![]() |
||
![]() |
Citaat:
(kan aan mij liggen hoor) Maja, dan schaam ik mij zo'n beetje voor mijn vriend...wil nie da hij onder het bloed hangt ofzo... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou er dus echt geen problemen mee hebben om sex te hebben met haar wanneer ze ongesteld is en dus extra zin heeft. Dat heb ik wel voor haar over. Maar orale sex doe ik dan natuurlijk niet. Dat lijkt me ook niet zow gezond voor een jongen om dat dan allemaal binnen te krijgen.
|
![]() |
|
Zijn de meiden die hier reageren allemaal zo erg ongesteld dat het onder de douche blijft stromen?? Ik heb daar nooit last van. Vingeren tijdens ongesteldheid is gewoon hetzelfde als normaal=heeeeel lekker
![]()
||
Citaat:
En jaa heb je wel gelijk in.. het lijkt me niet prettig voor een jongen dat zijn vingers onder het bloed zitteb..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik persoonlijk zou zoiets echt lullig vinden als hier jongens gaan zegguh van: uhh nee bah vies |
![]() |
||
Citaat:
Maar krijgen jullie daar niet een afknapper van dan...
||
Citaat:
jaah het is heel natuurlijk.. Daar heb je ook wel gelijk in... En als het onder de douche zou moeten gebeuren ook wel want het wordt toch schoon jaah..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
er niet van houden? (boys only) Mono-racer | 123 | 19-10-2004 15:29 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 |