Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2007, 17:15
z1pje
z1pje is offline
heeft iemand dit spel toevallig al gedownload zodat hij/zij mij kan vertellen ofdat het ook met de vierpuntsdruktoets (in de volksmond ook wel pijltjes genoemd) te spelen is en enkel met de analoge stick.
en of het spel überhaupt 1000 sterren waard is
Oud 07-11-2007, 18:27
freyk
freyk is offline
Voor mij blijft het een zeer leuk grafisch spel.
Vond de omgevingen een beetje er kinderachtig uitzien, maar dat word later best mooi.

Ennuh, je kan nog altijd ff een emulator en de rom van het spel downloaden en heb op je computer spelen, om zelf te kijken wat je ervan vind.
Oud 08-11-2007, 09:51
Verwijderd
Het was je misschien al opgevallen dat Nintendo vannacht Yoshi's Story heeft toegevoegd aan het winkelkanaal. Voor 1000 Wii Points kan iedereen dit spel nu downloaden naar zijn Virtual Console. Het ziet er goed uit, op het eerste gezicht, maar jullie arme onschuldige Wii-bezitters moeten echt gewaarschuwd worden tegen deze wolf in schaapskleren. En aangezien niemand anders dat van plan lijkt zal ik het maar weer doen: DOWNLOAD DIT SPEL NIET!

Yoshi's Island - Eén van de beste platformspellen ooit gemaakt.

Yoshi's Story - Een onbegrijpelijke misser van Nintendo.

Het is echt verraderlijk. Twee spellen die zo op elkaar lijken en de ene is absoluut onmisbaar terwijl je de andere koste wat kost moet vermijden.

Mijn laatste klacht is dat je Yoshi bestuurt met de analoge stick, niet met de vierpuntsdruktoets. Dat klinkt op papier niet zo erg, maar een 2D platformer besturen met een 3D analoge stick werkt een stuk minder goed dan je zou denken.

Aldus google.

Laatst gewijzigd op 08-11-2007 om 09:57.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 17:15
z1pje
z1pje is offline
Citaat:
Het was je misschien al opgevallen dat Nintendo vannacht Yoshi's Story heeft toegevoegd aan het winkelkanaal. Voor 1000 Wii Points kan iedereen dit spel nu downloaden naar zijn Virtual Console. Het ziet er goed uit, op het eerste gezicht, maar jullie arme onschuldige Wii-bezitters moeten echt gewaarschuwd worden tegen deze wolf in schaapskleren. En aangezien niemand anders dat van plan lijkt zal ik het maar weer doen: DOWNLOAD DIT SPEL NIET!

Yoshi's Island - Eén van de beste platformspellen ooit gemaakt.

Yoshi's Story - Een onbegrijpelijke misser van Nintendo.

Het is echt verraderlijk. Twee spellen die zo op elkaar lijken en de ene is absoluut onmisbaar terwijl je de andere koste wat kost moet vermijden.

Mijn laatste klacht is dat je Yoshi bestuurt met de analoge stick, niet met de vierpuntsdruktoets. Dat klinkt op papier niet zo erg, maar een 2D platformer besturen met een 3D analoge stick werkt een stuk minder goed dan je zou denken.

Aldus google.
maar ik las ergens anders dat de analoge stick optioneel was... dus ik hoopte op wat hands-on experience
Oud 09-11-2007, 10:03
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Je vroeg je af of het die 1.000 punten waard is, nou, lijkt me een antwoord toch?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 23:17
z1pje
z1pje is offline
Citaat:
Je vroeg je af of het die 1.000 punten waard is, nou, lijkt me een antwoord toch?
en ofdat hij enkel met de analoge stick speelbaar is. omdat ik hem met onderstaande controller wil gaan spelen.
Oud 14-11-2007, 23:24
Verwijderd
lol, da's een uitermate vette ouderwetse snes controller
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 23:30
z1pje
z1pje is offline
en hij is voor de cube(/wii)
Oud 15-11-2007, 08:40
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
en ofdat hij enkel met de analoge stick speelbaar is. omdat ik hem met onderstaande controller wil gaan spelen.
[afbeelding]
Maar als die game ruk is, dan is de info of ie wel of niet met dan ding te spelen zou zijn toch niet meer van toepassing -_-'?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
De Z-knop heeft alleen nu wel een vervelende positie lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 11:44
z1pje
z1pje is offline
Citaat:
Maar als die game ruk is, dan is de info of ie wel of niet met dan ding te spelen zou zijn toch niet meer van toepassing -_-'?
maar er zijn ook positieve reviews over
Citaat:
De Z-knop heeft alleen nu wel een vervelende positie lijkt mij.
dat valt best mee, maar misschien zijn mijn duimen wel iets groter dan die van menig mensch.
Reageren

Regels voor berichten