Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2007, 16:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
En hier het nieuwe topic!

De oude: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1642408
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2007, 16:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Whaaa, ik kreeg net HET mailtje en ik mag gewoon maandag op afstudeerstage Heb waarschijnlijk voor m'n tentamenweek 2 achten en twee negens gehaald (of een zeven, een acht en twee negens). Ik vind het echt zoooo gaaf. Heb echt een adrenalinekick in me nu. Ik had het al die tijd geen zin in maar vind het nu ergens wel heel erg gaaf.
Oud 15-11-2007, 16:58
Verwijderd
Ik voel me onwijs rot en ben boos op mezelf. Vandaag is zijn sterfdag en therapie was heftig en ik ben gespannen en ik wil niks. Ik wil gewoon in een hoekje zitten en wachten tot de wereld weer mooier wordt. En nee dat werkt niet, maar bluh.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 17:20
Verwijderd
*Kijkt EditieNL*
Andijvie was jij die laatste?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 17:21
Verwijderd
Citaat:
*Kijkt EditieNL*
Andijvie was jij die laatste?
Haha, ja

Ik wist niet dat ik zo Limburgs klonk
En zo heel onverstandig klonk ik gelukkig ook weer niet.. *pheew*
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 17:29
Verwijderd
Cool.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 18:05
Gothic
Gothic is offline
I want him to want me...
Oud 15-11-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me onwijs rot en ben boos op mezelf. Therapie was heftig en ik ben gespannen en ik wil niks. Ik wil gewoon in een hoekje zitten en wachten tot de wereld weer mooier wordt. En nee dat werkt niet, maar bluh.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 18:35
Redhair
Redhair is offline
Ik voel me goed! Ik ga niet moeilijk doen en zitten piekeren over wat er vanmiddag is gebeurd. Wellicht heel egoistisch, maar ik heb een leuke middag gehad en geen zin om me druk te maken over het feit dat het hartstikke fout was. Het was gezellig en leuk en fijn en ik ben blij dat ik er niet over pieker, of dat ik me druk ga maken over hoe het nu verder gaat tussen hem en mij.
Een poosje geleden heb ik besloten me niet druk te maken over dingen die ik niet kan veranderen en dingen die gebeurd zijn, dus dat doe ik ook niet meer. Ha.

Oh en IcedEarth, lach me niet uit.
Oud 15-11-2007, 18:56
Roosje
Roosje is offline
Haha Redhair. Sorry maar het is grappig.

Enen oleeee ik had nog een 95 ook, jezus, echt gaaf. Samen met natuurkunde en geschiedenis de enige cijfers waar ik echt trots op ben. <3 En dankjewel thoughtful.
Oud 15-11-2007, 19:16
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Shit, krijg net een smsje van het uitzendbureau dat m'n dienst van morgenochtend niet door gaat. Goed, ik hoef niet om 6uur op, maar daar gaan m'n uurtjes. Misschien dat ik morgenmiddag nog kan werken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 19:19
Sagana
Sagana is offline
Eigenlijk wil ik gewoon gaan slapen en nergens meer aan denken. Verdomme, hij kan me zo kwaad en gefrustreerd maken.
Oud 15-11-2007, 19:32
Heksjuh
Heksjuh is offline
Duivelaartje: langs de skeletten
Wanneer moet je erheen? Weet je waar het gebouw is (dat wist ik de eerste twee dagen niet, ben ook twee keer echt verdwaald )?
En als je de snijzaal niet kan vinden: er zijn genoeg mensen die het wel weten
Ik weet het ook nog steeds niet, ik vergeet steeds waar ik de hoek om moet
Maar je moet er nu elke week heen? Dan krijgen je nu wel veel practica. Allemaal zelf snijden of ook preparaten?
Wel leuk

Ik probeer al vanaf zes uur iemand te bellen over hospiteren (dezelfde als waar ik dinsdag heen zou gaan). Ze had op mijn voicemail ingesproken of ik in de avond wilde terugbellen en dan voor negenen, maar dan moet ze wel opnemen Ik kan ook wel de voicemail inspreken, maar dat schiet ook niet op want dan spreekt zij straks weer in op mijn voicemail en dat schiet ook niet op. Dus moet ik morgen weer terugbellen, hopelijk begrijpt ze het wel want ik kan er ook niks aan doen. Hopelijk krijg ik haar dan wel te pakken, en dan als het goed is dinsdag (of maandag, maar dinsdag heb ik liever) hospiteren.
En mijn ouders zijn ook bemoeizuchtig. Mijn moeder had mijn kamer opgeruimd, dus ik kon niks vinden. Ze vragen de hele tijd of ik al heb gebeld (mijn vader: "hoe lang was het geleden? Bel nog maar een keer!"). Ik kan mijn eigen zaken wel regelen hoor. Of willen ze me zo graag het huis uit

En jullie moet niet zo veel posten, want ik heb geen tijd om te lezen

Edit: toch maar de voicemail ingesproken. Hopelijk belt ze terug en spreekt ze op mijn voicemail in dat dinsdag goed is, want ik hou niet van bellen.

Laatst gewijzigd op 15-11-2007 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Oh en IcedEarth, lach me niet uit.
ik sluit me volledig aan bij IcedEarth, reactie kon niet beter haha
En volgens mij zag ik duivelaar in de bus? maar ik weet het niet helemaal zeker
en ik was de hele dag op de uithof maar college gemist omdat ik zo gezellig met een vriendinnetje aan het kletsen was dat ik al een hele tijd niet had gesproken
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 19:55
Redhair
Redhair is offline
Maar wat is er zo grappig dan?
Oud 15-11-2007, 20:02
Verwijderd
nou ja. gewoon. jouw reactie. zoenen. een jongen die alleen maar hulpeloos op zn bed mag liggen en een redhair die de jongen absoluut niet weerstaan. ja, leuke combinatie
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 20:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
ik sluit me volledig aan bij IcedEarth, reactie kon niet beter haha
En volgens mij zag ik duivelaar in de bus? maar ik weet het niet helemaal zeker
Hoe laat?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 20:31
Rob
Rob is offline
Citaat:
Whaaa, ik kreeg net HET mailtje en ik mag gewoon maandag op afstudeerstage Heb waarschijnlijk voor m'n tentamenweek 2 achten en twee negens gehaald (of een zeven, een acht en twee negens). Ik vind het echt zoooo gaaf. Heb echt een adrenalinekick in me nu. Ik had het al die tijd geen zin in maar vind het nu ergens wel heel erg gaaf.
Gaaf! Gefeliciteerd!

OT: Ik heb zin in 't weekend, eigenlijk.
Oud 15-11-2007, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat?
half 4 ongeveer. naast een meisje met bruin steil haar, en je (als jij het was) moest heel erg lachen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 20:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
half 4 ongeveer. naast een meisje met bruin steil haar, en je (als jij het was) moest heel erg lachen
Haha, ja, dat was ik.

Waar zat jij, want ik heb je niet gezien denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 20:38
Verwijderd
Wat doe ik in godsnaam verkeerd dat mn zusje me schijnbaar al áltijd veracht. Sure, we hebben ruzie, vroeger misschien vaker dan normaal en we zijn allebei niet makkelijk, maar dat ze dus blijkbaar altijd een hekel aan me heeft gehad. Fijn. Ik deug gewoon niet, should've known.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Haha, ja, dat was ik.

Waar zat jij, want ik heb je niet gezien denk ik.
schuin tegenover jou meisje met bruin haar, witte sjaal, zwarte jas die steeds jouw kant op keek om te kijken of je het nou was of niet
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 20:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
schuin tegenover jou meisje met bruin haar, witte sjaal, zwarte jas die steeds jouw kant op keek om te kijken of je het nou was of niet
Oh, was jij dat! Haha, ik vond het al een bekend gezicht, maar ik had geen idee waarvan.

Dan heb je vast ook gehoord dat ik soms best debiel kan doen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 21:28
rare kwast
rare kwast is offline
zow eindelijk weer weekend.. ik ben gebroken en leeg.
net naar ios theatertour geweest.. was wel oke..
nu maar slapen
Oud 15-11-2007, 22:20
*** is offline
ik kan niet aan mijn eigen maatstaven voldoen
ik wil een paar vriendschappen afsluiten, maar ik kan dat niet
ik wil lachen, gieren, brullen
ik wil dansen
ik wil ergens echt goed in zijn, in iets positiefs dan
ik wil kunnen genieten
ik wil maat kunnen houden
ik wil leren
ik wil sporten
ik wil geld verdienen
ik wil alles geregeld hebben
ik wil van mijn toch wel fobie af
ik wil intelligenter zijn
ik wil niet blokkeren
ik wil sterk zijn
ik wil zoveel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2007, 22:46
Verwijderd
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
goed ik ben het eventjes goed zat, ann denk eventjes positief: je bent het vandaag dan wel weer niet geworden met die kamer, maaaaaar je bent wel 2e geworden. Die andere was vast net iets ouder, of dat klikte mss net iets meer met iedereen.
vriendje: 'als je niet tegen afwijzingen komt moet je niet hospiteren.'
moeder: 'tegenslagen horen bij het leven, mss moet je nog wel 10 keer of 20 keer of 40 keer'

lekker positief weer
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 23:23
*** is offline
Citaat:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
goed ik ben het eventjes goed zat, ann denk eventjes positief: je bent het vandaag dan wel weer niet geworden met die kamer, maaaaaar je bent wel 2e geworden. Die andere was vast net iets ouder, of dat klikte mss net iets meer met iedereen.
vriendje: 'als je niet tegen afwijzingen komt moet je niet hospiteren.'
moeder: 'tegenslagen horen bij het leven, mss moet je nog wel 10 keer of 20 keer of 40 keer'

lekker positief weer
ik ken het, niet echt best voor je zelfvertrouwen
maar zolang je wel je zelf blijft, is de kans groot dat je je op je plek voelt in je uitiendelijke huis, en dat is belangrijk!
En het kan opeens omslaan. In eerste instantie had ik 13 kijkavonden nodig, daarna nog eens een stuk of 8 gehad. En dit keer was het bij de 2e al raak!
Succes en laat de meod niet zakken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
ik ken het, niet echt best voor je zelfvertrouwen
maar zolang je wel je zelf blijft, is de kans groot dat je je op je plek voelt in je uitiendelijke huis, en dat is belangrijk!
En het kan opeens omslaan. In eerste instantie had ik 13 kijkavonden nodig, daarna nog eens een stuk of 8 gehad. En dit keer was het bij de 2e al raak!
Succes en laat de meod niet zakken.
dankjewel voor je reactie.
Ik wil de moed ook niet laten zakken, had al bijna gereageert op een tijdelijke kamer want daar zou ik niet hoeven hospiteren. Wil gewoon niet elke keer in spanning zitten over een kamer en de hoop hebben dat ik het word, zeker niet als ik het er zooo leuk vond. Mja nu werd ik 2e gaven ze aan, volgende keer mss wel 1e. Zit nu op 3 keer kijken, waarvan ik er 1 heb geweigert die ik wel kreeg (daar kende ik al mensen), dus nja maar verder kijken dus.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 06:14
Verwijderd
Wel doen of niet doen? Niet doen heb ik mezelf mee. Met wel doen maak ik geen vrienden en heb ik dus eigenlijk ook mezelf mee. Lastig... Dit is eigenlijk zo iets wat zichzelf op zou moeten lossen...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 07:04
Redhair
Redhair is offline
Hahah Ave, hoe jij het uitlegt, hehehe. Tja, vrouwen he, verzorggevoelens. Zielige vent voor je, je moet toch wat.

Gisteravond was echt heel gezellig. Eerst kwam D., lekker gekletst, ik was helemaal vrolijk, alsof ik pep op had. Even later klopte mijn lieve huisgenootje aan en kwam er bij zitten. We gingen allemaal lekkere dingen eten en stom kletsen en het was zo'n goede sfeer, met mijn twee vriendinnetjes. Later lagen we alledrie onder een dekentje op de bank, en toen kwam nog een huisgenoot. Hij draaide jointjes en we werden allemaal een beetje stoned.
Jaa gister was echt een relaxte dag hihihi. En het is nu belachelijk vroeg voor mijn doen, maar er komen kijkers voor mijn mama's huis wat te koop staat en ze wilde dat ik er bij was. Okeee.
Whiieee. <3
Oud 16-11-2007, 07:37
Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, ik zeur altijd over het op tijd komen voor groepsafspraken op school e.d. en wie verslaapt zich op de eerste dag dat er groepswerk ingepland staat.... Ik dus. Werd om 20 over 8 wakker, ipv half 7. Mja, net effe gebeld of ik dan nog moest komen. We hadden alleen de eerste 2 uur les vandaag, dus nja, met de eerste trein die ik had kunnen halen (dan moest ik om half 9 weg) was ik 10 minuten voor het einde van die les op school en nja, stel nou dat niemand op school zou blijven werken, dan had ik nog niets aan de reis. Dat waren dan weer 2 uur geweest dat ik ook nog thius aan dingen had kunnen werken.
Oud 16-11-2007, 08:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
dankjewel voor je reactie.
Ik wil de moed ook niet laten zakken, had al bijna gereageert op een tijdelijke kamer want daar zou ik niet hoeven hospiteren. Wil gewoon niet elke keer in spanning zitten over een kamer en de hoop hebben dat ik het word, zeker niet als ik het er zooo leuk vond. Mja nu werd ik 2e gaven ze aan, volgende keer mss wel 1e. Zit nu op 3 keer kijken, waarvan ik er 1 heb geweigert die ik wel kreeg (daar kende ik al mensen), dus nja maar verder kijken dus.
Oh joh, in Utrecht is dat nog heel positief hoor. Gewoon doorzetten. Ik ga vanavond ook weer hospiteren. Alleen de huisbaas belde wanneer ik kon komen en het was echt een turks ofzo. Hoop wel dat 't andere meisje er is en niet de huisbaas, dat vind ik eng.

En er staat op internet echt een heel erge foto van mij van bowlen. Ik schrok omdat ze allemaal rare geluidjes aan het maken waren, en ik sta er echt geschrokken op met heel zielige oogjes. Nou lekker, echt niet fotogeniek.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 08:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
Net weer hardgelopen, pff. Het viel niet mee. Ik begin nu al te twijfelen of ik dit in de winter wel vol kan houden i.v.m. mijn ademhaling. Maar goed, ik vind dat ik het moet proberen, klaar, anders geef ik dit ook weer zo snel op en dat is zwak.

Er hing bij de achterdeur een briefje 'nat', want ze hebben de deur geverfd. Eergisteren was dat alleen de deur zelf, dus ik heb 'm voorzichtig met de klink opengedaan. Gisteren doe ik hetzelfde, blijken ze ineens ook de klink te hebben geverfd . Dus nu staat mijn vingerafdruk daar voor altijd in . Zal de rest van de flat leuk vinden.

To do voor vandaag, want ik MOET echt vanalles:
- Hardlopen
- Boodschappen
- Strijken
- Was doen
- Stagemap afmaken
- CZ mailen
En graag ook nog:
- Swifferen
- Planten water geven
- ICT-opdrachten doen
- verder gaan met de OJW-opdracht
- Pedagogiek-casussen bekijken
- Labels maken

Laatst gewijzigd op 16-11-2007 om 15:42.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 09:19
Neko*
Neko* is offline
WEEKEND!

Ookal heb ik er niet erg zin in, alles is beter dan school...
Oud 16-11-2007, 09:37
Verwijderd
Gisteravond voelde ik me echt beroerd, vanochtend was het weer wat beter, tot ik weer onder de douche stond. Misschien is warm/heet douchen toch niet zo goed...
Ik heb een ontzettend weekend-gevoel, waarschijnlijk omdat ik vandaag geen college heb. Maar ik moet nog wél even wat gaan doen!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 09:40
Rob
Rob is offline
Zijn er hier ook mensen die verstand hebben van rechten en zin hebben om licenties samen te vatten in een taal die ik wčl snap en door kan ploegen? <.<
Licenties zijn zo ongelofelijk saai om door te lezen vanwege het juridische taalgebruik, maar het moet wel.
Oud 16-11-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Zijn er hier ook mensen die verstand hebben van rechten en zin hebben om licenties samen te vatten in een taal die ik wčl snap en door kan ploegen? <.<
Licenties zijn zo ongelofelijk saai om door te lezen vanwege het juridische taalgebruik, maar het moet wel.
Ik ben redelijk handig en goed in het lezen van moeilijke zinnen. En oh, ik ben na tien uur 's avonds niet meer in staat om te smsen. Vraag me niet waarom, maar dat lukt me dan niet meer.

ot: Dat hele gedoe met die jongen die doodgeslagen is grijpt me toch meer aan dan ik dacht. Wanneer leren mensen toch eens normaal doen, normaal met elkaar omgaan en normaal naar elkaar reageren? Stelletje achterlijken hier. Net als dat gedoe met René Steegmans hier, ik ben het godverdomme spuugzat. Dalijk vermoord ik nog iemand uit pure frustratie vanwege alle achterlijke mensen die hun poten niet thuis kunnen houden. En het akelige is, de ex van een nicht van me is daarbij betrokken geweest. Echt te heftig, kan me er niks bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:41
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik vond dat ik na de afgelopen 2 dagen wel weer eens mocht uitslapen. Aangezien ik vanmorgen toch niet hoefde te werken, kon dat. Ik hoop alleen dat ik zo nog een telefoontje krijg voor vanmiddag, al is het maar voor een dienst van 3 uur.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zal gaan doen. Als ik maandag begin met de voorbereiding voor het college voor donderdag, haal ik dat makkelijk. Ik moet eigenlijk iets met m'n scriptie, maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:50
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik ben redelijk handig en goed in het lezen van moeilijke zinnen. En oh, ik ben na tien uur 's avonds niet meer in staat om te smsen. Vraag me niet waarom, maar dat lukt me dan niet meer.
Ja, ik ben dat ook wel, maar niet op juridisch gebied. Dit soort dingen vind ik bijvoorbeeld 3x niets om door te lezen:

Citaat:
Subject to third party intellectual property claims, each Contributor hereby grants You a world-wide, royalty-free, non-exclusive license

(b) under Patent Claims infringed by the making, using, or selling of Modifications made by that Contributor either alone and/or in combination with its Contributor Version (or portions of such combination), to make, use, sell, offer for sale, have made, and/or otherwise dispose of: 1) Modifications made by that Contributor (or portions thereof); and 2) the combination of Modifications made by that Contributor with its Contributor Version (or portions of such combination).
Ik snŕp het wel, maar het is zo verschrikkelijk erg opgeschreven dat ik de draad in no-time kwijt ben geraakt. Dit gaat dus 2 pagina's door, ofzo.

Ach, ik ga zelf ook niet veel tijd hebben aangezien ik meesleurt wordt om te vieren dat die gozer zijn vak heeft gehaald dankzij mijn teaching skillz.
Maar is goed! Je maakt me alleen wel nieuwsgierig. Ik SMS je voor vanavond vast nog wel.
Oud 16-11-2007, 10:52
Verwijderd
Ja knul, je zei niet dat het in het engels was. Een beetje ouwehoeren in het engels lukt nog wel, maar dat soort dingen gaan me echt te ver.

En dat smsen, was over het algemeen bedoeld. Als ik gewerkt heb, ben ik zo dood dat de fijne motoriek is uitgewerkt en ik du snie tmeer kan smsen zonder er ongeveer anderhalf uur over te doen. En je bent heel lief, maar dat heb ik nog net niet voor je over. ;x Normaal sms ik ook altijd nog met mijn beste vriend als ik in bed lig (zo nemen wij de dag door) maar dat doe ik sinds mijn stage oko niet meer.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 11:04
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja knul, je zei niet dat het in het engels was. Een beetje ouwehoeren in het engels lukt nog wel, maar dat soort dingen gaan me echt te ver.

En dat smsen, was over het algemeen bedoeld. Als ik gewerkt heb, ben ik zo dood dat de fijne motoriek is uitgewerkt en ik du snie tmeer kan smsen zonder er ongeveer anderhalf uur over te doen. En je bent heel lief, maar dat heb ik nog net niet voor je over. ;x Normaal sms ik ook altijd nog met mijn beste vriend als ik in bed lig (zo nemen wij de dag door) maar dat doe ik sinds mijn stage oko niet meer.
XD
Ja, ik krijg echt zo'n enorm gevoel als ik dit soort teksten lees. En nu moet ik wel eventjes. Gelukkig zijn er van de meeste wel een FAQ te vinden.
In het nederlands zijn dit soort documenten trouwens niet veel beter.

Nouja, ik kijk naar mijn pauze wel even verder naar dit.

Oh, zo! Ik dacht dat je specifiek vanavond bedoelde. Nee, snap ik. Ik heb dat de laatste paar dagen ook. Dan weet ik er nog net één uit te stampen, zoals gister, en val dan in no-time in slaap... zoals gister. Maar dat had je al door. xD
Oud 16-11-2007, 11:05
moon
moon is offline
Wat wil ik? wat kan ik? wie ben ik?
Oud 16-11-2007, 11:10
Verwijderd
@Rob:
Citaat:
Behoudens de eisen van het derde intellectuele eigendom, verleent elke Contributor u hierbij een wereldwijde, royalty-vrije, niet-exclusieve vergunning

(b) onder de Eisen van het Octrooi die worden overtreden door het maken, gebruiken of verkopen of door het maken van wijzigingen door die Contributor alleen en/of in combinatie met zijn Contributor Versie (of gedeelten van dergelijke combinatie), om te maken, gebruiken, verkopen, voor verkoop aanbieden en/of een andere manier van ‘wegdoen’ of: 1) Wijzigingen die door die Contributor (of gedeelten daarvan) worden gemaakt; en 2) de combinatie van wijzigingen die door die Contributor met zijn Contributor Versie (of gedeelten van dergelijke combinaties) worden gemaakt.
Zo iets? (Lang leve de vertaalmachine. Dan hoef je zelf nog maar een klein beetje aan te passen en het is best te lezen. - Al vind ik het in het Engels ook nog redelijk te doen. )
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 11:31
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Wat wil ik? wat kan ik? wie ben ik?
jij bent moon en zoals je op me overkomt een lieve meid,
je kan veel meer dan je denkt, luisteren en klaarstaan en en en
wat je wil weet ik niet.. waarschijnlijk de goede weg vinden uit dit dal

ik snap je helemaal
Oud 16-11-2007, 12:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Alles staat op losse schroeven. Ik weet niet hoe ik verder wil met mijn studie. Mijn geloof ligt in gruzelementen en dat is zo eng, ik dacht dat ik het wist en het is iets waar ik zoveel steun aan heb gehad. En ik ben weer zoveel afgevallen en nu moet ik opnieuw beginnen, maar ik vind het al zo'n klus om 1000 cal. op een dag te eten, hoe kreeg ik het voor elkaar om er twee keer zoveel te eten? Hoe ga ik dat nu weer doen? Ik ga de moed heus niet zomaar opgeven, maar ik baal er zo van.

Ik heb geen maagpijn vandaag. Jeej.
Oud 16-11-2007, 13:08
Verwijderd
Oké ik heb een afspraak bij de kapper gemaakt en ik vind het eng. Raar dat ik me druk kan maken over zoiets simpels als 'haar'.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 14:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Oké ik heb een afspraak bij de kapper gemaakt en ik vind het eng. Raar dat ik me druk kan maken over zoiets simpels als 'haar'.
Ik heb ook een afspraak gemaakt, we zijn goed bezig
Alleen keek ik net in de spiegel en juist vandaag zit het leuk, zul je net zien dat het alleen maar een verslechtering zal zijn
Oud 16-11-2007, 14:26
Nyawa
Citaat:
En ik ben weer zoveel afgevallen en nu moet ik opnieuw beginnen, maar ik vind het al zo'n klus om 1000 cal. op een dag te eten, hoe kreeg ik het voor elkaar om er twee keer zoveel te eten? Hoe ga ik dat nu weer doen?
Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar bij winkels als De Tuinen kun je fenegriek kopen, een middeltje waarvan je extra eetlust krijgt. Ik heb het zelf nog nooit genomen - het op eigen kracht aankomen lukt momenteel wel aardig dus tja -, maar het schijnt bij sommige mensen heel goed te helpen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Ik 'moet' eigenlijk ook, maar het is de vorige keer zo verknipt dat ik nu niet meer durf...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 14:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik 'moet' eigenlijk ook, maar het is de vorige keer zo verknipt dat ik nu niet meer durf... ik weet hier in de buurt geen betaalbare kapper
Ik weiger om 25 euro te betalen om mijn haar te laten knippen, ik wil niks speciaals of lastigs. Bij mijn ouders in het dorp zit een kapper die knipt voor 10 euro, en die knippen prima, maar ik ben al lang niet meer op zaterdag bij mijn ouders geweest en het ziet er ook niet naar uit dat ik dat binnenkort wel ga doen. *zucht*

Haren, wat lastig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten