Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2008, 08:52
Verwijderd
gisteren ben ik naar een feestje geweest maar vandaag vroeg op want ik moet mijn huis nog aan kant krijgen voor ik weer met de band op pad moet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2008, 09:46
idontcare
idontcare is offline
nou gisteravond ging ik naar de kermis in den haag, maar we hebben eerst 2 uur op een terrasje gezeten voordat we uberhaupt bij die kermis aankwamen, en toen hadden we eigenlijk geen tjid meer hehe. d´r was zo´n attractie met van die bewegende dingen (grease?!) haha ik heb echt gelachen, fucking debiel zag het er uit :')

toen wilden we de laatste randstadrail naar pijnacker, maar die kwam maar niet. na 20 min kwam er een aan en toen zei die bestuurder dat er een overval was bij leidschenveen en dat ie daar niet langs kon etc. naja 1,5 uur en 2 bussen later waren we in pijnacker. wtff

straks werken en bbq, nu eerst maar in de tuin zitten want volgens mij is het wel lekkah lekkah
Oud 26-04-2008, 10:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gisteren wezen eten met twee vrienden die ik echt al veeel te lang niet gezien had en dat was heel gezellig
Oud 26-04-2008, 10:51
llell
llell is offline
tot nu toe nog niet echt veel: heb mn nieuw bril opgehaald en kan nu weer zien, echt schrikbarend hoe blind ik eigenlijk ben zonder zo'n ding of lenzen. Verder heb ik een fotoshoot gemaakt van mn hond die een gerookt varkensoor verorberd.

Laatst gewijzigd op 26-04-2008 om 11:17.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 12:00
botulismf
botulismf is offline
Lekker uitgeslapen, daar verheugde ik me al dagen op. En toen de badkamer maar weer een beetje schoongemaakt, ik snap niet hoe alles hier zo snel vies en stoffig wordt. En nu ga ik de keuken doen en dan mijn eigen kamer haha. Weekend. Maar dan komt straks mijn bebe en daar heb ik zin in.

@ Tonsillitis: tof dude.
Oud 26-04-2008, 13:53
Verwijderd
ik ging gisteravond naar textures, en toen dat afgelopen was kwam ik grandaddy tegen, en toen ging hij naar z'n stageplaats (om 01:00 ofzo), en ik ging bier drinken in vera, en toen kwam hij ook nog. ik had geblowd, en dat doe ik nooit, en ik weet meteen weer waarom. nu ga ik zo een cadeau kopen voor een vriendinnetje, en daarna m'n kamer opruimen, eten, en naar een besloten feetje, HM! en daarna de stad in, om morgen de bus van 2 uur naar emmen te pakken, ai.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 14:34
Drez
Drez is offline
Ik had gisteravond weer meesterklas recenseren en ik had best goed commentaar, YES. Daarna ergens met de hele groep gegeten en een terrasje gepakt, en toen het koud begon te worden ben ik met een vriend hasj gaan halen en zijn we lame films gaan kijken bij mij thuis. Nu lees ik in de zon op mijn balkonnetje en ik heb net een geniale smoothie gemaakt. Blenders <3. Straks eten en films kijken met vrienden en dan denkik naar Balkanbeats.
Oud 26-04-2008, 16:53
capibara
capibara is offline
Werken, en vanavond ergens op een feestje duchtig zoepen.
Oud 26-04-2008, 18:28
Verwijderd
Ik ging naar de kapper en kocht nieuwe all stars en heb een fucking hertentamen op de avond van koninginnenacht, :cries:, maar goed dat is minder erg dan koninginnedag ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 20:33
Verwijderd
haha ik ben naar de kapper geweest en nou lijk ik op annie, gister tot 5 uur sochtends gewerkt op viva la pose in het nai en vandaag dus retegaar en kapot en eigenlijk niks anders gedaan dan op mn gat zitten op het terras, naar de kapper geweest dus en net pannenkoeken gemaakt yum yum weet alleen niet of ik nou nog zin heb om vanavond wat te gaan doen want kan nu al bijna niet meer lopen van moeheid
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 01:23
Verwijderd
Er was een concertje, er was gezelligheid en er was blijkbaar drama waar ik een restje van heb mee gekregen en waar ik vast nog meer over te horen krijg. Ook was er een reistijd van 2 UUR (terwijl dat normaal 1 uur is) terug naar huis.

Al met al een geslaagde avond.

Laatst gewijzigd op 27-04-2008 om 10:35.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 01:40
Verwijderd
ik was op een feestje van een vriendin, maar toen gingen we drankspelletjes doen, en dan moest je ook rijmen... en ik kan niet rijmen en nu ga ik slapen. oja, en ik had grandaddy nog gezien in vera, eeehhhhh. want ik wilde kijken of er nog vrienden waren, maar er waren er maar 2, dus SUF!!!11 nu moet ik maar echt slapen, maar eerst nog tosti's etemn <3
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 13:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gisteren ben ik met mn vriendje naar h'sum gefietst want het was mooi weer maar er was kermis + markt dus er liep allemaal klootjesvolk en dat was wat minder maar alsnog gezellig. Daarna lekkerrrr gekookt en gegeten en 's avonds naar een vriendin geweest en a love song for bobby long maar weer eens gekeken (L). Vanochtend bizar uitgeslapen voor mijn doen en eigenlijk nog niet zoveel gedaan behalve mn kamer opgeruimd en net salade en een overheerlijk broodje voor mijzelf gemaakt! Zometeen maar snel douchen en de zon in met een boek en vanavond met de moeder van mn vriendje/hem ergens eten.
Oud 27-04-2008, 14:41
Verwijderd
Gisteren naar een feestje in het NAI geweest, metropolis presents en dat was wel tof. Vanmidag naar huis gegaan en wat gekletst met mijn huisgenoten en toen hebben we even wat boodschappen gehaald. Nu zit ik een kk lekkere taart te eten en thee te drinken. Zometeen even een motivatie brief voor mijn CV maken, zodat ik kan gaan solliciteren yesh. Morgen ga ik 'uit eten' met mijn lover voor zijn verjaardag kk nice, en dinsdag is het zijn verjaardag en gaan we met vrienden koken en films kijken .
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 15:51
vilein
vilein is offline
Gisteren xhcx en dat was wel tof alleen was ik om half 1 of iets zo stuk en toen heb ik echt lekker geslapen. Vandaag een beetje niks gedaan en toen mn kamer opgeruimd. Vanavond eten met huisgenoot en medium kijken. <3.
Oud 27-04-2008, 16:05
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Heel brak wakker geworden van een feestje gisteravond in de piratenbar. Gelukkig kunnen slapen en daarna als n idioot mn hele huis schoongemaakt en gelucht, tot grote ergenis van mn vriendje die alleen maar brak wilde zijn heel graag.
Daarna boodschappen gedaan en ga zo koken en daarna n filmpie kijken op de bank. En het weer is fijn
Oud 27-04-2008, 16:48
Verwijderd
Gisteren showcase met de band gehad die erg leuk was. Daarna met wat goede vrienden gaan stappen tot in de vroege uurtjes.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 17:06
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Afgelopen weekend amper geslapen, hele nachten door gepartied met chick. Zaterdag zou ik naar utreg gaan maar in Haarlem gebleven en vandaag maar eens langs mijn ouders gegaan. Mijn fiets was nog busted dus tussen al het kutvolk door gemoeten in de stad dat op het bloemencorso afkwam. Nu thuis en een beetje chillen, dan morgen nog een dagje werken en vervolgens een hele week vrij.

Laatst gewijzigd op 27-04-2008 om 17:13.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 18:00
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
iedereen met een vespa dood plz
Oud 27-04-2008, 18:46
botulismf
botulismf is offline
vanochtend hardsgelopen en toen lost gekeken en toen een drankje gedaan en toen lolcats gebouwd
Oud 27-04-2008, 18:47
botulismf
botulismf is offline
oh shit dast was ik tonsinogwat
Oud 27-04-2008, 20:25
Verwijderd
ik ging net uit eten met m'n ouders, en dat was heerrrrrlijk! m'n ouders 3/4e fles wijn achter de kiezen, en ik was bob nu is m'n moeder lichtelijk aangeschoten, en dat is irritant haha. zometeen maar tv kijken ofzo, maar ze kijken paul de leeuw, en ik vind dat stom. dus misschien ga ik ook wel naar m'n buurmeisje <3
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 21:58
ragdoll
ragdoll is offline
gisteren in het gras gelegen en gekeken hoe mijn benen bruin kleurden. vandaag bij de pizzahut gegeten en dingen gekocht. nu staat The Vicar of Dibley op hurrahhhhh en ik heb net een zak dropduo's leeggegeten ughh ik ben misselijk.
Oud 27-04-2008, 23:09
vilein
vilein is offline
^dropduo's ben ik nu ook aan het eten. Straks nog een kop zoethoutthee en dan slapen.
Oud 27-04-2008, 23:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Na een extreem luie ochtend/middag bankhangen, met den beste vriendin afgesproken in de stad, rondgelopen, geshopt, terrasje gezeten, over dudes gepraat etc. En het was echt heerlijk weer. Omg, het leek wel zomer. <3
Iedereen was er vrolijk van, het meisje van de Velvet gaf ons zelfs gratis singletjes (Jamie Lidell + Kraak&Smaak ) supah lief.
Daarna bij die vriendin thuis gegeten (met groenten! woah!) en met haar en een coole huisgenoot zitten kletsen, met natuurlijk de nodige alcoholische versnaperingen en zeer slecht gedraaide sjekkies. Dat heeft tot nogal laat geduurd en ik heb met een grote grijns door de regen naar huis gefietst. Rielekst dagje. Morgen weer arbeid.
Oud 28-04-2008, 03:10
Metal
Metal is offline
Toennet, Heidevolk, en daarna te lang op terras gehangen en teveel gedronekn. Damn, het is zondag (maandagochtend?)
Oud 28-04-2008, 08:07
woezel
woezel is offline
ik heb heel het weekend buiten gezeten en geslapen en veel gedaan maar nu ben ik verbrand. deze week moet ik veel doen en er zijn superveel feesten en het is 1 mei dus lang weekend.woehoe.
Oud 28-04-2008, 09:19
Verwijderd
Ik ben in het huis van mijn vriendin in Amsterdam maar zij is net gaan werken tot 7 uur. Dus nu zit ik te dubben waar ik mezelf de hele dag mee ga vermaken.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 09:39
STP
STP is offline
Pfff, zóveel toffe feestjes de komende dagen dat ik niet kan kiezen...
Oud 28-04-2008, 10:09
botulismf
botulismf is offline
Gechilld met mijn vriendin en we zijn zelfs wezen hardlopen met Evy en dat was wel jolig. Verder hebben we veel te veel Lost gekeken en zijn we wat gaan drinken met mijn moeder en heb ik helemaal zelf Babi Pangang in elkaar gezet zonder kant-en-klare pakjes of potjes of sausjes en dat was een succes. Nu ben ik aan het werk en zit mijn vriendin in de trein. En ik mis het mooie weer nu al.
Oud 28-04-2008, 11:46
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Mijn huisgenoot heeft net de voordeur zowat uit zijn voegen weten te slopen. Net even bier ingeslagen voor vanavond, nu even werken en dan vanavond om 12 uur om de hoek ff GTA 4 oppikken en dan met wat maten eens kijken of dat de hype waar kan maken. Rest van de week ivm koninginnenach/dag, 5 mei en allerlei feesten er tussen in maar ff een weekje vrij genomen Dus ik zit wel gebakken de komende tijd!
Oud 28-04-2008, 13:33
Carn
Carn is offline
wat ik zo her en der lees is GTA4 toch wel het beste deel tot nu toe, dus enjoy ;P
Oud 28-04-2008, 13:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oei ik stond daarstraks in de bruna en voor me stond boris van der ham die zesduizend kranten kocht en dan ook nog van zaterdag EN een notitieblok.
Oud 28-04-2008, 13:41
Metal
Metal is offline
Citaat:
wat ik zo her en der lees is GTA4 toch wel het beste deel tot nu toe, dus enjoy ;P
Maat van mij heeft hem al, brute game.
Oud 28-04-2008, 13:57
Carn
Carn is offline
overigens:

Ricky Gervais, bekend van de engelse versie van The Office en Extras, zal in GTA 4 zitten. Niet in een rol, maar als zichzelf dit keer. Hij zal stand-up comedy doen in één van de comedy clubs die Liberty City rijk is. Ricky Gervais heeft nieuw materiaal geschreven speciaal voor GTA.

hoe ruig is dat.
Oud 28-04-2008, 14:29
Metal
Metal is offline
Hot Damn.
Oud 28-04-2008, 16:06
Broeder
Broeder is offline
Ik moest klassikaal een vertaalopdracht maken en halverwege liep de docent weg en die is nooit meer teruggekomen. Jammer genoeg was de opdracht te makkelijk om fraude te overwegen. Het had wel een spannende aanvulling op m'n dag geweest.
Oud 28-04-2008, 16:16
Verwijderd
vandaag heb ik een kkdag, maar ik heb wel gewinkeld met m'n moeder. en nu ga ik zo voor m'n ouders koken, en daarna met een vriendinnetje + vriend bandjes kijken in emmen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 16:42
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Toennet, Heidevolk, en daarna te lang op terras gehangen en teveel gedronekn. Damn, het is zondag (maandagochtend?)
Traden ze zaterdag op? Waar dan?

Ik ben naar hun CD-release optreden in Arnhem geweest.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 17:01
Verwijderd
Citaat:
rise against speelt 18 juni in groningen
!

Citaat:
@Urm: ze hebben de wc's veranderd in de Shadrak. Veel beter .
oh beter idd (slechter kon niet echt), is de begane ook geverfd? zoiets dacht ik een keer op een foto te zien.

ik ben terug van de filipijnen en het was zo enorm gaaf, ik ben nu helemaal verlept van het goedkope cocktails drinken, slaaptekort, malariapillen met fijne bijwerkingen en het gereis. paardgereden in berggebied met een malle filipijn die geen engels kon maar wel van scheuren hield, geslapen in een rieten hutje bij het strand ik ben wel verbrand, dat leidde tot vervellen, dus nu heb ik roze australie op mijn borstkas want het heeft die vorm, incl tasmanie. sexy. maar ik vlieg niet weer met een pauper goedkope maatschappij want het was 4 van de 4 vluchten vertraging, ik had ineens last van luchtziekte omdat het vliegtuig maar zo bleef schommelen denk ik, en we schoten bijna van de landingsbaan, het vliegtuig slingerde enorm en het ging heel hard, echt niet gaaf. maar pfoe, beste vakantie ooit. nu slapen. en overmorgen weer naar nederland.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 17:48
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
overigens:

Ricky Gervais, bekend van de engelse versie van The Office en Extras, zal in GTA 4 zitten. Niet in een rol, maar als zichzelf dit keer. Hij zal stand-up comedy doen in één van de comedy clubs die Liberty City rijk is. Ricky Gervais heeft nieuw materiaal geschreven speciaal voor GTA.

hoe ruig is dat.
hehe hopelijk ook nog wat andere comedians want om de een of andere reden kan ik die vent niet uitstaan.
Oud 28-04-2008, 18:00
Verwijderd
Ik ben na een jaar lang 4 dagen per week werken eindelijk gestopt en dat voelt verdomd goed. Kan niet wachten op de schoolbanken volgend jaar.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 18:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben na een jaar lang 4 dagen per week werken eindelijk gestopt en dat voelt verdomd goed. Kan niet wachten op de schoolbanken volgend jaar.
dat gevoel ken ik. Het omgekeerde zal vrij snel het geval zijn vrees ik
Oud 29-04-2008, 07:42
ragdoll
ragdoll is offline
nou ik ben nog altijd wel een loonslaaf helaas. Dus nu werk zzzzzzzzz. De computer is dan wel weer een pluspunt zeker omdat de eigen trouwe laptop het nu toch definitief begeven heeft om 1 u vrij en dan shoppen voor een ovenschaal in manner of stepford wives en koken voor tout le monde en dan partyen met mn bebes en aanhangsels koninginnenacht natuurlijk. morgen weet ik nog niet ,waarschijnlijk door de stad lopen en rembrandtplein/museumplein/dam/vondelpark vermijden dus eh ongeveer het hele centrum. misschien ga ik wel naar de vrijmarkt in diemen of zo,
Oud 29-04-2008, 09:25
Verwijderd
Ik ben vandaag geunbanned
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 10:53
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
welkom terug lols

ik heb net hardgelopen, 2e keer les 1 van evy omdat ik een n00b ben en het ging wel goed alleen had ik nog spierpijbn van eergisteren dus nu zijn mijn benen moe. straks nog maar even een fietstochtje van een kilometer of tien. Jahaaa ik ben met mijn gezondheid bezig oei oei. en ook nog paardrijden dus het is maar goed dat we vanavond friet eten
Oud 29-04-2008, 11:11
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben vanochtend niet naar college gegaan omdat ik zo lekker lag. toen toch maar uit bed gegaan om met m'n vriend mee een ps3 te gaan kopen met gta iv en shizzle maar toen hadden ze geen ps3 zzzz. dus heb ik 'm net ergens anders gehaald dus dat wordt feest vanavond.
ohja en zo naar laatste college van de week en boodschappen doen enzo.
Oud 29-04-2008, 11:33
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik ben vandaag geunbanned
awww, kon je vannacht wel slapen dan?

Ik heb alleen maar leuke dingen gedaan.
Oud 29-04-2008, 11:37
Verwijderd
maura moet terug komen naar NL gvd gisteravond ging ik met een vriendinnetje en 2 vrienden zuipen/bandjes kijken in de stad, en daarna bleef die vriendin slapen. sexytime in bed natuurlijk, en toen gingen we sjoerdblenderhead bellen, die dacht dat de wekker ging hihi. net ging ik haar naar huis brengen, maar omdat het zo gezellig was in de auto gingen we een stuk snelweg meepakken, nog wat landweggetjes en euuhhh toen waren we verdwaald en moesten we weer terug naar emmen voordat we wisten hoe we bij haar huis moesten komen zometeen weer terug naar groningen, en vanavond een date en daarna koninginnenacht vieren. dubbele afspraken: ben ik goed in.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:44
Verwijderd
Citaat:
awww, kon je vannacht wel slapen dan?

Ik heb alleen maar leuke dingen gedaan.
Na wat uurtjes woelen in mijn bedje is het eindelijk gelukt ja. Wel natuurlijk de wekker gezet om 8 uur stipt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten