Ik heb 2 jaar geleden een notebook aangeschaft via Fontys. Hoop gezeik mee gehad want de leverancier ging failliet, uiteindelijk toch goed gekomen.
Daardoor heb ik meerdere factuurdata, 1 van de bestelling (voor het faillisement) en 1 van de levering (na doorstart / overname door Paradigit).
Mijn eerste vraag is; welke factuurdatum geldt als degene voor garantieafhandeling?
De tweede vraag is de volgende:
Ik heb het defect gemeld bij het bedrijf waar ik de notebook gekocht heb (ISL), zij verwezen mij direct door naar Asus met een telefoonnummer waarop ik een keuzemenu krijg waarna de verbinding wordt verbroken (het maakt hierbij niet uit welke keuze ik maak in het menu).
Hoe zit dit met de garantieafhandeling? Ik neem aan dat ISL ervoor dient te zorgen dat de notebook gerepareerd wordt?
Derde vraag:
De 1e factuurdatum is 14-10-05, als ik hier van uit ga heb ik dus nog 2 dagen garantie. Het defect heb ik gemeld op 6-10-07, nog binnen de garantieperiode dus, klopt het dat het defect hierdoor ook onder garantie dient te worden verholpen?
Alvast bedankt!
|