Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat is de Nederlandse cultuur? Defineer haar.
Tot welk nut dient deze cultuurles gegeven te worden? Op grond van de 2e stelling klinkt het mij als een shiboleth in de oren. Als men niet voldoet aan de cultuureis: Raus!! Indien de cultuureis ook aan autochtone Nederlanders, “wien Neerlands bloed door adren vloeit van vreemde smetten vrij”, wordt opgelegd en dezen te licht worden bevonden, wat dient met hen te gebeuren? Weren uit het openbare leven op alle mogelijke manieren, misschien zelfs concentratiekampen?
|
islamitisering--> islamisering
islamieten--> Ja, dat kan je wel zeggen, maar ik zou 'moslims' gebruiken. Verder vind ik je eerste stelling een beetje raar, er zijn een hoop islamitische Nederlanders en een hoop allochtonen die geen moslim zijn, zou het niet handiger zijn om een verplichte cultuurles te geven aan mensen die net vanuit het buitenland hier naartoe zijn gekomen? Voor je derde stelling geldt eigenlijk hetzelfde, waarom specifiek geen moslims toelaten? Als je al aanneemt dat Nederland te vol is, lijkt het me dat je überhaupt geen mensen meer moet toelaten. Het is raar om onderscheid te maken op geloof. Je tweede stelling is wat onduidelijk, wat voor test precies?
|
![]() |
|
|