Advertentie | |
|
![]() |
|
was ook naar N*E*R*D geweest . idd erg goede show.
verder laatste tijd nog nicotine feat. gotcha, brainpower, angie stone en bilal gezien. vooral de laatste was super goed.kheb voor de komende tijd niets meer gepland omdat ik op vakantie ga. daarna zie ik wel weer ![]()
||
Citaat:
hmm, komt wel als mn site ^^up is |
![]() |
|
Dat is toch een rockband die zeggen dat ze rappers zijn en dat er geen echte hip hop meer is,daarom komen ze met die vreselijke beats voor artiesten als Noreaga om hun cd's noch slechter te maken.
Als ze nou gewoon weer gaan werken met Britney en R kelly, ben ik weer blij en hebben we weer eentje minder zoasl Swizz peatnuts[Swizz beats]Timba bitch[timbaland]. Ik zag ook zo'n intervieuw met ze leken me wel relaxte gozers,niet zulke mensen als Jay-z enz. Die overal met een geld lopen te smijten om te zeggen dat ze zogenaamd geen rapper kan zijn zonder 100 miljoen op je rekening te hebben en vol met platina te hebben op je kleding. Alleen jammer van die muziek, als je met R&B bent begonnen. Daarna gaat beginnen met rap.
||
Citaat:
het zijn gewoon gasten die hun inkomsten halen uit het maken van beats en produceren van songs voor anderen ze hebben met hun eigen label een deal dat ze mogen doen wat ze willen omdat hun eigen muziek gewoon is wat zij willen en er geen geld mee hoeven te verdienen. en wat betreft geld, ze smijten wel degelijk met geld als je hun huis,interieur en spullen ziet alleen qua kleding zijn ze gewoon anders...en pharell zegt ook ''als je vriend overlijdt of je moeder wordt ernstig ziek dan doet het geld en die dure spullen er ook niet toe'' Rat
||
Citaat:
oké smaken verschillen, maar ik heb liever dat neptunes beats voor nelly,mystikal en noreaga maakt dan dat gasten als puff daddy of swizz beats dat doen.. want zeg nou eerlijk, als je in een club staat en je hoort die beat van britney spears bijvoorbeeld dan denk je toch ook eerst damn wat een lekker deuntje..
|
![]() |
|
Ze zijn begonnen met cd's van MJ en R kelly en die gasten zijn dacht ik niet echt hip hop figuren.
Ikweet niet wat jij met jaren bedoelt, voor mij zijn mensen die al jaren bezig zijn Dj muggs,havoc,dre,premier. Misschien ben ik wel een beetje te negatief over ze begonnen,maar voor mij zijn ze niet echt hip hop. Jij vindt ze goed so be it,ieder heeft z'n eigen smaak.
|
eey, die beats van hun zijn echt wel heel herkenbaar, en ik vind ze echt wel top...
ik vind de shit van nerd niet phat, maar sommige beats die ze voor andere maken zoals de beat van noreaga - superthug, the clipse - grindin, latrelle - dirty girl, p diddy - d.i.d.d.y. vind ik echt wel zwaaaaaar dope...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
hiphop-soul-r&b-reggea nieuws? LeRatLuciano | 74 | 26-12-2002 19:10 |