![]() |
|
Verwijderd
|
Aangezien mijn mp3-speler oordopjes het begeven hebben, ben ik op zoek naar iets nieuws. Nu zit ik te denken aan een koptelefoon met nekband, maar dit is best een groot ding om op te bergen. Als alternatief kwam ik uit bij dit: http://i.walmart.com/i/p/00/02/66/16...91_150X150.jpg Maar het ziet eruit alsof het zeer doet aan je oren. Zijn er mensen met ervaring met dit soort producten? en dan zou ik vooral de nadelen ervan willen horen.
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Die achter je oren vind ik persoonlijk erg vervelend maar ken mensen die ze wel fijn vinden, even uitproberen dus. Maar ik heb een gewone koptelefoon die je kunt dubbelvouwen, misschien dat die er ook in de nekdraagmanier te vinden zijn?
|
Verwijderd
|
Ik heb momtenteel een draadloze koptelefoon van Phillips, geeft topgeluid en zit goed. Maar inderdaad, die dingen die hem zeg maar achter je oren 'hangen' gaan na een uur muziek luisteren toch wel enigzins irriteren. Maar eind van de week krijg ik mijn skullcandy binnen en dan kan ik hip draadloos met hip dradig afwisselen
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe koptelefoon TedEdFred | 10 | 27-02-2013 15:20 | |
Software & Hardware |
Draadloze mp3? Yab-Yum | 11 | 02-09-2007 07:55 | |
Software & Hardware |
Koptelefoon duivelaartje | 6 | 28-08-2006 00:40 | |
Software & Hardware |
[Audio] MP3 speler met goede kwaliteit geluid.. Verwijderd | 30 | 06-03-2005 22:11 | |
Software & Hardware |
[dvd speler] geluid opnemen vanaf mp3 speler Verwijderd | 6 | 07-12-2004 15:10 | |
Software & Hardware |
[Portable] MP3-speler johnbiezen | 54 | 05-12-2003 06:21 |