Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb zin in 't weekend, eigenlijk. ![]()
|
Verwijderd
|
Wat doe ik in godsnaam verkeerd dat mn zusje me schijnbaar al áltijd veracht. Sure, we hebben ruzie, vroeger misschien vaker dan normaal en we zijn allebei niet makkelijk, maar dat ze dus blijkbaar altijd een hekel aan me heeft gehad. Fijn. Ik deug gewoon niet, should've known.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan heb je vast ook gehoord dat ik soms best debiel kan doen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik kan niet aan mijn eigen maatstaven voldoen
ik wil een paar vriendschappen afsluiten, maar ik kan dat niet ik wil lachen, gieren, brullen ik wil dansen ik wil ergens echt goed in zijn, in iets positiefs dan ik wil kunnen genieten ik wil maat kunnen houden ik wil leren ik wil sporten ik wil geld verdienen ik wil alles geregeld hebben ik wil van mijn toch wel fobie af ik wil intelligenter zijn ik wil niet blokkeren ik wil sterk zijn ik wil zoveel |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
goed ik ben het eventjes goed zat, ann denk eventjes positief: je bent het vandaag dan wel weer niet geworden met die kamer, maaaaaar je bent wel 2e geworden. Die andere was vast net iets ouder, of dat klikte mss net iets meer met iedereen. vriendje: 'als je niet tegen afwijzingen komt moet je niet hospiteren.' moeder: 'tegenslagen horen bij het leven, mss moet je nog wel 10 keer of 20 keer of 40 keer' lekker positief weer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar zolang je wel je zelf blijft, is de kans groot dat je je op je plek voelt in je uitiendelijke huis, en dat is belangrijk! En het kan opeens omslaan. In eerste instantie had ik 13 kijkavonden nodig, daarna nog eens een stuk of 8 gehad. En dit keer was het bij de 2e al raak! Succes en laat de meod niet zakken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil de moed ook niet laten zakken, had al bijna gereageert op een tijdelijke kamer want daar zou ik niet hoeven hospiteren. Wil gewoon niet elke keer in spanning zitten over een kamer en de hoop hebben dat ik het word, zeker niet als ik het er zooo leuk vond. Mja nu werd ik 2e gaven ze aan, volgende keer mss wel 1e. Zit nu op 3 keer kijken, waarvan ik er 1 heb geweigert die ik wel kreeg (daar kende ik al mensen), dus nja maar verder kijken dus. |
![]() |
|
![]() |
Hahah Ave, hoe jij het uitlegt, hehehe. Tja, vrouwen he, verzorggevoelens. Zielige vent voor je, je moet toch wat.
![]() Gisteravond was echt heel gezellig. Eerst kwam D., lekker gekletst, ik was helemaal vrolijk, alsof ik pep op had. Even later klopte mijn lieve huisgenootje aan en kwam er bij zitten. We gingen allemaal lekkere dingen eten en stom kletsen en het was zo'n goede sfeer, met mijn twee vriendinnetjes. Later lagen we alledrie onder een dekentje op de bank, en toen kwam nog een huisgenoot. Hij draaide jointjes en we werden allemaal een beetje stoned. Jaa gister was echt een relaxte dag hihihi. En het is nu belachelijk vroeg voor mijn doen, maar er komen kijkers voor mijn mama's huis wat te koop staat en ze wilde dat ik er bij was. Okeee. Whiieee. <3
|
Omg, ik zeur altijd over het op tijd komen voor groepsafspraken op school e.d. en wie verslaapt zich op de eerste dag dat er groepswerk ingepland staat.... Ik dus. Werd om 20 over 8 wakker, ipv half 7. Mja, net effe gebeld of ik dan nog moest komen. We hadden alleen de eerste 2 uur les vandaag, dus nja, met de eerste trein die ik had kunnen halen (dan moest ik om half 9 weg) was ik 10 minuten voor het einde van die les op school en nja, stel nou dat niemand op school zou blijven werken, dan had ik nog niets aan de reis. Dat waren dan weer 2 uur geweest dat ik ook nog thius aan dingen had kunnen werken.
||
Citaat:
![]() ![]() En er staat op internet echt een heel erge foto van mij van bowlen. Ik schrok omdat ze allemaal rare geluidjes aan het maken waren, en ik sta er echt geschrokken op met heel zielige oogjes. Nou lekker, echt niet fotogeniek. ![]() |
![]() |
|
Net weer hardgelopen, pff. Het viel niet mee. Ik begin nu al te twijfelen of ik dit in de winter wel vol kan houden i.v.m. mijn ademhaling. Maar goed, ik vind dat ik het moet proberen, klaar, anders geef ik dit ook weer zo snel op en dat is zwak.
Er hing bij de achterdeur een briefje 'nat', want ze hebben de deur geverfd. Eergisteren was dat alleen de deur zelf, dus ik heb 'm voorzichtig met de klink opengedaan. Gisteren doe ik hetzelfde, blijken ze ineens ook de klink te hebben geverfd ![]() ![]() To do voor vandaag, want ik MOET echt vanalles: - Stagemap afmaken En graag ook nog: - Swifferen - ICT-opdrachten doen - verder gaan met de OJW-opdracht - Pedagogiek-casussen bekijken Laatst gewijzigd op 16-11-2007 om 15:42. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteravond voelde ik me echt beroerd, vanochtend was het weer wat beter, tot ik weer onder de douche stond. Misschien is warm/heet douchen toch niet zo goed...
Ik heb een ontzettend weekend-gevoel, waarschijnlijk omdat ik vandaag geen college heb. Maar ik moet nog wél even wat gaan doen! ![]() |
![]() |
|
Zijn er hier ook mensen die verstand hebben van rechten en zin hebben om licenties samen te vatten in een taal die ik wčl snap en door kan ploegen? <.<
Licenties zijn zo ongelofelijk saai om door te lezen vanwege het juridische taalgebruik, maar het moet wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ot: Dat hele gedoe met die jongen die doodgeslagen is grijpt me toch meer aan dan ik dacht. Wanneer leren mensen toch eens normaal doen, normaal met elkaar omgaan en normaal naar elkaar reageren? Stelletje achterlijken hier. Net als dat gedoe met René Steegmans hier, ik ben het godverdomme spuugzat. Dalijk vermoord ik nog iemand uit pure frustratie vanwege alle achterlijke mensen die hun poten niet thuis kunnen houden. En het akelige is, de ex van een nicht van me is daarbij betrokken geweest. Echt te heftig, kan me er niks bij voorstellen. ![]() |
![]() |
|
Ik vond dat ik na de afgelopen 2 dagen wel weer eens mocht uitslapen. Aangezien ik vanmorgen toch niet hoefde te werken, kon dat. Ik hoop alleen dat ik zo nog een telefoontje krijg voor vanmiddag, al is het maar voor een dienst van 3 uur.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zal gaan doen. Als ik maandag begin met de voorbereiding voor het college voor donderdag, haal ik dat makkelijk. Ik moet eigenlijk iets met m'n scriptie, maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ach, ik ga zelf ook niet veel tijd hebben aangezien ik meesleurt wordt om te vieren dat die gozer zijn vak heeft gehaald dankzij mijn teaching skillz. ![]() Maar is goed! Je maakt me alleen wel nieuwsgierig. ![]()
|
Verwijderd
|
Ja knul, je zei niet dat het in het engels was. Een beetje ouwehoeren in het engels lukt nog wel, maar dat soort dingen gaan me echt te ver.
En dat smsen, was over het algemeen bedoeld. Als ik gewerkt heb, ben ik zo dood dat de fijne motoriek is uitgewerkt en ik du snie tmeer kan smsen zonder er ongeveer anderhalf uur over te doen. En je bent heel lief, maar dat heb ik nog net niet voor je over. ;x Normaal sms ik ook altijd nog met mijn beste vriend als ik in bed lig (zo nemen wij de dag door) maar dat doe ik sinds mijn stage oko niet meer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik krijg echt zo'n enorm ![]() In het nederlands zijn dit soort documenten trouwens niet veel beter. Nouja, ik kijk naar mijn pauze wel even verder naar dit. ![]() Oh, zo! Ik dacht dat je specifiek vanavond bedoelde. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
@Rob:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je kan veel meer dan je denkt, luisteren en klaarstaan en en en wat je wil weet ik niet.. waarschijnlijk de goede weg vinden uit dit dal ik snap je helemaal ![]()
|
Alles staat op losse schroeven. Ik weet niet hoe ik verder wil met mijn studie. Mijn geloof ligt in gruzelementen en dat is zo eng, ik dacht dat ik het wist en het is iets waar ik zoveel steun aan heb gehad. En ik ben weer zoveel afgevallen en nu moet ik opnieuw beginnen, maar ik vind het al zo'n klus om 1000 cal. op een dag te eten, hoe kreeg ik het voor elkaar om er twee keer zoveel te eten? Hoe ga ik dat nu weer doen? Ik ga de moed heus niet zomaar opgeven, maar ik baal er zo van.
Ik heb geen maagpijn vandaag. Jeej.
||
Citaat:
![]() Alleen keek ik net in de spiegel en juist vandaag zit het leuk, zul je net zien dat het alleen maar een verslechtering zal zijn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Haren, wat lastig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|