk?

En jongens kunnen zeker wel later verliefd worden op een meisje dat ze in eerste instantie niet zien zitten (is gebeurt bij mij, en ook bij de vorige poster). Wat dat betreft kan er nog van alles gebeuren.

Ik zou hem gewoon eens uitnodigen om met je ergens te gaan drinken ofzo. Je geeft dan in ieder geval een duidelijke hint af en je kunt daarna kijken hoe hij er op reageert. Een gouden tip: pak het rustig aan, laat niet al te duidelijk merken dat je erg verliefd op hem bent.

Succes ermee!
Oud 19-09-2007, 22:00
1xAnoniemx7
1xAnoniemx7 is offline
heej jongens, echt bedankt! vooral aan die gouden tip heb ik veel.. ik heb nog niets ondernomen tot nu toe maar ik laat het er niet bij..
even een paar reacties:
jongens willen graag een meisje dat aantrekkelijk is.. Euh, nou of ik aantrekkelijk ben vind ik moeilijk te zeggen. Ik ben nogal iemand die snel onzeker is.. maar dan nog vind ik me zelf niet lelijk ofzo.. ik vind mezelf ook niet superknap. Ik heb wel een slotjesbeugel Maar dan nog vind ik me niet lelijk.. ! ik ben best tevreden met mijn uiterlijk..

een andere reactie:
wat voor jongen hij is? euh hij houdt zeker van hard-to-get.. dat merk ik gewoon.. zo ben ik zelf ook wel een beetje.. Hij doet vaak stoer over zoenen en ''verder gaan dan'' maar als het erop aan komt praat hij veel liever.. (heeft hij me gezegt!)
misschien zo een goed beeld van hem?

maar nog even wat anders, als je iemand vraagt om wat leuks te gaan doen, wat moet je dan in vredesnaam doen?? Naar de bios is zo afgezaagd en 'wat drinken' lijkt me lastig want ik weet nooit waar ik over praten moet..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 22:50
Osmoian
Osmoian is offline
Ik zou het voor een eerste eventuele afspraakje in ieder geval wel simpel houden. Over gespreksstof hoef je je geen zorgen te maken, ik neem aan dat jullie allebei wel hobbies of iets dergelijks hebben, daar kan je het al over hebben. Of over iets wat in het nieuws is, of over zijn persoonlijke omstandigheden (of ie familie heeft etc.)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 08:46
Verwijderd
De bios is dan misschien afgezaagd, maar het is wél een voordeel dat je de eerste twee uur niet hoeft (en niet mag) praten.
En een slotjesbeugel is wel het laatste waar ik mij druk om zou maken. Ik heb van heel veel mensen gehoord dat ze het amper opmerken, laat staan stom vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:10
Mark
Mark is offline
Gewoon afwachten.

Tip van de dag: Hij vindt je leuk als jij hem waardeert om wat hij is.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 15:34
1xAnoniemx7
1xAnoniemx7 is offline
Dat is nog eens een goede tip.. Is dat echt zo?? Want voor mijn gevoel willen jongens alleen maar een 'lekker wijf' maar als het erop aan komt willen ze toch liever een serieus iemand die toch wel slim is en waar je mee kan praten.. laat ik het zo zeggen, ik ben beetje bang dat ik niet goed genoeg voor hem en andere jongens ben.. ik vind mezelf niet lelijk zoals ik al zei.. weet ook niet waar het aan ligt.. Misschien komt het wel omdat ik niet zo snel laat weten wat ik er van vind.. ik heb hem nu al een paar dagen niet gezien.. waarschijnlijk maandag weer.. hebben jullie nog tips wat jongens nou écht leuk vinden om te doen? Hij is zeker geen voetbalgast!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:33
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
heej jongens, echt bedankt! vooral aan die gouden tip heb ik veel.. ik heb nog niets ondernomen tot nu toe maar ik laat het er niet bij..
even een paar reacties:
jongens willen graag een meisje dat aantrekkelijk is.. Euh, nou of ik aantrekkelijk ben vind ik moeilijk te zeggen. Ik ben nogal iemand die snel onzeker is.. maar dan nog vind ik me zelf niet lelijk ofzo.. ik vind mezelf ook niet superknap. Ik heb wel een slotjesbeugel Maar dan nog vind ik me niet lelijk.. ! ik ben best tevreden met mijn uiterlijk..

een andere reactie:
wat voor jongen hij is? euh hij houdt zeker van hard-to-get.. dat merk ik gewoon.. zo ben ik zelf ook wel een beetje.. Hij doet vaak stoer over zoenen en ''verder gaan dan'' maar als het erop aan komt praat hij veel liever.. (heeft hij me gezegt!)

maar nog even wat anders, als je iemand vraagt om wat leuks te gaan doen, wat moet je dan in vredesnaam doen?? Naar de bios is zo afgezaagd en 'wat drinken' lijkt me lastig want ik weet nooit waar ik over praten moet..
Post een foto, dan kunnen wij onze mening geven over je uiterlijk.
Wat zijn zijn hobby's dan, als je dat weet kan je wat vragen bedenken ed.
Oud 21-09-2007, 16:38
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik hou nog het meest van het soort afspraakjes "we spreken daar-en-daar af, om zo laat, drinken er eentje (eventueel op terras) en dan bedenken we wel iets leuks om samen te doen". Als je ergens woont waar er wat te beleven valt kom je er zo tenminste ook nog achter van elkaar wat je allebei leuk vindt.

Verder is er niks algemeens wat jongens graag doen. De een wil naar de voetbal, over vrouwen praten en daarna zoveel mogelijk drinken op zo weinig mogelijk tijd, de ander houdt het liever rustig, vind het keileuk om samen iets eten te maken, of gaat misschien liever naar theater/expositie/concert.

Citaat:
Is dat echt zo??
Euhm, voor een groot deel wel. Als een meisje je leuk vindt omdat je haar vaak trakteert, omdat je grote voeten of een grote wagen hebt is er al veel minder aan. In het algemeen horen jongens ook graag van je dat ze bepaalde dingen goed kunnen (c;

Citaat:
Want voor mijn gevoel willen jongens alleen maar een 'lekker wijf' maar als het erop aan komt willen ze toch liever een serieus iemand die toch wel slim is en waar je mee kan praten..
+ de liefde van een man gaat door de maag (c:

Gewoon je gevoel volgen. Niet te hard over alle stappen nadenken.
Oud 21-09-2007, 18:39
1xAnoniemx7
1xAnoniemx7 is offline
nee inderdaad.. ik moet inderdaad niet zoveel over alles nadenken.. maar ben wel bang dat ik afgewezen wordt, maar ja wie heeft dat niet? Ik post denk ik liever geen foto ofzo want als iemand me herkennen zou dan schaam ik me dood Als je er goed over nadenkt is het al triest genoeg om je liefdesgevoelens op internet te zetten, maargoed soms kan je het beter anoniem vragen dan je vriendinnen ermee lastig te vallen..
Ik moet eerst maar eens overwegen om hem in ieder geval aan te spreken en te vragen om iets leuks te gaan doen.. Tot zover geen advies meer nodig.. Ja misschien hoe je zoiets aan pakt, maar gewoon niet zo veel over die stap nadenken
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 21:46
helva
helva is offline
Misschien weet je een jongen of een meisje die hem beter kent dan jij hem tot nu toe kent. Zo kan je eens navraag doen over zijn interesses.
Je kan iets waarvan je weet dat hij het graag mag voorstellen aan een trouwe vriendin van jou en hem dan uitnodigen om mee te doen.
Zorg er voordien voor dat je afspreekt met je vriendin dat ze zich plots iets herinnert en weg moet als ze ziet dat het lukt tussen jou en die jongen.

Sukses. Hou ons op de hoogte.
Oud 22-09-2007, 01:26
Anton aus Tirol
Citaat:
even een paar reacties:
De meeste meisjes zijn onzeker. Niet voor niets dat ze overal een spiegel weten te vinden... Ik kan me niet voorstellen dat een slotjesbeugel van invloed is op wat een jongen van jou van vindt. En een beetje onzeker is juist wel aantrekkelijk, zeker als je het goed weet te combineren door vervolgens ook hard-to-get te spelen.

Citaat:
een andere reactie:
Nah, hier de verklaring waarom hij de ene keer wel en de andere keer niet op je smsjes reageert...

Citaat:
Er zijn genoeg dingen die je kan doen: theater (zelf zijn we bijv. wel eens naar Hans Klok geweest, was super) en ben ook wel eens tijdens een eerste date een wandeling over de hei wezen maken. En gesprekken komen vanzelf op gang. Zorg ervoor dat je je eerste date niet te lang maakt, zodat je niet op een gegeven moment uitgepraat bent. Je leert hem dan wat beter kennen en dan heb je alvast wat aanknopingspunten voor gesprekken tijdens vervolgdates.

Succes en hou ons op de hoogte hè!
Oud 24-09-2007, 12:45
1xAnoniemx7
1xAnoniemx7 is offline
even een berichtje om jullie op de hoogte te houden..
nou ik moet jullie eigenlijk teleurstellen want ik heb nog niks gevraagd. ik wou het wel doen vandaag, maar er stonden allemaal lui om hem heen.. ik probeer het morgen nog eens.. jullie horen nog!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 00:39
Anton aus Tirol
Citaat:
even een berichtje om jullie op de hoogte te houden..
nou ik moet jullie eigenlijk teleurstellen want ik heb nog niks gevraagd. ik wou het wel doen vandaag, maar er stonden allemaal lui om hem heen.. ik probeer het morgen nog eens.. jullie horen nog!
En...? Wat is het geworden?
Oud 30-09-2007, 10:12
1xAnoniemx7
1xAnoniemx7 is offline
sorry dat ik een tijdje niets van me heb laten horen.. ik heb het niet gevraagd maar ik heb mijn hoofd er ook niet naar.. mijn opa is overleden.. misschien dat ik het dinsdag probeer maar ik weet het nog niet. in elk geval bedankt voor jullie hulp! gr,
1xanoniemx7
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 19:46
waves
waves is offline
Sterkte met het verlies van je opa.

Ga anders bowlen. De film is idd afgezaagd maar je kunt lekker ongemerkt naar elkaar zitten kijken en ook snel weer wegkijken . En je hoeft niet te praten. Of neem een paar vrienden/vriendinnen mee en ga allemaal iets doen. Is het in ieder geval iets minder eng en kun je toch een beetje bij hem in de buurt blijven hangen. Je kunt praten dan maar het hoeft niet .
Reageren

Regels voor berichten