![]() |
|
Het klinkt een beetje als migraine, maar dan zonder de "Aura"-verschijnselen. Zie ook http://www.gezondstegids.nl/gg/gg.ph...tie=toon&id=25
|
![]() |
|
mechanische hoofdpijn is ook zeer goed mogelijk,
en dat komt doordat een orgaan, of zo in je lichaam meer energie en vitaminen vraagt dan de rest, en daardoor blokkeert je lichaam, en dat houdt op in je hoofd, waar je dus ook de pijn voelt. Als de dokters niets vinden, en het op stress schuiven, dan zou ik je aanraden om eens een Manuele Therapeut op te zoeken sterrenkijkster
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het klinkt als hoofdpijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gecondoleerd. je hebt je eerste migraine gehad. bij mij helpt slapen, bij m'n moeder kotsen en bij m'n oom chocola. (vind je eigen oplossing tegen deze killer hoofdpijn) verder moet je je ogen en oren beschermen. Dus geen scherp licht (liefst donkere kamers of zonnebril of pet) en geen harde of scherpe geluiden geluiden.
|
![]() |
|
hoofdpijn die altijd op dezelfde plaats terugkomt zou (volgens mij (ik heb het dus wel eens gelezen, maar ik weet het dus niet zeker!!!)) wel een migraine kunnen zijn. ga een slangs een dokter, die kan het met zekerheid zeggen.
t kan nayuurlijk ook door stress oid komen, dat weet die dokter dan wel.
|
Ik HAD dat ook, alleen was het bij mij meer dan alleen maar hoofdpijn aan 1 kant, ook nekpijn, na een tijdje was gewoon mijn hele rechterkant die pijn deed. En ook een tand.
Dokter kon niets vinden, masseur geweest omwille die nek/schouder pijn... Toen stopte het gelukkig weer een tijdje, maar het kwam gewoon weer terug.. Uiteindelijk de ene k*t tand eruit gehaald, en nu os het opgelost ![]() Maar jij hebt waarschijnlijk alleen hoofdpijn, maar misschien is bovenstaande toch een beetje hulpzaam ofzo.
|
![]() |
Het is nu zondag en het is volgens mij nu wel over
![]() Bedankt voor de reacties in ieder geval ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
De Kantine |
Het Grote Ik Zit Saai Achter De Computer Topic #1358 Verwijderd | 500 | 10-04-2011 10:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Veel hoofdpijn. -x-Anoniem-x- | 36 | 07-01-2010 06:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn ***ailá*** | 15 | 15-06-2007 15:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn Stefanie | 7 | 19-01-2004 10:14 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 |