Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wie weet ga ik wel gewoon hier op het forum al mijn troubles spuien.. kan ik het iig ergens kwijt..
|
![]() |
je kan het toch aan je ouders uitleggen meid?
je kan toch zeggen dat je bang ent de fout in de te gaan? als ze echt moeilijk doen kun je nog altijd zeggen van laat maar ik blijf wel hier misschien een aardige buurvouw ofsow? iemand van je sport? heb je misschien al super vaak gehoord(zal wel) maar probeer je niet zo te concentreren op je stemmetjes luister dr nie naar probeer je dr tegen te zetten ja ja ik weet klinkt allemaal easy maar heeft je therapeute je geen tips gegeven? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen buren, zijn net verhuisd en aan andere kant woont een freak. Doe niet aan sport. Ik probeer al niet naar de stemmen te luisteren.. helpt niet soms. en ik moet nog in behandeling worden genomen en mn therapeute to-be weet niet van die stemmetjes.
|
![]() |
hmz... moeilijk....
ff een vraagje zou je het fijn vinden als je ouders je af en toe eens bellen? eej meissie lijkt me ook wel beter als je je therapeute verteld van je stemmetjes moet je wel eens doen denk ik maja da vind IK en porbeer te denken dat het allemaal wel goed komt denk niet meteen ohw ik red het nooit!!! nee nee nee zo moet je nie denken blijf positief ja ja makkelijk gezegd i know maar doe je best!!! |
![]() |
|
Waarom vraag je niet een vriendin (hoe oppervlakkig ook!) om bij jou thuis te komen een paar dagen?
Kun je best gezellig maken, zoiets, en misschien leer je iemand wel zo goed kennen dat je een nieuwe goede vriendschap eraan overhoudt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord help niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |