Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2007, 11:30
Verwijderd
hoi,
ik ben dus verkouden de laatste paar dagen. Dus ik hoest wat en heb een verstopte neus, dat ken ik al. Maar wat ik nu ook heb is een soort hoofdpijn. Als ik bijv. lig en ik sta op dan voel ik die hoofdpijn (vooral rechtsachter mijn hoofd). het voelt als een soort verschuiving. Als ik gewoon zit of sta voel ik er niet veel van.
Nu vraag ik me af, wat is dit voor hoofdpijn, heeft het te maken met verkouden zijn?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 19:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Is het niet gewoon voorhoofdsholteontsteking? Dan heb je in ieder geval wel zo'n zwaar gevoel in je hoofd, vaak met hoofdpijn.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 20:14
Sushii
Sushii is offline
holteontsteking waarschijnlijk idd. Als je naar de dokter gaat krijg je een antibiotica-kuurtje en ben je er snel vanaf.
Oud 01-10-2007, 20:33
Verwijderd
Klinkt als een voorhoofdsholteontsteking, ja. Die gaan bij mij altijd vanzelf over (nou ja, die paar keer dat ik het heb gehad )..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als een voorhoofdsholteontsteking, ja. Die gaan bij mij altijd vanzelf over (nou ja, die paar keer dat ik het heb gehad )..
Inderdaad. Mocht het over een dag of twee nog precies hetzelfde zijn; even naar de huisarts. En neem voldoende rust enzo he, je lichaam moet aan de slag
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 11:47
Verwijderd
hoi, bedankt voor de reacties. Het is nu voorbij, is het denken jullie echt vorhoofdsholteontsteking?? Ik weet niet ik nu naar de dokter moet.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 14:13
Verwijderd
Ik vind hoofdpijn achter in het hoofd helemaal niet klinken als een voorhoofdsholte ontsteking, eigenlijk. Maar mensen krijgen zó gauw hoofdpijn van dingen, het zou best kunnen dat je lichaam stress ervaarde door de verkoudheid en dat met hoofdpijn uitte.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 22:00
DDM
DDM is offline
Citaat:
hoi,
ik ben dus verkouden de laatste paar dagen. Dus ik hoest wat en heb een verstopte neus, dat ken ik al. Maar wat ik nu ook heb is een soort hoofdpijn. Als ik bijv. lig en ik sta op dan voel ik die hoofdpijn (vooral rechtsachter mijn hoofd). het voelt als een soort verschuiving. Als ik gewoon zit of sta voel ik er niet veel van.
Nu vraag ik me af, wat is dit voor hoofdpijn, heeft het te maken met verkouden zijn?

Eigenlijk geef je de causaliteit al aan. Het heeft zeker met elkaar te maken en dat kan door verschillende manier komen. Een bijholte-ontsteking kan, maar dit uit zich vaak in het voorhoofd. Andere mogelijkheid is een soort spierspanningshoofdpijn.

Regels voor berichten