Advertentie | |
|
![]() |
|
tot nu toe nog niet echt veel: heb mn nieuw bril opgehaald en kan nu weer zien, echt schrikbarend hoe blind ik eigenlijk ben zonder zo'n ding of lenzen. Verder heb ik een fotoshoot gemaakt van mn hond die een gerookt varkensoor verorberd.
Laatst gewijzigd op 26-04-2008 om 11:17. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
nou ik ben nog altijd wel een loonslaaf helaas. Dus nu werk zzzzzzzzz. De computer is dan wel weer een pluspunt zeker omdat de eigen trouwe laptop het nu toch definitief begeven heeft
![]() ![]()
|
welkom terug lols
ik heb net hardgelopen, 2e keer les 1 van evy omdat ik een n00b ben en het ging wel goed alleen had ik nog spierpijbn van eergisteren dus nu zijn mijn benen moe. straks nog maar even een fietstochtje van een kilometer of tien. Jahaaa ik ben met mijn gezondheid bezig oei oei. en ook nog paardrijden dus het is maar goed dat we vanavond friet eten ![]()
|
ik ben vanochtend niet naar college gegaan omdat ik zo lekker lag. toen toch maar uit bed gegaan om met m'n vriend mee een ps3 te gaan kopen met gta iv en shizzle maar toen hadden ze geen ps3 zzzz. dus heb ik 'm net ergens anders gehaald dus dat wordt feest vanavond.
ohja en zo naar laatste college van de week en boodschappen doen enzo.
|
Verwijderd
|
maura moet terug komen naar NL gvd
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Twijfelen over wat je wil Canberra | 22 | 05-06-2005 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Frank, Manon en Sanne [verhaaltje] Zut Alors! | 54 | 26-12-2004 21:33 | |
Software & Hardware |
[speakers] Installeren zonder cd? Boogie | 19 | 31-07-2004 08:59 | |
Liefde & Relatie |
Beloofd! Soezen | 43 | 19-07-2003 16:15 |