Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 07:42
Tox
Tox is offline
Ik ben net sinds afgelopen zondag (14-07) vrijgezel en samen uitgemaakt en sta er ook helemaal achter. Vind wel jammer en voor de rest is beter zo. Alleen gister stond ik in de kroeg kwam er een meidje naar mij toe, bla bla bla gezellig. Maar nu had ik dus echt geen zin om met haar te zoenen, gewoon omdat ik me dan toch een beetje dom voel tegenover mijn ex.
Oud 20-07-2002, 07:43
punkyfish
punkyfish is offline
kan ik me voorstellen, maar wat wil je hier nou verder mee? zet er even een vraag achter, dan is het wat duidelijker.
Oud 20-07-2002, 07:47
Verwijderd
dat is toch eigenlijk vrij normaal. Wanneer het bij mij net uit is ga ik ook niet meteen een ander pakken. Vooral als je een lange relatie hebt gehad, dan hebje toch nog op een of ander manier bepaalde gevoelens voor elkaar... je houd nog rekening met elkaar. Ja dus dan ga je natuurlijk niet meteen de dag erna al een ander pakkuh
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 09:45
Verwijderd
ohw.. dat hebbik owk hoor... andere jongens? neeej.. echt ff niet!!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 09:48
Verwijderd
Dat heeft iedereen wel .. en meestal is het tijdelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 10:12
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef:
dat is toch eigenlijk vrij normaal. Wanneer het bij mij net uit is ga ik ook niet meteen een ander pakken. Vooral als je een lange relatie hebt gehad, dan hebje toch nog op een of ander manier bepaalde gevoelens voor elkaar... je houd nog rekening met elkaar. Ja dus dan ga je natuurlijk niet meteen de dag erna al een ander pakkuh
Hm...heb het drie jaar met iemand gehad, maar zíj deed dat dus wel meteen de dag erna...en daarna, en daarna, en daarna...
Ik had ook snel een ander, maar mijn gevoel hield me tegen en daardoor was ik tot weinig in staat. $ux0rt (of zoiets).
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 10:17
miro
miro is offline
Ik ken dat schuldig voelen tegenover je ex wel. Maar is dat alleen de reden waarom je het niet wou doen? Ik bedoel, als je relatie net uit is heb je dr zelf meestal nog geen behoefte aan. Ik voelde me toen schuldig omdat mijn ex nog steeds gevoelens voor me had terwijl t al heel lang uit is. Maar tis en het blijft jouw leven, het is niet voor niks uit en kun je dus doen wat je zelf wil.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 10:33
20marianne12
20marianne12 is offline
Dat gevoel gaat waarschijnlijk wel weg ja... maar het is nu nog zo kort uit, kan nog wel even duren denk ik! En het is toch ook logisch dat je even geen zin in meisjes hebt, ik bedoel je ex heeft (waarschijnlijk) toch veel voor je betekend...
Oud 20-07-2002, 10:40
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Tox schreef:
Maar nu had ik dus echt geen zin om met haar te zoenen, gewoon omdat ik me dan toch een beetje dom voel tegenover mijn ex.
Nou, je hoeft je heus niet dom te voelen tegenover mij, hoor...
Oud 20-07-2002, 12:28
Tenischa
Tenischa is offline
is nix raars aan hoor...
heel normaal denk ik zelf!
dit gevoel verdwijnt wel weer hoor!
alleen zal het misschien f duren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten