Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik snap niet dat meisjes op jongens vallen die zich gedragen alsof ze 17 zijn. Dat 'ouder gedragen' zie je vaak alleen maar bij hele onzekere gozers die zich door zich ouder voor te doen toch een beetje relaxt kunnen voelen. Zelfde verhaal als met arrogantie alleen misschien minder afstotelijk.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wilde ff zegge da mijn vriendje ook jonger is dan mij. Ook bijna een jaar jonger, en ut gaat al bijna 11 maanden goed! Duss kus
|
![]() |
moet natuurlijk kunnen.
ben zelf een intelligente knaap, en heb een leerjaartje in de lagere school overgeslagen. ik zit nu dus al mijn hele leven tussen mensen van een jaartje ouder, en wordt even goed verliefd (zelfs meer) op meisjes van een jaar ouder (dus eigenlijk van 'hetzelfde niveau', want we zitten in hetzelfde jaar), dan op jongere meisjes. moet zeker kunnen, en de afkeer die er bij sommige meisjes voor is, vind ik uiterst misplaatst en verschrikkelijk kleingeestig.
|
Je ziet hier van alles over meisjes van 14 met jongens van 32, en dat wordt soms nog goed gevonden ook! Wat vinden jullie er dan van als het omgekkerde gebeurd?
Ik heb jouw topic in deze geplaatst, omdat er nou 4 topics over leeftijden zijn, anders waren het er vijf. Verder heb ik jouw post vet gedrukt, om 'm meer op te laten vallen. kuzzies, Alicia
Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 19:06. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisje ouder dan jongen Judy2 | 62 | 20-09-2013 20:23 | |
Liefde & Relatie |
Meisje ouder dan jongen. -BC- | 5 | 26-08-2012 14:23 | |
Liefde & Relatie |