Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal me er eens in verdiepen ![]() Moet nu alleen nog weten hoe ik dll's/api's kan aanspreken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het enige beetje Delphi dat ik heb gehad is op school: 1 semester, 2 uur in de week ![]() Ik heb dus totaal géén idee waar je het over hebt ![]() [edit] Gokje ![]() VCL = Visual Class Library? [/edit] [edit2] Ik kan een nieuwe CLX applicatie maken (maar ik heb geen idee wat dat is ![]() ![]() [/edit2] Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 19:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap weinig van Visual C++ ![]() Ik denk dat ik er met Delphi wel uit kan komen, als ik maar een voorbeeldje heb mbt dll's gebruiken ![]() *heeft op school wel gekloot met DLL's, maar is het vergeten ![]() ![]() Ik 'moet' namelijk de Winsock SPI ofzo heel misschien gebruiken, en deze gebruikt (afaik) 2 dll's ws2_32.dll en winsock.dll ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Code:
unit Unit1; interface uses Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs, StdCtrls; type TForm1 = class(TForm) Edit1: TEdit; procedure FormCreate(Sender: TObject); private { Private declarations } public { Public declarations } end; var Form1: TForm1; implementation {$R *.dfm} function test1 : string; external 'dll.dll'; //<------------ Hier staat-ie procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject); begin Form1.Edit1.Text := test1(); end; end. Code:
library dll; uses SysUtils, Classes; {$R *.res} function test1 : string; begin test1 := 'blaat'; end; begin end. ![]() *heeft programma voorbeeld nodig* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik had het over MS visual C++. En dat is een programma om stand-alones the maken of een *.dll maar ook icons. Je eigen forum, website enz. gewoon een eigen programma maken dus. (en Einstein, met deze programma worden ook spelletjes gemaakt en 3d programma zoals 3D Max en Lightwave 3d 7)
||
Verwijderd
|
Citaat:
MS Visual C++ voert deze programma's enkel uit .. en kan zèlf geen andere programma's produceren. Einstein ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga toch ook niet zeggen "met lame kan je geen MP3 bestanden maken, die MP3 bestanden worden gemaakt door de kernel die dat al dan niet in zijn address space doet"
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|