Advertentie | |
|
![]() |
|||
Ik hou nog het meest van het soort afspraakjes "we spreken daar-en-daar af, om zo laat, drinken er eentje (eventueel op terras) en dan bedenken we wel iets leuks om samen te doen". Als je ergens woont waar er wat te beleven valt kom je er zo tenminste ook nog achter van elkaar wat je allebei leuk vindt.
Verder is er niks algemeens wat jongens graag doen. De een wil naar de voetbal, over vrouwen praten en daarna zoveel mogelijk drinken op zo weinig mogelijk tijd, de ander houdt het liever rustig, vind het keileuk om samen iets eten te maken, of gaat misschien liever naar theater/expositie/concert. Citaat:
Citaat:
Gewoon je gevoel volgen. Niet te hard over alle stappen nadenken.
|
nee inderdaad.. ik moet inderdaad niet zoveel over alles nadenken.. maar ben wel bang dat ik afgewezen wordt, maar ja wie heeft dat niet? Ik post denk ik liever geen foto ofzo want als iemand me herkennen zou dan schaam ik me dood
![]() ![]() Ik moet eerst maar eens overwegen om hem in ieder geval aan te spreken en te vragen om iets leuks te gaan doen.. Tot zover geen advies meer nodig.. Ja misschien hoe je zoiets aan pakt, maar gewoon niet zo veel over die stap nadenken ![]() |
![]() |
|
Misschien weet je een jongen of een meisje die hem beter kent dan jij hem tot nu toe kent. Zo kan je eens navraag doen over zijn interesses.
Je kan iets waarvan je weet dat hij het graag mag voorstellen aan een trouwe vriendin van jou en hem dan uitnodigen om mee te doen. Zorg er voordien voor dat je afspreekt met je vriendin dat ze zich plots iets herinnert en weg moet als ze ziet dat het lukt tussen jou en die jongen. Sukses. Hou ons op de hoogte.
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Succes en hou ons op de hoogte hè!
||
![]() |
Citaat:
|
Sterkte met het verlies van je opa.
Ga anders bowlen. De film is idd afgezaagd maar je kunt lekker ongemerkt naar elkaar zitten kijken en ook snel weer wegkijken ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kortingsbonnen probleem... mboscholier | 4 | 22-07-2015 23:17 | |
De Kantine |
Saai the life #1529 Verwijderd | 500 | 14-10-2011 15:57 | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) hhendrikxx | 57 | 26-03-2005 14:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Winstmarge berekenen Kjistoke | 3 | 12-12-2003 07:50 |