Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: ach, ik vond dat Grace Kelly wel grappig, maar het is iets te vaak gedraaid. En verder vind ik alles wat ik daarna nog van hem/haar gehoord heb, nogal gay dus, en een beetje veel van hetzelfde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach j, er zullen altijd voor en tegenstanders zijn he. Ik ben iig heel benieuwd naar zn show op Lowlands. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nee idd, dikke vrouwen zijn juist níet mooi. Slanke vrouwen, die zijn mooi. Sowieso, wat weet zo'n homo daar nou van. Nu gaan allemaal mooie slanke vrouwen zich volvreten omdat de homo het zegt.
|
Er stond vandaag ook in de krant van Dries Roelvink's concert in de Ahoy' is afgelast omdat er te weinig kaarten verkocht werden. Dat zie ik Mika nog niet gebeuren!
|
hij stond al eens in de bitterzoet in amsterdam.
laat dat dikkewijvengedoe toch over aan the gossip als je zelf een petieterige homo bent. want echt, het is een dwerg. freddy is dood, deal with it.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
nog eentje: IDM/ELECTRO/MINIMAL/TECHNOHOUSE blabla etc TOPIC muziekvlinder | 347 | 10-02-2009 23:03 | |
Vrije tijd |
[autosport] DTM twain4me | 5 | 19-04-2005 16:50 | |
Vrije tijd |
Formule 1 Subleague Verwijderd | 331 | 10-10-2004 16:56 | |
Vrije tijd |
Transfers & geruchten deel II Uitgeluld | 500 | 27-04-2004 05:54 | |
Vrije tijd |
vul mijn formule 1 vragenlijstje in en kom in een jongerenblad! Verwijderd | 41 | 09-01-2004 14:09 | |
Vrije tijd |
Favoriete Speler JanGaasbeek | 71 | 18-08-2003 21:36 |