Advertentie | |
|
![]() |
|
He wat grappig! Ik ben juist wel net vrij maandag, dus je kan mij dan niet spotten.
Maar laat even weten hoe je het (zowel voorstelling als het theater ![]() Maar ehh, onderschat niet hoe belangrijk het is dat je je werk ook leuk vindt.
|
Misschien eens nadenken over een baantje bij de psot/ptt/tnt/godweet-hoe-die-tegenwoordig heten. Verloning was in mijn geval een stuk beter dan jij aangeeft, ik heb het jarenlang met plezier gedaan en zowel via uitzendbureau (zaterdagwerk aan 150%) als met vast contract (geweldige vakantieregelingen) ook naast loon goede voorwaarden.
Natuurlijk is het belangrijk dat je het werk graag doet en dat je leuke collega's hebt. Op druilerige zaterdagochtenden is het kutwerk, maar je hebt én veel leuke/sociale contacten, voldoende kans op leuke collega's, afwisselend werk, je bent onder de mensen, geen baas die de hele tijd op je vingers kijkt enzovoort. Ik kijk nog steeds met heimwee naar mijn tijd bij de Nederlandse post.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Jij bedoelt qua loon meer zoiets? http://www.studentenwerk.nl/vacature/15594
![]() Ook niet zo heel moeilijk werk denk ik...? Het minimum voor 19-jarige is trouwens volgensmij 4,20 |
![]() |
||
Citaat:
Die advertenties ken ik trouwens... ik ben lid van studentenwerk maar dat 9 euro per uur is een lokkertje en is voor 23-jarigen ![]()
|
[QUOTE=Balance;26122279]He wat grappig! Ik ben juist wel net vrij maandag, dus je kan mij dan niet spotten.
Maar laat even weten hoe je het (zowel voorstelling als het theater ![]() Wat een prachtig theater! Hele leuke sfeer en wat leuk dat je stroopwafels kunt kopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
[QUOTE=Fosca;26148979]
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
De advertentie waar ik het over had was voor de Rai, 9 euro per uur als 23 jarige, en 3,75 per uur als 18-jarige ![]()
||
Citaat:
![]() neehj grapje. ik zou het zeker proberen! heb er zelf nog niet zoveel verstand van (14jaar) mh ik zou toch wel iets proberen met het baantje dat je al hebt,, als je dat leuk werk vind. ____________________________________________________________________ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik werk nu ook op oproepbasis en volgens mij verschilt dat niet heel veel?
Ik vond vanmiddag deze advertentie, de geboden €9,66 per uur, is zoiets op leeftijdsbasis?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Promotiebureau J.u.i.c.e. Promotions is op zoek naar enthousiaste jongens en meiden in heel Nederland die het leuk vinden om promotiewerk te doen! Als promotiemedewerer kan je bijvoorbeeld worden ingezet voor promotieteams, hostesswerk, fotomarketing, direct sales, chauffeurswerk en supermarktdemonstraties.
Lijkt het je leuk om tijdelijk, parttime of fulltime aan de slag te gaan als promotiemedewerker of hostess? Meld je dan aan in via het online inschrijfformulier op www.juicepromotions.nl/promotiewerk.php.
||
Citaat:
![]() Ik werk er trouwens al ruim twee jaar, maar verhoging vragen durf 'ik écht niet edit: hoi Tim ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Tips voor sollicitaties? DePeer | 9 | 10-02-2014 12:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaan op niveau (5VWO) ruben3123 | 29 | 17-06-2007 10:57 | |
Werk, Geld & Recht |
TIP: Maak geen reclame op dit forum! nugget | 7 | 10-04-2007 16:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaantje Groningen (Stad) SimplyABoy19 | 7 | 25-02-2005 11:48 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe kom ik in godsnaam aan een bijbaantje ??! Str0nk | 10 | 31-12-2003 13:33 | |
Werk, Geld & Recht |
bijbaan Gadje | 4 | 17-02-2003 12:47 |