Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2007, 18:47
kawashi
kawashi is offline
Heeyh, ik ben goed bevriend met een jongen. Ongeveer anderhalfve maan geleden wilde hij me koppelen aan zijn beste vriend. Ik kreeg hem op msn, en het werd steeds gezelliger.. Nu zijn we al een stukje verder.. En we sturen vaak hartjes, kusjes en dat soort dingen via msn. Hij vindt me erg leuk en ik heb gezegt dat ik hem ook leuk vind, maar nu begin ik te twijfelen.. Ik heb nog niet met hem, maar toch maak ik me zorgen, dalijk maak ik de verkeerde keuze.. De ene keer dan zit k helemaal in love met um te msnen, en de andere keer (meestal als ie niet online is) voel ik helemaal niets.. Ook heb ik hem een keer in het echt gezien bij een aantal vrienden, en we durfden allebei nog niet eens wat tegen elkaar te zeggen.. Allebei zaten we maar een andere kant op te kijken, de hele avond lang.. En kort geleden had ik weer met 'm afgesproken, maar dan met hem alleen.. Ook toen was het vrij rustig, we hebben wel wat meer gepraat dan eerst..

Ik hoop dat jullie me met dit verhaal een beetje meer kunnen helpen, want ik wil hem geen pijn doen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2007, 18:47
luchtballon
luchtballon is offline
meer met elkaar echt afspreken? een vriendje hebben doe je ook in het echt
Oud 03-12-2007, 18:59
remy476
remy476 is offline
Citaat:
meer met elkaar echt afspreken? een vriendje hebben doe je ook in het echt
idd....probeer gewoon iets.....je hoeft toch niet gelijk verkering oid te hebben....dat gaan vanzelf
Oud 03-12-2007, 23:17
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
O ga alsjeblieft niet je relatie baseren op het aantal smileys en roosjes die hij je meegeeft als hij je goedenacht wenst over MSN! Liefde kun je alleen ondervinden door te kijken in zijn ogen, te ruiken of zijn geur je aanstaat, hem stiekem even aan te stoten. Liefde is een niet te beschrijven kracht die je voelt als je iemand ziet, niet als je de letters met spelfouten en al op je beeldscherm leest.

Ga hem ontmoeten, en kijk dan of het klikt. Maar laat je niet meesleuren en kom er vervolgens achter dat hij toch niet zo leuk is als hij zich voordeed op msn. Msn is een valkuil, remember that.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 10:46
I C U
I C U is offline
Jep, ga daten. Gewoon es samen wat doen. Natuurlijk moet je een beetje aan elkaar wennen, maar ook dat gaat over en dan weet je snel zat of het iets is of niet. MSN is wat dat betreft een leuk middel om elkaar een beetje te leren kennen, maar meer dan dat moet je er niet aan meegeven, omdat je niet weet hoe iemand écht is.

10% van de communicatie is woorden. De rest haal je uit andere dingen.
Oud 04-12-2007, 19:36
Malossi
Malossi is offline
MSN IS GEEN VERLIEFD ZIJN, MSN ZIJN LETTERS OP JE SCHERM. LETTERS GEVEN GEEN LIEFDE DOOS!
Wees tegen jezelf dan even reëel, je weet toch zelf ook wel dat MSN niet gaat werken?!
Gewoon verstand op vroeger, toen er nog geen pc's waren, de kiep noch tand'n hat en de bierkratjes nog van hout waren, je geen cd's kon branden, maar je kuiten aan de uitlaat van je Kreidler, TOEN kwam je erachter wat echte liefde was! Dus, gewoon met em afspreken and figger it out=) Succes
Oud 04-12-2007, 19:48
Verwijderd
MSN niet zo serieus nemen??
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:10
metallica
metallica is offline
Citaat:
idd....probeer gewoon iets.....je hoeft toch niet gelijk verkering oid te hebben....dat gaan vanzelf
En verder niets forceren, als het irl niet klikt, klikt het niet en dan ben je dus ook niet verliefd
Oud 05-12-2007, 12:02
driene
driene is offline
neem msn idd niet te serieus, dingen komen zo vaak fout over en het is ook gemakkelijk praten zo. irl zie je hoe iemand kijkt wanneer hij tegen je praat, gezichtsuitdrukkingen enzo en zie je ook of iemand iets meent. dus probeer wat vaker 'echt' met hem af te spreken, en dan zie je wel hoe het loopt, als ie echt leuk is, wordt het mss wel wat. succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten