Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2008, 21:12
Verwijderd
Welk forum mag wat jullie betreft wordne geschrapt of worden vervangen door een ander, nieuw sub-forum? Zo ja welke?

Van mijn part mag het forum 'Wetenschap en Filosofie' meteen worden verwijderd. Ik kijk er nooit op. In plaats daarvan mag er een forum komen over 'Criminaliteit'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2008, 21:13
Verwijderd
Het "Psychologie"-forum wordt wat mij betreft vervangen door het "Dramaqueen"-forum. De inhoud blijft gelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:14
Verwijderd
Een subforum over "criminaliteit", ja?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:15
Verwijderd
"Wat" een leuk "idee".
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Een subforum over "criminaliteit", ja?
Ja, idd. Lijkt me wel leuk om te weten wat mensen allemaal is overkomen. En waar ook gediscussierd kan worden tot hoever criminaliteit kan gaan. (Maar stiekem om er nieuwe ideen op te doen Ssst niet verder vertellen) Er is toch ook een drugsforum?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:18
Swlabr
Swlabr is offline
Dat kan dan toch op N&A?
Oud 11-12-2008, 21:19
WolterB
WolterB is offline
Zijn er laatst nog een paar samengevoegd, mag wel wat meer bij
Oud 11-12-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Zijn er laatst nog een paar samengevoegd, mag wel wat meer bij
Zoals DK en Onzin?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:21
Verwijderd
Haha ik ben wel voor DK en Onzin samen, alleen al voor de rellen die er zouden komen en de hoeveelheid accountverwijderaars uit verontwaardiging enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:52
Verwijderd
Er komt bloed uit mijn ogen nu. Met drank op rijden :")

ot: nee, niets schrappen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:57
Verwijderd
een barbapapa subforum

jeugd forum (voor jeugdserieus, jeugdherinneringen, de invloeden van je jeugd op nu)
of een huhm

chocoladed subforum, als je daar komt krijg je chocolade thuis bezorgd!

een muziek subforum

of een algemeen foto subforum!!!

schrap dat contact gezocht maar, dat brengt alleem problemen

een lettersubforum!! met allemaal lettertjes er in!

of eentje speciaal voor de zomer in de winter
Met citaat reageren
Verwijderd
een glijbaansubforum, werkt het zelfde als die van de chocolade?
Met citaat reageren
Verwijderd
algemeen nerd subforum
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 22:02
Verwijderd
Ik ben wel voor een barbapapa subforum.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 22:04
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
onzin -> ik begrijp onzin niet, ik begrijp zelfs de saai topics in DK niet. óf ik ben autistisch, óf ik ben geen insider, óf je moet een bepaald talent hebben om onzin en saai te kunnen begrijpen.

is er trouwens een ict subforum? anders zou ik dat wel leuk vinden. Ik vind ictnerds intrigerend.

edit: ik zie dat er zelfs meerdere ictsubforums zijn
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 22:06
Verwijderd
Muziek- en ICT-subfora bestaan al.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 22:09
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Zoals DK en Onzin?
Ik doelde meer op extra fora erbij
Oud 11-12-2008, 22:33
Verwijderd
Alle fora waarop ze onderwerpen als "Wat luister je nou" of "wat heb je vandaag aan" hebben staan Wat kan mij dat godshereshemelsnaam schelen. (Maar waarschijnlijk denken de bezoekers van dat soort topics "wat de fuck heb je aan zo'n hoe-voel-je-je-topic". Alleen die hebben duidelijk te weinig waardering voor het soap- danwel roddelgehalte.)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 23:39
Verwijderd
ach, het idee is best leuk, maar wij verpesten het weer.

ontopic: ik wil een plaatjesforum, vol fail en lolcats en lelijke fotoos van forumers enzo
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 23:59
Uice
Uice is offline
Ik ben het eens met sterrenmeisje. Een de-rest-van-het-internetsubforum lijkt me ook wel wat, met links en internetdiscussies, zoals dat gaat.
Oud 12-12-2008, 06:21
Verwijderd
Citaat:
ach, het idee is best leuk, maar wij verpesten het weer.

ontopic: ik wil een plaatjesforum, vol fail en lolcats en lelijke fotoos van forumers enzo
Best een goed idee! Alleen jammer dat dat laatste niet mag.

Maar goed, "dat hoort op Onzin".
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 08:53
Missy
Missy is offline
Niks geen slotje. Ontopic reageren.
Oud 12-12-2008, 11:06
Dinalfos
Dinalfos is offline
Alle overbodige nonsens mag als vanzelfsprekend weg. Logisch. Dus weg met Lifestyle, Muziek, Dansen Op Papier etc. etc.
Oud 12-12-2008, 12:38
Verwijderd
Lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 15:05
Verwijderd
Flora en Fauna, Eten en Drinken, DoP en Letteren kunnen samen, Religie en Psychologie samen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2008, 15:09
Lethe
Lethe is offline
Van mij hoeft er niks weg, ik heb er geen last van.
Oud 12-12-2008, 16:28
Verwijderd
nogmaals dus: van mij mogen alle nerdenforums weg, of iig worden samengevoegd: hard- en software en games. wat moet je ermee?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 16:31
Verwijderd
Hard en software is wel handig als ik iets met mijn pc heb.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 17:43
Verwijderd
Hard- en software mag inderdaad best samen, te meer omdat er op die subfora vaak verkeerd wordt gepost, dus dat een topic over windows op hardware komt bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 17:46
Verwijderd
Anders moeten er ook verschillende subfora komen voor Hard- en Softdrugs :;;D::;dd;d;
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 18:17
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
je kan shift gewoon ingedrukt houden ;p

hm, een algemeen ict topic lijkt me toch wel fijn Of gewoon opgedeeld in light en heavy. Dan kun je in ICTlight noobvragen stellen, en kunnen de nerds in ICTheavy volledig losgaan in hun terminologie e.d. zonder dat ze moeten denken aan of een noob het wel begrijpt.

en ik vind eigenlijk dat filosofie en wetenschap gescheiden moeten, dat lijkt me filosofie ten goede komen. Maar W&F is nu al dood dus ik weet niet of dat kan.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 19:28
Verwijderd
Citaat:
onzin -> ik begrijp onzin niet, ik begrijp zelfs de saai topics in DK niet. óf ik ben autistisch, óf ik ben geen insider, óf je moet een bepaald talent hebben om onzin en saai te kunnen begrijpen.

Ik snap dat ook echt voor geen meter idd. Wel een tijdje Onzin geprobeerd, maar da's alleen leuk als je mensen daar (persoonlijk) kent (en zelfs dan is het nutteloos tijdverdrijf). Die topics zijn echt niet te volgen en eigenlijk mis je niks bijzonders als je het niet leest.

En ik snap niet waarom het zo populair is.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat ook echt voor geen meter idd. Wel een tijdje Onzin geprobeerd, maar da's alleen leuk als je mensen daar (persoonlijk) kent (en zelfs dan is het nutteloos tijdverdrijf). Die topics zijn echt niet te volgen en eigenlijk mis je niks bijzonders als je het niet leest.
Andersom is het natuurlijk hetzelfde. Al is het hier wat makkelijker om te "inburgeren".
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 22:57
Verwijderd
Ik vind het altijd zo raar dat de mensen op onzin uberelitair kunnen doen en mensen ook best erg kunnen afzeiken enzo... dan denk ik, ja leuk en aardig, maar jij bent degene die de hele dag op het forum zit te slowchatten
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 22:59
Verwijderd
Dat komt allemaal goed als de fusie er eenmaal door is.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 23:00
Verwijderd
Nieuwe leden zijn altijd welkom http://forum.scholieren.com/group.php?groupid=32
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel voor een barbapapa subforum.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 23:40
TopDrop
TopDrop is offline
schrap dk maar
Oud 13-12-2008, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Anders moeten er ook verschillende subfora komen voor Hard- en Softdrugs :;;D::;dd;d;

Voor criminaliteit is er toch werk, geld en recht?

Lifestyle vind ik niet boeiend, maar om het nou meteen te verwijderen vind ik zo stom en bekrompen. Laat anderen lekker er plezier van hebben.

Mystiek mag van mij terug, één van de weinige echt leuke forums. Gewoon leuk om te lezen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 15:29
Verwijderd
Hoe was Mystiek eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Hoe was Mystiek eigenlijk?
Vermakelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 17:25
Tink*
Tink* is offline
Je kan mystiek nog wel lezen hoor.
Oud 13-12-2008, 17:54
Laisve
Laisve is offline
Waarom worden de eerste vier subfora van Kunst en Cultuur niet samengevoegd ? Het is me ook een raadsel waarom Verkeer en Vervoer überhaupt bestaat. Die zou ik zeker schrappen.

Maar hiermee zeg ik vast niets nieuws.
Oud 13-12-2008, 18:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom worden de eerste vier subfora van Kunst en Cultuur niet samengevoegd ? Het is me ook een raadsel waarom Verkeer en Vervoer überhaupt bestaat. Die zou ik zeker schrappen.

Maar hiermee zeg ik vast niets nieuws.
Die eerste vier subfora van Kunst en Cultuur gaan over totaal verschillende zaken. Je gaat Reizen en Vakantie en Contact Gezocht toch ook niet samenvoegen omdat ze onder hetzelfde kopje vallen?
Oud 13-12-2008, 18:29
Laisve
Laisve is offline
Beetje een rare vergelijking, want ik zeg helemaal niet dat ze bij elkaar moeten alleen omdat ze onder hetzelfde kopje vallen. U moet mij geen woorden in de mond leggen.

Ik vind dat ze dermate op elkaar lijken (gedichten en verhalen bijvoorbeeld, het is zeker verschillend, maar net zo verschillend als drugs en alcohol en die kunnen blijkbaar wel bij elkaar) dat ze bij elkaar gevoegd kunnen worden. Allemaal uitingen van creativiteit waar weinig animo - zo constateer ik - voor is. Ik vind het in ieder geval geen totaal verschillende zaken. Daar komt nog bij dat ik mijn eigen mening geef, en u doet alsof het vaststaande feiten zijn. Zo wordt het moeilijk discussiëren.
Oud 13-12-2008, 22:02
Verwijderd
zo zo, er heeft hier ook iemand van de archaïschetaalgebruikkoekjes gesnoept.

De vier subfora van kunst en cultuur zijn echt veel te groot om bij elkaar weg te zetten.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 23:47
Verwijderd
Wie naamzoekt me hier eerst en doet het daarna verwijderen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 00:23
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
zo zo, er heeft hier ook iemand van de archaïschetaalgebruikkoekjes gesnoept.

De vier subfora van kunst en cultuur zijn echt veel te groot om bij elkaar weg te zetten.
Veel te groot ? U weet dat paddo's inmiddels verboden zijn ? D'r zijn hoogstens twee actieve topics in elk.
Oud 14-12-2008, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Veel te groot ? U weet dat paddo's inmiddels verboden zijn ? D'r zijn hoogstens twee actieve topics in elk.
iedere artistieker heeft een eigen topic, de dichters openen voor elk gedicht een eigen topic, de schrijvers een eigen topic stukje. Ook al is het niet zo actief, als je het bij elkaar pleurt is het een hoop. Er zijn betere subfora bij elkaar te smijten. En noem me alsjeblieft geen U.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 11:14
Verwijderd
Nee, dat kan echt niet samen Laisve. Ander sfeertje, ander werk, anders beoordelen enz. Je werk moet ook genoeg juiste aandacht kunnen krijgen.

Theather cultuur mogen ze als subforumpje bij Film, Tv & Radio doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten