Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Iemand van 5 jaar jonger is voor mij nog altijd 25, en dat is al geen jochie meer. Maar op mijn 20 ste had ik een knulletje van 15 echt niet zien staan. En nu vind ik die van 20 wel erg jongensachtig. Lief, tuurlijk, maar als klein broertje. Of neefje, ik ben niet voor niets Tante Poesiefox.
|
Ligt helemaal aan hoe hij zich gedraagt. Ben een keer met een jongen gegaan die ietsjes jonger als mij was en ging opzich wel goed.
Als je op hetzelfde niveau zit enzovoorts zie ik geen probleem. ![]()
|
hangt idd van volwassenheid en gedrag van beiden af.
ik val zelf op oudere jongens, vind jongens van mn eigen leeftijd niet zo. willen zich zo graag bewijzen met hun scootertjes en bier zuipen enzo.. maar aan de andere kant. een goeie vriend van mij is jonger, maar daar merk ik t nie bij. dus idd volwassenheid en gedrag. |
![]() |
|
Van mij zou je hoogstens even een verbaasde blik krijgen, maar daar blijft het ook bij.
MOet het natuurlijk wel een beetje binnen de perken blijven hè ![]() Niet een jongen van 14 met een meisje van 19. Dat vink dan wel weer raar.
|
Ik voel me de laatste tijd aangetrokken tot een jongen die 1,5 jaar jonger is... Blijkt dat hij mij ook wel zag zitten
![]() Kuzz Ik ![]() Ow ik heb er dus geen bezwaar tegen, als t gedrag van beide maar niet storend is.
||
Citaat:
![]() En verder: NEEEE! tis niet gek. (zie ook mijn reactie in dat andere topic)
|
Verwijderd
|
ik ben 2 maanden ouder dan mn vriend, maar ik moet zeggen dat ik dr nie zo mee kan zitten, we lachen dr wel eens om maar daa rblijft het ook bij, gelukkig zijn we nu even oud, dus echte 'kleuters' di eje op 2 maanden aankijken hebben ook niets meer te zeuren...
ik zie het punt niet zo, maar ik vin het wel een beetje apart als een meisje van 17 iets heeft met een jongen van 14 of 13... want dat doet me al snel aan mij en mn broertje denken, en ik kan me nie voorstellen dat ik op zoiemand zou kunnen vallen. Maar misschien is die jongen wel heel volwassen, dan lijkt het me geen punt... |
![]() |
||
Citaat:
Of het moet heel weinig schelen of ze moet wel heel special zijn, maar liever niet. Ik zal toch de wat oudere willen zijn zodat ik toch het verantwoordelijke gevoel krijg in de relatie en niet dat zij zich meer verantwoordelijk voor mij gaat voelen omdat zij ouder is. Een paar maanden is niet erg maar 1 jaar vind ik toch echt teveel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Liever een jongen zijn...? xRoxy | 40 | 09-04-2013 20:04 | |
Liefde & Relatie |
Meisje ouder dan jongen. -BC- | 5 | 26-08-2012 14:23 | |
Liefde & Relatie |
jongen jonger dan meisje Fainne | 51 | 30-04-2006 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Voor de jongens: kan een relatie met een ouder meisje? Tulpje6 | 23 | 27-11-2003 14:57 | |
Liefde & Relatie |
Meisje ouder dan de jongen puk_666 | 31 | 17-10-2003 14:06 | |
Liefde & Relatie |
meisje ouder dan jongen... °Mel° | 54 | 19-07-2002 23:11 |