Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2007, 20:14
antigone
antigone is offline
22-23 september in Tilburg.

Bevestigd:

A Challenge Of Honour
AC Berkheimer
Ansatz Der Machinen
Bloody Honkies
Curse Ov Dialect
Dmonstrations
Dr. Doom
Dyse
Ex Zero
Get Hustle
Grinding Halt
Hydromatics
Ignatz
Jacob Kirkegaard
The Jim Morrisons
Kiss The Anus Of A Black Cat
Knut
Meneguar
Moha
Moi Non Plus
Monno
Monotonix
Ovo
Pantha Du Prince
Place Of Skulls
Setup
Shit & Shine
S.I.M On Kor Funkle
Stel-R
Syntheme
The Haters
The Locust
These Monsters
Thye
Todd
Transmission 0
Union Town
Volt Voice
Vortex Rex
Yoke & The Yohs.

lijkt me leuk om te gaan dit jaar. ook omdat het zo goedkoop is en tilburg me altijd goed is bevallen. wie gaat er nog ?
Oud 05-06-2007, 20:31
dannnay
dannnay is offline
Ik.

Vorig jaar was zó tof.
Oud 05-06-2007, 20:53
Metal
Metal is offline
Ja, hier.

Let ook vooral even op edit fest. in eindhoven.
Oud 05-06-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Ctrl Z schreef op 05-06-2007 @ 21:31 :
Ik.

Vorig jaar was zó tof.
Wat een gekte toen . kek festival
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 21:48
grandaddy
grandaddy is offline
ziet er heel cool uit, dit jaar wil ik ook.
Oud 05-06-2007, 22:03
Verwijderd
dr doom, uienstad, the locust evt, en nog wat zut. Ga vast wel even, was vorig jaar opzich wel vermakelijk, beetje tam publiek alleen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 22:05
Metal
Metal is offline
Vergeet thye niet.
Oud 05-06-2007, 22:13
Verwijderd
Ik zal ze onthouden.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 22:57
Metal
Metal is offline
Is 1 gast.
Oud 05-06-2007, 23:13
matt trakker
matt trakker is offline
dik programma
Oud 05-06-2007, 23:24
Verwijderd
Hey pantha du prince, dat is gave minimal, vandaag gedownload teovallig
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 23:37
Haligh
Haligh is offline
the locust .
ik wil wel ja.
Oud 05-06-2007, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 05-06-2007 @ 23:57 :
Is 1 gast.
Ik zal hem onthouden.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 02:55
Verwijderd
kiss the anus of a black cat
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 07:31
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
verkoopt dit uit??

Als ik niet snel monno zie zijn er mensen die me dood gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 08:11
DeadNation
DeadNation is offline
Nee, verkoopt niet uit joh. Zijn ongeveer 5 of 7 zalen die gebruikt worden.

Verder: Place of Skulls!! The Hydromatics!!!!...ik hoop alleen dat die nog spelen.

Verder een geniaal festival. Al 2x geweest. Opgezet door goede dudes en altijd een coole line up/
Oud 06-06-2007, 08:45
DrunkOnEgo
DrunkOnEgo is offline
aanwezig.
Oud 07-06-2007, 01:14
Verwijderd
Citaat:
grandaddy schreef op 05-06-2007 @ 22:48 :
ziet er heel cool uit, dit jaar wil ik ook.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 07:57
grandaddy
grandaddy is offline
ja vortex rex komt ook he, al siked?
Oud 07-06-2007, 10:06
Verwijderd
zeker wel, harde band!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 11:30
DrunkOnEgo
DrunkOnEgo is offline
3voor12tilburg zal dit festival ontzettend gaan promoten en zullen proberen een eigen stand ergens te krijgen voor sessies (net zoals bij No Sleep 'til Burg, mocht iemand daar zijn geweest). ps: Yoke & The Yohs
Oud 02-08-2007, 19:05
punkr
punkr is offline
ondertussen al meer dan 80 acts bekend:

A Challenge Of Honour | AC Berkheimer | Agent Sidegrinder | Ansatz Der Maschine | Beehoover | Black Atlantic, The | Black Haven | Bloody Honkies | Blowfly | Blue Sabbath; Black Fiji | Blutch | Ceephax Acid Crew | Charlie Adler | Check 1-2 | Chevron | Chris Forsyth | Crippled Black Phoenix | Curse Ov Dialect | Cutting Pink With Knives | Despised, The | Die! Die! Die! | Disinvectant | Dmonstrations | Dr. Bibber | Dr. Doom | Drumcorps | End Of Level Boss | Ex Zero | Fruity Kranks | Germlin | Get Hustle, The | Grinding Halt | Hacride | Haters, The | Hickey Underworld, The | Hydromatics, The | Ignatz | Infinity | Jacob Kirkegaard | Jim Morrisons, The | Jozef van Wissem | Kania Tieffer | Kap Bambino | Khima France | Kiss The Anus Of A Black Cat | Knut | Le Chien Violet | Le Prince Harry | Locust, The | Meneguar | MoHa! | Moi Non Plus, The | Monno | Monotonix | New Dominion, The | Nihiltronix | Niobe | Ostinato | Ovo | Pantha Du Prince | Paul Marshall | Peter Evans | Pierre Normal | Place Of Skulls | Planet Aids | Praise The Twilight Sparrow | S.i.m. on kor Funkle | Setup, The | Shit & Shine | Stel-R | Sudden Infant | Sutcliffe Jugend | Syntheme | These Monsters | Thye | Todd | Toxic Lipstick | Trad Gras Och Stenar | Union Town | Velvet Underwear | Volt Voice | Vortex Rex | Weltbrand | Wouter van Veldhoven | Yoke & The Yohs

overigens, het festival duurt nu 8 ( !!!! ) dagen:

Citaat:
ZXZW festival breidt uit naar een week

Mark Hosler consultant in residence, klassieke muziek in kraakpand

Het independent culture festival ZXZW breidt uit naar een week. Het was al bekend dat op zaterdag 22 en zondag 23 september ruim 100 acts op diverse locaties in de binnenstad van Tilburg shows zullen geven. Aanvullend vinden er in de periode vanaf 16 september verscheidene cutting edge activiteiten en voorstellingen plaats op het gebied van film, dans, beeldende kunst en muziek.

Het weekprogramma van ZXZW kent diverse primeurs. Zo is er in Scryption, museum voor geschreven communicatie, de eerste Nederlandse overzichtstentoonstelling van punk- en hardcore fanzines te bezichtigen. Ook vindt er een serie concerten klassieke muziek in een kraakpand plaats en zal krakerscollectief Wirwar een tekno party in De Concertzaal van Theaters Tilburg organiseren.

Film is ook nieuw binnen de programmering van ZXZW. Mark Webber, bekend als gitarist van de Engelse popband Pulp en tevens curator van het Londense museum Tate Modern heeft een serie films uitgekozen op het kruisvlak van muziek, beeldende kunst en film.

Verder kent ZXZW voor het eerst een consultant in residence in de persoon van Mark Hosler van het kunstenaarscollectief Negativland, berucht vanwege haar rechtszaken met U2. Tevens ontwikkelde het gezelschap de meest gebruikte Creative Commons licentie. Hosler gaat het festival kritisch volgen, zal een lezing geven over de historie van zijn band en zijn nieuwste film ‘Our Favourite Things’ gaat op ZXZW in wereldpremière.

Kaarten voor ZXZW kosten € 10,- (excl. servicekosten) voor het hele weekend en zijn verkrijgbaar bij alle Ticket Service Nederland verkooppunten, in België bij Gigaswing (Hasselt) en Bilbo (Antwerpen) en in Tilburg bij 013 Boxoffice en platenzaak Sounds. Online bestellen is ook mogelijk via www.ticketmaster.nl.
kraakpandconcert
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 20:02
Metal
Metal is offline
Ceephax, Chevron, Simon Korfunkle, N1!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 22:53
Freek
Freek is offline
Vorig jaar was het super cool, duidelijk dat ik geen metaltje ga pulen!
Oud 02-08-2007, 23:31
Metal
Metal is offline
same here!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2007, 08:32
DeadNation
DeadNation is offline
Die Municipal Waste show is overigens ZXZW approved, wat zoveel betekent als: Heb je een kaartje dan krijg je een extra biertje bij je biertje ofzoiets. Doe er je voordeel mee!
Oud 03-08-2007, 16:29
antigone
antigone is offline
hm hickey underworld en the locust. verder ken ik echt niets.

wat is jacob kirkegaard voor muziek ?
Oud 03-08-2007, 16:45
Verwijderd
Citaat:
antigone schreef op 03-08-2007 @ 17:29 :
hm hickey underworld en the locust. verder ken ik echt niets.

wat is jacob kirkegaard voor muziek ?
Moeilijk te omschrijven,beetje ambient noise of iets dergelijks.
Download het album "Eldfjall" maar eens, best tof om zo nu en dan eens op te zetten.
Of zoiets live ook gaaf is om te zien weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 09:55
punkr
punkr is offline
er is in de week voorafgaand aan het festivalweekend ook HEAVY METAL BOWLING:

Citaat:
Bowling, listening to heavy metal and drinking beer at the same time: Heavy Metal Bowling. A combination between the best of these three worlds. To both keep the entertainment value and the musical value high, DJ Patchman Spandex Marco will take place behind the turntables. He will take care to let it stay 1982 forever!

Heavy Metal Bowling takes place at thursday, september 20th, and will cost you €20,-. For this you will get the following program:

* At 20.30 all bowlers are expected to gather at The Little Devil, where DJ Patchman Spandex Moshing Marco will play his first heavy tunes.
* The Little Devil will sell beer at reduced prices.
* At 21.30, we will go to Bowling Dolfijn, where the bowling starts at 22.00.
* From 22.00 untill 0.00 you can bowl and drink as much beer (wine and soda's too) FOR FREE, and DJ PATCHMAN SPANDEX MOSHING TRASHING MARCO will play tunes during the bowling.
* Special prices for the high scores (that can either be high scores or fastest throw). Free CD's, T-shirts, etc.
* After 0.00, Patchman Spandex Moshin Trashing Heavy Metal Is King Marco will spin his heavy tunes again at the Little Devil.

You do need to register for this event. You can register yourself or your team. If you register a team, which consists of 5 persons, you get your own lane. If you register more or less people, we will split you up on the other lanes, and you can bowl with other cool people!

You can do register in 2 ways. Sent an email to frank [at] zxzw [dot] nl, or go to the Little Devil and register at the bar. You need to pay directly after registering. If you register online, you can pay by bank transfer or PayPal. You can register untill september 5th 2007 and places are limited to 100, so BE QUICK OR BE DEAD!!!!!

http://www.zxzw.nl/tiltopia.php?id=4

Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 11:39
Metal
Metal is offline
Haha \m/
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 12:53
DeadNation
DeadNation is offline
Dat zal denk ik meer een Tilburgs onderonsje zijn.
Oud 04-08-2007, 13:02
Verwijderd
Ziet er gaaf uit, tot hoe lang duurt dat eigenlijk? In de zin van eindtijden/slaapplekken etc etc.

Blutch
Chevron
Drumcorps
Locust, The
Planet Aids
hye

misschien misschien.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 00:30
punkr
punkr is offline
Citaat:
Mentu schreef op 04-08-2007 @ 14:02 :
Ziet er gaaf uit, tot hoe lang duurt dat eigenlijk? In de zin van eindtijden/slaapplekken etc etc.
op de website van zxzw staan wat hotels/camping in de buurt, ook met korting met ticket enzo
http://www.zxzw.nl/hotels.php

verder weet ik dat het op zaterdag in ieder geval tot een uur of 4 duurt, vanaf 2 uur alleen alles in 013, breakcore. zondag kan ik zo niet zeggen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 16:44
punkr
punkr is offline
er zijn vandaag weer heel veel namen toegevoegd

?Alos, Atlantis, Baseck, Basi Goreng, Captain Ahab, Dynaminds, Dyse, Electric Electric, Family Battle Snake, Furio, Grey Daturas, GTUK, Hexnut, Jakuzi's Attempt, Kuzaamsumake, Long Distance Calling, Major B, Minitel, Miscreants, Nomad, Orphax, Paper Tiger, Passenger Of Shit, Peter Quistgard, Powerbooks Unplugged, Psychic Ills, Raaskalbomfuckerz, Rhys Chatham, Rioteer vs. Autonon, Suicidal Rap Orgy, The Meldy Peaches en Lewd
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 18:47
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Begrijp ik het nou goed en moet je heel tilburg door voor alle bands en valt dat wel mee?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 18:49
punkr
punkr is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 09-08-2007 @ 19:47 :
Begrijp ik het nou goed en moet je heel tilburg door voor alle bands en valt dat wel mee?
ja het centrum,, alles ligt vrij dicht bij elkaar, tilburg is niet zo groot
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 19:23
DrunkOnEgo
DrunkOnEgo is offline
venues:

Little Devil | Cul de Sac | Popcentrum 013 | Vertoningsruimte Het Argument | V39 | NS16 | Schouwburg | Filmfoyer | Kraakpand aan de Langestraat | T Podium | Synagoge | Hall of Fame | Sounds | Zaal 16 | Kafee t Buitenbeentje | Weemoed | Extase | Villa Fiesta | Paradox | Ruimte X | Het Scryption | De Pont

little devil ligt aan de straat tegenover het station
argument is in de voorstad, de schouwburg en filmfoyer ook
hall of fame is ook vlakbij het station
de pont ligt wel buiten centrum
de rest allemaal vrij dicht bij elkaar, meer en deel heuvel/korte heuvel; goed te doen dus

maar dat kun je ook hier zien: http://www.zxzw.nl/route.php
Oud 09-08-2007, 19:49
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Gaat dus wel goedkomen. Nu effe een slaapplek weten te regelen. Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 00:45
rick80
rick80 is offline
Gaaf festival. Ik speel de 23e met mijn band.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 01:34
terror koekjes
terror koekjes is offline
PSYCHIC TV
Oud 10-08-2007, 01:34
terror koekjes
Op de 23ste, wat een lol!
Oud 10-08-2007, 01:35
terror koekjes
Maar dan wordt mijn minnaar dertig
Oud 10-08-2007, 01:52
terror koekjes
en Träd, Gräs och Stenar (hoef ik ook niet meer naar Worm), euh ditte Agent Side Grinder en Kania Tieffer en mijn HEX DJ's en een hete fanzinesexpositie ik kom klaar
Oud 22-08-2007, 13:05
punkr
punkr is offline
woeiii line-up eindelijk compleet

http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=3938

Citaat:
De line-up van het muzikale gedeelte van het ZXZW festival is compleet. De laatste namen zijn de afgelopen weken bekend gemaakt, en vandaag maakte de organisatie van het Tilburgse festival bekend dat er geen namen meer bijkomen.

Voor het singer-songwriter programma zijn de acts Leine, Fuck The Writer, Awkward I en Marco Zanetton toegevoegd.
Vloeistof, Andreas van Zoelen, Goska Isphording, Duo Switch, Wire Griot, Dj M & Kramp, Madame P, Fragmenta, N-Collective, Tom Verbruggen, Negativland, Kapotte Muziek, Jason Skeet, Danielle Lemaire en Supersilent maken de lijst van 138 acts compleet.

ZXZW, dat in totaal acht dagen duurt, bestaat uit meer dan 200 artiesten en is het grootste festival in haar soort binnen Europa. Het festival besteedt naast muziek ook aandacht aan andere kunstdisciplines als film, dans en beeldende kunst. Het muzikale gedeelte vindt plaats in de laatste twee dagen van het festival, dat van 16 tot en met 23 september plaats vindt.

Tickets zijn te bestellen via Ticketservice en de website van ZXZW voor slechts 10 euro voor het hele weekend.

de volgende bands staan er nu dus:

?Alos | A Challenge Of Honour | AC Berkheimer | Agent Side Grinder | Andreas van Zoelen | Ansatz Der Maschine | Atlantis | Awkward I | Baseck | Basi Goreng | Beehoover | The Black Atlantic | Black Haven | The Bloody Honkies | Blowfly | Blue Sabbath; Black Fiji | Blutch | Captain Ahab | Ceephax Acid Crew | Charlie*Adler | Check 1-2 | Chevron | Chris Forsyth | Crippled Black Phoenix | Curse Ov Dialect | Cutting Pink With Knives | Danielle Lemaire | The Despised | Die! Die! Die! | Disinvectant | Dj M & Kramp | Dr. Bibber | Dr. Doom | Drumcorps | Dynaminds | Dyse | Electric Electric | End Of Level Boss | Ex Zero | Family Battle Snake | Fragmenta | Fruit Cranks | Fuck The Writer | Furio | GTUK | Germlin | Get Hustle | Goska Isphording | Grey Daturas | Grinding Halt | Hacride | The Haters | Hexnut | The Hickey Underworld | The Hydromatics | Ignatz | Infinity | Jacob Kirkegaard | Jakuzi´s Attempt | Jason Skeet | The Jim Morrisons | Johannes Westendorp | Jozef van Wissem | Kania Tieffer | Kap Bambino | Kapotte Muziek | Kazuamsumaki | Khima France | Kiss The Anus Of A Black Cat | Knut | Le Chien Violet | Le Prince Harry | Leine | Lewd | The Locust | Long Distance Calling | Madame P | Major B | Marco Zanetton | Mark Hosler/ Negativland | Meldy Peaches | Meneguar | Minitel | Miscreants | MoHa! | The Moi Non Plus | Monno | Monotonix | N-Collective | Negativland | The New Dominion | Nihiltronix | Niobe | Nomad | Orphax | Ostinato | Ovo | Pantha Du Prince | Paper Tiger | Passenger Of Shit | Paul Marshall | Peter Evans | Peter Quistgard | Pierre Normal | Planet Aids | Powerbooks Unplugged | Praise The Twilight Sparrow | Psychic Ills | Psychic TV | Raaskalbomfuckerz | Rhys Chatham | Rioteer vs. Autonon | Roel Sloot | S.i.m. on kor Funkle | The Setup | Shit & Shine | Sudden Infant | Suicidal Rap Orgy | Supersilent | Sutcliffe Jugend | Syntheme | These Monsters | Thye | Todd | Tom Verbruggen (Toktek) | Toxic Lipstick | Trad Gras Och Stenar | Union Town | Velvet Underwear | Vloeistof | Volt Voice | Vortex Rex | Weltbrand | Willem Hietbrink | WireGriot | Wirwar | Wouter van Veldhoven | Yoke & Yohs
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 22:56
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Wel jammer dat INDP er niet optreedt
Oud 22-08-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 10-08-2007 @ 02:35 :
Maar dan wordt mijn minnaar dertig
Nee dat is je man. Je ziet je minnaar dan pas voor het eerst en hij is pas 23.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 13:24
terror koekjes
Citaat:
Bardamu schreef op 23-08-2007 @ 00:04 :
Nee dat is je man. Je ziet je minnaar dan pas voor het eerst en hij is pas 23.

Kans lijkt me klein, ik houd niet zo van mannen onder de 32 <23
Oud 23-08-2007, 13:31
Verwijderd
Prima. Monogame liefde is het hoogste goed!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 13:33
terror koekjes
Oh jij bent 23, nou ja je mag het lot niet tarten he
Oud 25-08-2007, 12:02
punkr
punkr is offline
er zijn ook gwoon WEER nieuwe namen toegevoegd..

Zim Zim Zim, Laser Quest, Usk & Maru, Mik Quantius, Shattered Minds, Gangalai & Gourabai, Pulsating In The Eyes Of Vision, Fyoelk, Bas Verbeek, Temple of Bon Matin en Vulvax.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten