Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2007, 14:51
MrLonely
MrLonely is offline
Het verhaal gaat dus zo:

Een meisje in de klas, waar ik de afgelope paar weken bevriend mee ben geraakt(3e klas, allebei 14 jaar dus dit zou niet echt al te serieuse liefde moeten zijn). Daar val ik op, in het begin, toen ik naar haar keek voelde ik me gelukkig. Ze vind mij ook aardig. Maar toen zei ze dat ze me niet leuk vond, nou ik denk 'Afgewezen, tja kan gebeuren.' De volgende dagen daarna, voelde ik me alsnog wel fijn als ik bij haar was, tegen haar praatte, zelfs op msn. Maar dan gaat de bel pauze begint, zij gaat naar haar vriendinnen, ik naar mijn vrienden.
Dan vult het 'fijne gevoel' zich met leegte, dan voel ik me dus gewoon kut. Ik voel me alsof ik geen reden heb om te leven.
Ook als ze van msn afgaat, dan ga ik ook gelijk weg, me proberen te amuseren, maar dan is niks leuk. En dan ga ik maar naar bed omdat niks anders helpt om haar te vergeten of om sneller bij haar te zijn.

Ik probeer haar nu te vergeten, maar ik voel me gewoon kut en zie het nut van leven niet. Als ik niet bij haar kan zijn.

Mijn vraag dus,

Is dit normaal? Dat je een meisje zo leuk vind, dat je je de gelukkigste persoon op aarde voelt. En dan ontploft je droom, en vervolgens kan je niet meer genieten van de dingen die je vroeger wel leuk vond.
Zelfs dat je weet dat zij alleen maar vrienden wil zijn... Ik hoop dat dit snel over gaat, mijn huiswerk lijd er onder, ik ook... En ik voel me leeg, alleen en verdrietig.

Als je niks nuttigs weet de posten, post dan niet. Alsjeblieft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2007, 15:00
Verwijderd
Dat is normaal, ja. En het wordt vanzelf minder. Het enige wat je kan doen is afleiding zoeken, dus bv. iets met vrienden afspreken.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 15:03
Osmoian
Osmoian is offline
Been there, het enige wat helpt is afleiding zoeken. En dan het liefst iets waar je ook echt actief mee bezig ben (een sport, uitgaan etc.) Ik weet dat het makkelijker klinkt dan het is, maar na een paar dagen zul je je er al een stuk minder mee bezig houden. Succes.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 15:04
Verwijderd
luduvudu, heel normaal hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 15:14
Verwijderd
Dat is nou verliefd zijn en vervolgens liefdesverdriet hebben. Kut, maar het gaat over. D'r zijn redelijk wat topics hierover. Maar inderdaad, afleiding zoeken, met je vrienden leuke dingen doen, en proberen er niet te lang in te blijven hangen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 15:41
MrLonely
MrLonely is offline
Dankjullie wel, ik zal proberen jullie advies op te volgen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 16:03
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
O, melancholie topic
Oud 05-10-2007, 19:18
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Dit is bijna precies water bij mij gebeurde en hoe ik me al 5 maanden voel :\
Wachten tot het over gaat is volgens mij het enige wat er aan te doen is.

Laatst gewijzigd op 05-10-2007 om 21:32.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 17:07
MrLonely
MrLonely is offline
Het is net een stukje erger geworden,

Ik wou alsnog wel gewoon vrienden met haar zijn, maar nu heeft ze me zonder reden geblockt op msn.
Nu zie ik wel wat voor arrogante bitch het is, ik was fucking aardig tegen haar... Ik kocht zo´n beetje elke dag chocola voor d´r, ik droeg haar zelfs een stukje op m´n rug toen we 5 kilometer moesten rennen voor een cijfer bij gym.

En nu voel ik me nog kutter.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 19:11
Verwijderd
Citaat:

Ik wou alsnog wel gewoon vrienden met haar zijn, maar nu heeft ze me zonder reden geblockt op msn.
Nu zie ik wel wat voor arrogante bitch het is, ik was fucking aardig tegen haar... Ik kocht zo´n beetje elke dag chocola voor d´r, ik droeg haar zelfs een stukje op m´n rug toen we 5 kilometer moesten rennen voor een cijfer bij gym.

Bedenk je dat ze zo stom is dat ze je blokt, kennelijk is ze helemaal niet zo leuk als jij denkt dat ze is
En bel je vrienden, ga lekker uit, of ga wat anders samen doen. Hoe minder je aan haar denkt, hoe makkelijker dit rotgevoel weer over gaat.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 19:20
Verwijderd
zo veel mogelijk afleiding vinden zodat je niet 24/7 aan haar denkt.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 00:38
Osmoian
Osmoian is offline
Citaat:

Je bent té aardig geweest tegen haar, je was voor haar een open boek zonder enig mysterie. Achja, zie het als een les waar je alleen maar van kan leren.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 06:47
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik kocht zo´n beetje elke dag chocola voor d´r, ik droeg haar zelfs een stukje op m´n rug toen we 5 kilometer moesten rennen voor een cijfer bij gym.
Eeh... mja.

Verder: zorg voor veel afleiding, spreek met vrienden af, ga lekker sporten en zorg ervoor dat je haar verder links laat liggen
Oud 07-10-2007, 12:28
Magican
Magican is offline
Als je je kut voelt, is het niet echt heilzaam om jezelf de nick: MrLonely te geven, maar dat terzijde.
Reageren

Regels voor berichten