Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
big city is ietwat minder ja, maar a song is magistraal evenals dus band in a box die ik er wel toereken. die eerste cd's waren bovenal onsamenhangend, het is wel ok maar niet wow. vind het we bijzonder dat je de experimenteer drift mist want ik vind experimenteel niet echt een adjectief om jouw muzieksmaak te omschrijven, maar ja het is dan ook jouw muzieksmaak.
|
![]() |
|
Ja ik vind A Song About A Girls dus helemaal niet magistraal, maar dat mag inmiddels wel duidelijk zijn.
En je laat het klinken alsof ik vies ben van experimentele muziek, volgens mij verschilt mijn muzieksmaak op dat punt niet zo bijster veel van die van jou. ![]()
|
Och, ik houd van beide en een goede combinatie van de twee vind ik helemaal mooi, en dat had Zita Swoon wat mij betreft eerst wel en daarna niet meer. Maar ik luister net zo lief naar Aphex Twin als naar Justin Timberlake.
|
Yellowcard. Yuck, die 2 nieuwste albums van hun zijn kwa muziek en kwa teksten enorm achteruit gegaan. Op het enalaatste album stonden nog een paar uitschieters, die kon ik op het nieuwste album zelfs helemaal niet ontdekken. Jammer want het is 1.5 jaar m'n favo band geweest, luister het nu vrijwel nooit meer.
Verder kan ik eigenlijk zo geen band bedenken die er echt achteruit op is gegaan, de meeste bands die ik tegenwoordig luister gaan er GELUKKIG alleen maar op vooruit (naar mijn mening iig)! ![]() |
![]() |
|
Hmm ik vind die eerste Editors maar niets. Juist een band die beter is geworden. Net als Interpol overigens.
Muse past echt wel in dit rijtje ja. 3 Doors Down Zornik (hoewel nog steeds niet slecht, maar wel steeds minder na Place where you will find us) The Frames (die kunnen maar beter stoppen met nieuwe shizzle maken, For The Birds was hoogtepunt) The Killers Gabriel Rios |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |