Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een barbapapa subforum
jeugd forum (voor jeugdserieus, jeugdherinneringen, de invloeden van je jeugd op nu) of een huhm chocoladed subforum, als je daar komt krijg je chocolade thuis bezorgd! ![]() een muziek subforum of een algemeen foto subforum!!! schrap dat contact gezocht maar, dat brengt alleem problemen een lettersubforum!! ![]() of eentje speciaal voor de zomer in de winter ![]() |
![]() |
|
onzin -> ik begrijp onzin niet, ik begrijp zelfs de saai topics in DK niet. óf ik ben autistisch, óf ik ben geen insider, óf je moet een bepaald talent hebben om onzin en saai te kunnen begrijpen.
is er trouwens een ict subforum? anders zou ik dat wel leuk vinden. Ik vind ictnerds intrigerend. edit: ik zie dat er zelfs meerdere ictsubforums zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alle fora waarop ze onderwerpen als "Wat luister je nou" of "wat heb je vandaag aan" hebben staan
![]() ![]() |
![]() |
|
je kan shift gewoon ingedrukt houden ;p
hm, een algemeen ict topic lijkt me toch wel fijn ![]() en ik vind eigenlijk dat filosofie en wetenschap gescheiden moeten, dat lijkt me filosofie ten goede komen. Maar W&F is nu al dood dus ik weet niet of dat kan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap dat ook echt voor geen meter idd. Wel een tijdje Onzin geprobeerd, maar da's alleen leuk als je mensen daar (persoonlijk) kent (en zelfs dan is het nutteloos tijdverdrijf). Die topics zijn echt niet te volgen en eigenlijk mis je niks bijzonders als je het niet leest. En ik snap niet waarom het zo populair is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuwe leden zijn altijd welkom http://forum.scholieren.com/group.php?groupid=32
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor criminaliteit is er toch werk, geld en recht? Lifestyle vind ik niet boeiend, maar om het nou meteen te verwijderen vind ik zo stom en bekrompen. ![]() ![]() Mystiek mag van mij terug, één van de weinige echt leuke forums. ![]() ![]() |
![]() |
|
Waarom worden de eerste vier subfora van Kunst en Cultuur niet samengevoegd ? Het is me ook een raadsel waarom Verkeer en Vervoer überhaupt bestaat. Die zou ik zeker schrappen.
Maar hiermee zeg ik vast niets nieuws.
||
Citaat:
|
Beetje een rare vergelijking, want ik zeg helemaal niet dat ze bij elkaar moeten alleen omdat ze onder hetzelfde kopje vallen. U moet mij geen woorden in de mond leggen.
Ik vind dat ze dermate op elkaar lijken (gedichten en verhalen bijvoorbeeld, het is zeker verschillend, maar net zo verschillend als drugs en alcohol en die kunnen blijkbaar wel bij elkaar) dat ze bij elkaar gevoegd kunnen worden. Allemaal uitingen van creativiteit waar weinig animo - zo constateer ik - voor is. Ik vind het in ieder geval geen totaal verschillende zaken. Daar komt nog bij dat ik mijn eigen mening geef, en u doet alsof het vaststaande feiten zijn. Zo wordt het moeilijk discussiëren.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||