Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2007, 16:37
Fosca
Fosca is offline
Hallo,
Momenteel werk ik in een schouwburg, erg leuk werk maar het verdient bar slecht. Ik ben dus op zoek naar een nieuw bijbaantje maar meestal wordt bij het sollicitatie gesprek niet gezegd wat je verdient. Heeft er iemand tips voor een leuk (!) en goedverdienend bijbaantje?

Ik ben 18 jaar, bij de meeste baantjes verdien je boven de 20 wel goed maar zit je rond de 18 nog vast aan de 4,50 per uur.

Bedankt alvast
Oud 05-10-2007, 21:42
Verwijderd
Je kan ook om loonsverhoging vragen. Dat lijkt mij de meest logische stap, zeker aangezien je zegt dat je het "erg leuk werk" vindt.

Nee heb je, ja kan je krijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 23:11
Fosca
Fosca is offline
Ik verdien €4,85 per uur. De meeste van mijn vrienden werken voor de helft meer en hebben een veel flexibeler baantje dan ik. Ik ben zelden voor 12 uur 's nachts klaar. Loonsverhoging vragen... eh durf ik niet

Welke schouwburg werk je trouwens?
Oud 05-10-2007, 23:13
Balance
Balance is offline
Oh dat is wel weinig ja
Gouda en jij?
Oud 06-10-2007, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Loonsverhoging vragen... eh durf ik niet
-"Ik zou graag hier blijven werken, maar ik kom financieel niet helemaal meer rond. Ik ga op zoek naar een nieuwe, betere betaalde baan, tenzij jullie iets voor mij kunnen doen." En dan lief kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 11:09
BleuEyes
BleuEyes is offline
Wat voor baan hebben jou vrienden dan? Misschien kunnen hun een goed woordje voor je doen?

Loonsverhoging vragen is ook niet echt leuk om om te vragen. Subtiel aanpakken? Geen idee hoe.
Oud 06-10-2007, 18:25
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Oh dat is wel weinig ja
Gouda en jij?
Ik in Hoorn, en ik ga maandag naar het theater in Gouda! Herman Finkers (H)

Veel van mijn vrienden doen werk dat mij dan weer helemaal niet leuk lijkt, in loodsen voor de Action werken enzo. Of ze doen promotiewerk, wat me dan wel weer leuk lijkt maar als 18 jarige krijg je niet echt de leuke klussen maar wordt je eerder foldersuitdeler op straat
Oud 07-10-2007, 00:18
Balance
Balance is offline
He wat grappig! Ik ben juist wel net vrij maandag, dus je kan mij dan niet spotten.
Maar laat even weten hoe je het (zowel voorstelling als het theater ) vond!

Maar ehh, onderschat niet hoe belangrijk het is dat je je werk ook leuk vindt.
Oud 07-10-2007, 00:56
Al Murphy
Al Murphy is offline
Misschien eens nadenken over een baantje bij de psot/ptt/tnt/godweet-hoe-die-tegenwoordig heten. Verloning was in mijn geval een stuk beter dan jij aangeeft, ik heb het jarenlang met plezier gedaan en zowel via uitzendbureau (zaterdagwerk aan 150%) als met vast contract (geweldige vakantieregelingen) ook naast loon goede voorwaarden.

Natuurlijk is het belangrijk dat je het werk graag doet en dat je leuke collega's hebt. Op druilerige zaterdagochtenden is het kutwerk, maar je hebt én veel leuke/sociale contacten, voldoende kans op leuke collega's, afwisselend werk, je bent onder de mensen, geen baas die de hele tijd op je vingers kijkt enzovoort. Ik kijk nog steeds met heimwee naar mijn tijd bij de Nederlandse post.
Oud 09-10-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ik verdien €4,85 per uur. De meeste van mijn vrienden werken voor de helft meer en hebben een veel flexibeler baantje dan ik. Ik ben zelden voor 12 uur 's nachts klaar. Loonsverhoging vragen... eh durf ik niet

Welke schouwburg werk je trouwens?
dat is nog steeds 1 euro boven t minimumloon toch?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 12:43
Gert
Gert is offline
Jij bedoelt qua loon meer zoiets? http://www.studentenwerk.nl/vacature/15594
Ook niet zo heel moeilijk werk denk ik...?
Het minimum voor 19-jarige is trouwens volgensmij 4,20
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 19:44
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Jij bedoelt qua loon meer zoiets? http://www.studentenwerk.nl/vacature/15594
Ook niet zo heel moeilijk werk denk ik...?
Het minimum voor 19-jarige is trouwens volgensmij 4,20
Klopt, ik zit boven het minimumloon. Maar het blijft weinig en het minimumloon wordt bijna nergens gehandhaaft.

Die advertenties ken ik trouwens... ik ben lid van studentenwerk maar dat 9 euro per uur is een lokkertje en is voor 23-jarigen
Oud 10-10-2007, 19:46
Fosca
Fosca is offline
[QUOTE=Balance;26122279]He wat grappig! Ik ben juist wel net vrij maandag, dus je kan mij dan niet spotten.
Maar laat even weten hoe je het (zowel voorstelling als het theater ) vond! QUOTE]

Wat een prachtig theater! Hele leuke sfeer en wat leuk dat je stroopwafels kunt kopen
Oud 10-10-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Klopt, ik zit boven het minimumloon. Maar het blijft weinig en het minimumloon wordt bijna nergens gehandhaaft.

Die advertenties ken ik trouwens... ik ben lid van studentenwerk maar dat 9 euro per uur is een lokkertje en is voor 23-jarigen
ja eh duh, maari k werk ook voor n uitzendbureau en daar krijg je 6,50 oid als 18 jarige dus das best wel ok...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:43
Balance
Balance is offline
[QUOTE=Fosca;26148979]
Citaat:
He wat grappig! Ik ben juist wel net vrij maandag, dus je kan mij dan niet spotten.
Maar laat even weten hoe je het (zowel voorstelling als het theater ) vond! QUOTE]

Wat een prachtig theater! Hele leuke sfeer en wat leuk dat je stroopwafels kunt kopen
Gouda zonder stroopwafels zou Gouda niet zijn (al worden ze er stiekem niet eens meer gemaakt ). Leuk dat je het zo mooi vond. Nou, daar werk ik dus
Oud 10-10-2007, 22:32
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
ja eh duh, maari k werk ook voor n uitzendbureau en daar krijg je 6,50 oid als 18 jarige dus das best wel ok...
Welk uitzendbureau?

De advertentie waar ik het over had was voor de Rai, 9 euro per uur als 23 jarige, en 3,75 per uur als 18-jarige
Oud 11-10-2007, 10:37
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Citaat:
Welk uitzendbureau?
Ik werk bij Randstad en verdien als 17 jarige 5,80 (geloof ik), dus als 18 jarige zal het wel rond de 6,30/6,50 komen te zitten.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 17:44
Spuitelf
Spuitelf is offline
Ik ben 16 en kreeg 6 euro per uur betaald. Mijn broer die 18 is krijgt 7,50 per uur. (Viswinkel, geen moeilijk/vies werk, en je mag vis en drinken pakken wanneer je wilt .
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Welk uitzendbureau?

De advertentie waar ik het over had was voor de Rai, 9 euro per uur als 23 jarige, en 3,75 per uur als 18-jarige
a&f, horecauitzendbureau, zitten in rotterdam en den haag, erg leuk werk op feesten en partijen enzo
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 20:44
109894
109894 is offline
Citaat:
Je kan ook om loonsverhoging vragen. Dat lijkt mij de meest logische stap, zeker aangezien je zegt dat je het "erg leuk werk" vindt.

Nee heb je, ja kan je krijgen.
Nee heb je, Ja kun je vergeten

neehj grapje. ik zou het zeker proberen!
heb er zelf nog niet zoveel verstand van (14jaar) mh ik zou toch wel iets proberen met het baantje dat je al hebt,, als je dat leuk werk vind.

Oud 13-10-2007, 00:19
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Nee heb je, Ja kun je vergeten

neehj grapje. ik zou het zeker proberen!
heb er zelf nog niet zoveel verstand van (14jaar) mh ik zou toch wel iets proberen met het baantje dat je al hebt,, als je dat leuk werk vind.

Ik denk dat ik de promotie maar in ga. Ik hoor van veel mensen dat ze promotiewerk doen en het klinkt erg veelzijdig allemaal. Via studentenwerk heb ik gesolliciteerd op een baantje als salespromotor. Nu maar hopen dat dat geen dure titel is voor folders uitdelen op straat...
Oud 13-10-2007, 13:47
Balance
Balance is offline
Zijn er bij jou in de buurt geen andere theaters of soortgelijke horecagelegenheden (bioscoop? hotel? vereniging met verhuurde bar?).
Ik zou toch zeker een vaste baan boven uitzendwerk verkiezen.
Oud 14-10-2007, 01:28
Fosca
Fosca is offline
Ik werk nu ook op oproepbasis en volgens mij verschilt dat niet heel veel?

Ik vond vanmiddag deze advertentie, de geboden €9,66 per uur, is zoiets op leeftijdsbasis?
Oud 14-10-2007, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik de promotie maar in ga. Ik hoor van veel mensen dat ze promotiewerk doen en het klinkt erg veelzijdig allemaal. Via studentenwerk heb ik gesolliciteerd op een baantje als salespromotor. Nu maar hopen dat dat geen dure titel is voor folders uitdelen op straat...
dat is het wel.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 11:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Ik werk nu ook op oproepbasis en volgens mij verschilt dat niet heel veel?

Ik vond vanmiddag deze advertentie, de geboden €9,66 per uur, is zoiets op leeftijdsbasis?
nee, volgens mij gewoon op functie gebaseerd. ik heb heel even voor een uitzendbureau gewerkt en daar verdiende ik 9,52 bruto maar dat was fulltime. bijbaantje wordt lastiger om zoveel te verdienen denk ik. thuiszorg verdient ook wel redelijk, euro of 6/6,50 geloof ik?
Oud 14-10-2007, 21:17
Fosca
Fosca is offline
Maar dit lijkt me niet een heel erg verantwoordelijke functie, het is precies hetzelfde als wat ik nu doe. Bovendien is het niet fulltime maar op oproepbasis
Oud 15-10-2007, 11:23
franksijl@gmail
franksijl@gmail is offline
[edit by ekki]Wij houden niet van reclame en zeker niet als je je daar speciaal voor aanmeldt [/edit by ekki]

Laatst gewijzigd op 16-10-2007 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 11:26
looijendijk
looijendijk is offline
hallo,

je kan als bijbaan in de callcenter werken net als ik in haarlem of amsterdam

dat verdiend rond de 10 euro per uur

en je kan zelf je tijden indelen.

is wel via uitzendbureau maar dat moet je voor lief nemen

als je wilt dan kan ik je gegevens geven van uitzendbureau ?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 10:08
Verwijderd
hmm je kan bij Marjan toch best om verhoging vragen? je werkt er nu toch meer dan een jaar?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 22:26
juicepromotions
juicepromotions is offline
Promotiebureau J.u.i.c.e. Promotions is op zoek naar enthousiaste jongens en meiden in heel Nederland die het leuk vinden om promotiewerk te doen! Als promotiemedewerer kan je bijvoorbeeld worden ingezet voor promotieteams, hostesswerk, fotomarketing, direct sales, chauffeurswerk en supermarktdemonstraties.

Lijkt het je leuk om tijdelijk, parttime of fulltime aan de slag te gaan als promotiemedewerker of hostess? Meld je dan aan in via het online inschrijfformulier op www.juicepromotions.nl/promotiewerk.php.
Oud 13-11-2007, 11:26
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
hmm je kan bij Marjan toch best om verhoging vragen? je werkt er nu toch meer dan een jaar?
Hmm, wie ben jij?

Ik werk er trouwens al ruim twee jaar, maar verhoging vragen durf 'ik écht niet

edit: hoi Tim
Oud 13-11-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Hmm, wie ben jij?

Ik werk er trouwens al ruim twee jaar, maar verhoging vragen durf 'ik écht niet

edit: hoi Tim
hehe ;D ach ze is toch helemaal niet zo eng?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten