Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Accu's verslijten ja.. dat ga je vanzelf merken op gegeven moment. Accu kun je zelf kopen bij ebay en vervangen (tip: cameron sino batts van 'licketysplit' auctions, 5 euro) of laten vervangen door www.repod.nl (vele malen goedkoper dan apple's eigen service) Het beste gebruik je Winamp (www.winamp.com) met de media library om spul erop te zetten. Anders itunes van apple zelf ofzo.. (wat een bagger programma is) Converteren van video kan het beste met IMtoo ipod video converter, wat niet freeware is (tip; usenet)... |
![]() |
|
![]() |
De meningen over iTunes zijn overigens verdeeld. Ik ben er zelf enorm tevreden over
![]() Maareuh, mag ik eens iets heel geks voorstellen: lees de handleiding eens een keertje van voor naar achter helemaal door. Zo lang duurt dat niet en dan weet je meteen alles dat je zou willen weten. Voor het converteren van filmpjes is er, mocht je zo gelukkig zijn een Mac te hebben, het gratis isquint (of z'n niet-gratis-maar-very-handige broertje VisualHub). Natuurlijk zijn d'r voor Windows ook zat stukken software, maar daar kan ik je helaas niets over vertellen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zoeken is ook een kunst. Google: windows itunes photo.
Tadaa! -> http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300265 EDIT: Onder Windows kan je dus syncen OF vanuit Photoshop, OF vanuit een folder met al je foto's. Kijk onder het kopje "Can I sync my photos to my iPod manually?" |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vers. P.:NTIL | 500 | 03-09-2008 14:37 | |
Software & Hardware |
MP3 speler kiezen Guinevere03 | 19 | 22-01-2008 19:38 |