Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2003, 21:19
puk_666
puk_666 is offline
oke ik moet ff jullie mening hebben kan het dat een meidje van bijna 16 met een jongen van bijna 14 neemt want andersom kan da wel.... maar in mijn omgeving reageren ze raar als ik zeg da ik da niet raar vind
Oud 13-10-2003, 21:21
Verwijderd
Ligt aan de persoon, mijn ervaring is dat meisjes van 16 op een heel ander niveau zitten dan jongens van 14... dus mjah. Ik kan eigenlijk niet zomaar zwart/wit "ja dat kan wel" of "nee dat kan niet" zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:26
Balance
Balance is offline
wat maakt het nou uit wat anderen er van vinden?
als jij die jongen leuk vindt moet je er lekker voor gaan!
Je merkt het gauw genoeg of het wel of niet lukt en de vraag is dan maar of het aan de leeftijd ligt, dus gewoon lekker proberen!
Oud 13-10-2003, 21:27
Verwijderd
allemaal erg algemeen.. er zijn genoeg meisjes die zich ouder gedragen dan 16 op hun 16e leeftijd.. er zijn er meer dan genoeg die zich jonger gedragen....

Dit telt ook voor jongens alleen zijn de jongens vaak wat kinderachtiger en is dus het laatste vaak het geval...

Als je gewoon met hem kan praten.. blij met hem bent en andersom ook lijkt het me geen probleem...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:35
Verwijderd
Als die personen het goed met mekaar vinden er gewoon lekker voor gaan dus
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:45
pyres74
pyres74 is offline
idd

ik snap het ook niet hoor
moet kunnen vind ik
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 22:25
homesick alien
homesick alien is offline
idd moet makkelijk kunnen zolang jullie maar op 1 lijn zitten.
en leeftijd zegt daar niet altijd wat over.
mijn broertje heeft nu iest van 1,5 jaar me een meisje van 18 terwijl hij 15 is..
klinkt misschien raar. maar ze passen perfect bij elkaar. en dat snap je ook als je ze kent
dus ga ervoor zal ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 23:00
je zuster
je zuster is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 13-10-2003 @ 22:45:
moet kunnen vind ik
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 08:16
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Leeftijd zegt me weinig; bij elkaar passen en op ongeveer hetzelfde niveau zitten des te meer.
Oud 14-10-2003, 10:26
Verwijderd
Dus 15 en 14? Waarom zou dat niet kunnen? Ook al is het meisje ouder... t blijft toch maar 1 jaartje.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 10:48
Some
Some is offline
Waarom zou het niet kunnen?? Omdat meestal de jongen ouder is dan het meisje????

Toch als ik eerlijk ben heb ik liever een iets jonger meisje dan dat ze ouder is. Gewoon het gevoel dat ik nu ouder ben en ik meer op haar moet letten en eventueel 'meer' weet dan andersom. Als het meisje ouder is (en dan bedoel ik 2 jaar of meer) lijkt het net ofdat ik 'minder' ben dan haar en ze meer op mij let dan ik op haar...

Klinkt stom maarja...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 10:51
Nona
Nona is offline
Het gaat niet om leeftijd, het gaat om houding. Ik heb heel lang verkering gehad met een jongen die tien maanden jonger was dan ik. Sommige mensen vonden dat vreemd, maar de meeste mensen stonden daar echt niet bij stil. De leeftijd is ook echt niet belangrijk - het gaat toch om je relatie.
1 jaar of minder zegt voor mij sowieso niet zo veel. Als het nou echt jaren is zou je erover ne kunnen gaan denken. Trouwens, hoe ouder je wordt, hoe kleiner de verschillen lijken te zijn.
Oud 14-10-2003, 16:06
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
uhmzz het kan wel (spreek uit ervaring) maar op ten duur ga je het wel merken. Ik zat in de 4de hij in de eerste. Je merkt tog na verloop van tijd dat je wil groeien volwassen wil worden en dat zo een persoon je dan best kan tegen houden in het groeien. Dit vond ik in elk geval. Hij zat wel in de eerste maar ging alleen maar met 4de klassers om dus was het eerst niet zo een groot verschil totdat de examens geweest waren voor mij en ik egt merkte dat ik "volwassen" aan het worden was (bah wat klinkt dat eng)

vreemd vind ik het dus niet
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:34
Williams
Williams is offline
tis n btje vreemd....maar waarom niet?
als je toch blij met hem bent....
Oud 14-10-2003, 18:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Een meisje waar ik nu iets in zie is bijna drie weken ouder dan ik.
Maar zoveel is dat niet.

On-topic: zoiets is wel ongebruikelijk, maar ik zou er niet van schrikken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind dat ook raar maar het ligt ook allemaal aan hoe oud je bent (vind bv een meisje van 26 met een jongen van 24 wel kunnen) en hoe die personen zich gedragen en hoe volwassen ze zijn...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:58
lieve
lieve is offline
Neen, helemaal niet 'raar'!!
Heb ook al eens iets gehad met een jongen die een jaar jonger was dan ik... helemaal niet erg!!
Oud 14-10-2003, 20:10
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vind opzich dat het niet veel uitmaakt als het meisje ouder is als de jongen. Maar zelf zou ik het niet gauw doen omdat jongens toch geestelijk 1 jaar jonger zijn als meisjes van dezelfde leeftijd krijg je dan toch af en toe van die dingen waarbij je denkt 'word toch eens volwassen'
Oud 14-10-2003, 20:18
Verwijderd
Het klinkt vreemd, maar de laatste tijd ga ik alleen maar met vrouwen 'om' die ouder zijn dan ik. Zo ongeveer 18 jaar.

Het komt er vooral door, dat ik maar weinig dames van mijn leeftijd ken, die zich een beetje volwassen kunnen gedragen...

wat ben ik toch een oude lul
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:06
Verwijderd
Wat maakt leeftijd in hemelsnaam uit. Zolang je je goed bij elkaar voelt is er toch niets aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:19
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik vind dat je gewoon moet doen wat je zelf wil
Een leeftijdsverschil van 1,5 jaar (meisje dus ouder dan jongen) houdt mij persoonlijk wel tegen, maar als jij daar anders over denkt? Ga gewoon op je gevoel af en probeer je niks van anderen aan te trekken... hoewel ik zelf weet dat dat lastig is
Oud 15-10-2003, 09:27
ratjas
ratjas is offline
toen ik mijn vriendin leerde kennen was ik bijna 18,5 en zij bijna 20, en afgelopen zomer was ik pas even oud als zij toen was, ik merkte voor emzelf wel dat dat 1.5 jaar een groot verschil was in volwassenheid, dus dat vond ik wel opvallend, maarja, nu ben ik pas jarig geweest en zij een half jaartje geleden al, dus nu lijkt t verschil weer ietsje kleiner haha, maar ik ben vrij kinderachtig en normaal krijg je dan jongere meisjes mee, maar bij haar is t volgens mij juist andersom, zij heeft bijna altijd jongere vriendjes gehad....
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-10-2003 @ 19:46:
Maar zoveel is dat niet.
Is dat weer dezelfde, die ene waarbij je iets gedaan had waardoor ze niks meer van je wilde weten, of ga je gewoon het rijtje af?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-10-2003 @ 19:46:
Wel drie weken.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
puk_666 schreef op 13-10-2003 @ 22:19:
oke ik moet ff jullie mening hebben kan het dat een meidje van bijna 16 met een jongen van bijna 14 neemt want andersom kan da wel....
Bijna 16 en bijna 14? 15 en 13 bedoel je? Het feit dat je het overweegt geeft volgens mij al aan dat je hem leuk genoeg vindt, dus probeer 't gewoon zou'k zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2003, 23:53
Verwijderd
Ik had op m'n 19de wat met een vrouw van 32. Toch denk ik dat dit verschil van jullie minstens net zo vervelend kan zijn, juist omdat je zo in een fase zit met veel veranderingen, en mannen zijn nou eenmaal over 't algemeen wat minder volwassen in die periode. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 09:45
Verwijderd
Hier zou ik dus nooit aan beginnen
tenzij het een enorme uitzondering betreft, maar meestal zijn jongens toch wel sowieso jonger dan meisjes, heb ik altijd het idee. heb het wel eens geprobeerd en het werkte niet. was een beetje het kleine broertje gevoel. yuk
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 10:24
Qimm
Qimm is offline
ik was ook wel een heel half jaar ouder dan mijn eerste vriend hoor
En we werden toch gek aan gekeken op straat
Oud 16-10-2003, 10:47
Fleur
Fleur is offline
Probeer het uit en vertel hier het resultaat, hebben we gelijk een antwoord voor de 100 anderen die het vragen succes.
Oud 16-10-2003, 17:29
puk_666
puk_666 is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 16-10-2003 @ 11:47:
Probeer het uit en vertel hier het resultaat, hebben we gelijk een antwoord voor de 100 anderen die het vragen succes.
kzal het proberen (als hij da wil) en dan laat ik hier het resutaat ook wel achter
Oud 17-10-2003, 11:13
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
puk_666 schreef op 13-10-2003 @ 22:19:
oke ik moet ff jullie mening hebben kan het dat een meidje van bijna 16 met een jongen van bijna 14 neemt want andersom kan da wel.... maar in mijn omgeving reageren ze raar als ik zeg da ik da niet raar vind
ligt dus duidelijk aan je omgeving
Oud 17-10-2003, 14:06
Muizzz
Muizzz is offline
Dat kan prima.
Mijn vriendje is 1.5 jaar jonger als ik, en we zitten echt wel op hetzelfde niveau
en ik ben niet kinderachtig en hij is ook niet overdreven volwassen.
Wel volwassener als de meeste jongens van 14
Reageren

Regels voor berichten