Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2002, 17:09
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
Ik heb al zo'n 4 jaar woorden met een paar gasten die ik ken. Gaat nergens over, ik heb nooit iets misdaan.

3 maanden geleden. Ik sliep bij een kennis van me, bleek dat die gasten daar ook bleven slapen. Kregen we weer woorden. Dit keer over wie er op het matras mocht slapen, er waren te weinig matrassen. Ik zei; ïk slaap hier op dit matras, dus kanker allemaal maar op!"

Toen lag ik daar met mijn ogen dicht op dat matras, ik lag op mijn buik. en toen sloeg 1 van die gasten een fles op mijn hoofd kapot. Ik stond meteen op, toen pakte die gast een biljartstok, dus ik pakte er ook 1 en gaf hem 1 klap. Daarna pakte ik 2 biljartballen, een vriend van me hield me tegen toen ik die gast wilde afmaken. een leven gered.

Ik werd afgevoerd met een ambulance en we belden de politie om die gast te laten opladen. Werd ikzelf ook opgepakt omdat ik had teruggeslagen. nacht in de cel, eerst ziekenhuis ff.

Vandaag was de rechtzaak. Ik had geld ge-eist omdat ik een vet litteken op mijn gezicht heb. Bleek die fucking rechter me niet te geloven. Vrienden van die gast die erbij waren hebben gezegd dat ik hem aanviel en dat hij zich toen moest verdedigen met die fles. IK LAG GODVERDOMME MET MIJN OGEN DICHT TOEN ER EEN AANSLAG OP MIJN LEVEN WERD GEPLEEGD.

Zegt de rechter; "waar er 2 vechten hebben er 2 schuld" die gast kreeg geen straf. Hij moet me wel 250 Euro betalen omdat mijn gezicht verkankerd is. ben ik blij mee hoor, met 250 Euro, ik had gewoon verwacht dat de waarheid boven tafel kwam maar jah, gerechtigheid is er niet in dit leven, mark my words, het is keihard. Voel je jezelf dan genaaid.... tjsa, nu eerst een bavaria.
Oud 26-07-2002, 17:14
Verwijderd
Tsja, leuk dat je het ff kwijt bent.

Ik zou die gozer waarschijnlijk zwaar gaan verminken vroeg of laat maar goed, dat hoor ik hier niet te schrijven .. ik ben aaaaaaaltijd lief
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:34
Infaustus
Infaustus is offline
ik zou die gast met gelijk munt terugbetalen...
Oud 26-07-2002, 17:46
PV
PV is offline
kom op zeg een aanslag op je leven. als je nog op kon staan om terug te gaan meppen zal t wel mee hebben gevallen, niet?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 18:00
Monica
Monica is offline
Als je al een voorgevoel hebt in de avond dat het nooit goed af zal lopen (als het al begint met ruzie), dan ga je toch weg? Ja laat je dan maar wegjagen. Ik zou dat zelf liever doen dan dat ik op me in liet meppen en uiteindelijk door terugslaan in een cel zou belanden.
Een keertje trots opgeven kan wonderen doen.
Oud 26-07-2002, 18:10
the Comebackkid
ja vriend van me had geen zin om weg te gaan. Ik wilde wel gaan maar toen dacht ik, ach, niks aan de hand. Er rijden 's nachts ook geen treinen enzo dus.....

Hey PV, het is maar net hoe hard je kop is, die van mij is hard. Dat flesje bier was wel helemaal versplinterd. Wat is hard, is een bierfles hard?, is een hoofd hard?, allemaal relatief.

(ik heb net gegeten en mijn tweede fles bier leeggemaakt)
Oud 26-07-2002, 19:05
the Comebackkid
nee, dat bier is om het te verwerken, trots is voor de dommen. Ik leef mijn eigen leven, ik gef niet veel om wat anderen vinden, maar ben er wel verrekte in geinteresseerd, ik ben geinteresseerd in andere mensen.

Aanslag op mijn leven? Ach ja, elk mens gaat dood wanneer de tijd er is, ikke schijnbaar niet toen, lange niet, dus het was geen aanslag op mijn leven, iemand met een fles slaan die zich niet kan verdedigen. Iemand die op een matras ligt, met zijn ogen dicht op zijn hoofd slaan zo hard mogelijk.

Ik heb er nog 4 dagen hoofdpijn van gehad. Ik weet zeker dat er mensen zijn die een minder harde kop hebben, dat er mensen zijn die er nog een maand lang hoofdpijn van zouden hebben. Ik weet zeker dat er mensen bestaan die minder kunnen hebben, die door zo'n klap hersenschade zouden oplopen, lang bewusteloos of zelfs in coma zouden raken. Zou dat een aanslag op hun leven zijn??? Waarschijnlijk zouden ze het best wel overleven hoor. "aanslag op je leven" is een relatief begrip. Maar wat ik jammer vind is dat de waarheid in die rechtzaak niet naar voren is gekomen! De term 'aanslag op mijn leven' is een detail. Ieder gebruikt zijn eigen terminologie.
Oud 26-07-2002, 19:06
the Comebackkid
ik heb trouwens wel echt spijt dat ik niet toen ben weggegaan hoor, dahm, als ik mijn leven opnieuw kon leven zou ik het anders doen, dan zou ik veel dingen anders doen!
Oud 26-07-2002, 21:05
kleine wicca
kleine wicca is offline
jah, zoals ik altijd maar zeg: SHIT HAPPENS .

maar nee, eerlijk is het niet
Oud 26-07-2002, 21:10
Desp
Desp is offline
Als je in eerste instantie weet dat je problemen met ze krijgt, ga je weg.. Heel makkelijk dus.
Wanneer je niet weg kan, blijf je rustig. Ik begrijp dat het moeilijk is rustig te blijven wanneer iemand een flesje op je hoofd kapot slaat, maar ga er niet nog meer problemen van maken. Scheld ze uit, maar niet vechten. Zoals je namelijk hebt gehoord 'waar er twee vechten, hebben er twee schuld' dus ja...

Vermijd die lui gewoon vanaf nu, bemoei je niet meer met ze en zoek geen ruzie met ze..

't Lijken wel kleuters in een zandbak
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:01
the Comebackkid
ey, desk. Die kleuters in de zandbak die leren voor het echte leven want er veranderd niets na al die jaren hoor. Niets........ Dus doe niet alsof die kleuters in de zandbak minder zijn.
Oud 27-07-2002, 12:42
alpha
alpha is offline
Alsof jij helemaal onschuldig was en hij een en al schuld! Jeemig he jullie maken elkaar gewoon kwaad en nu is het eindelijk een keer uitgekomen. Ik ben tegen jullie allebei. Zoiets doe je niet.
Trouwens, hij moest je €250,- betalen en jij hem niks? Dan heb je nog geluk gehad mannetje!
Oud 27-07-2002, 16:37
Desp
Desp is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
ey, desk. Die kleuters in de zandbak die leren voor het echte leven want er veranderd niets na al die jaren hoor. Niets........ Dus doe niet alsof die kleuters in de zandbak minder zijn.
Ik doe helemaal niet alsof die kleuters in de zandbank minder zijn.. Kleuters leren dan juist met elkaar om te gaan, niet met zand te gooien, geen ruzie te maken etc...
Ik probeer je juist te laten snappen dat het misschien een beetje kinderachtig is...

Kijk eens van Sesamstraat, daar leer je wat 'met elkaar omgaan' is... als zij jou lastig vallen, hoef jij hen nog niet lastig te vallen, dan escaleert het alleen maar van...

Oh ja, het is desp, niet desk
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:44
Hippielove
Hippielove is offline
Ja, dat is naaieriij, maar er is niets aan te doen. Maar iedereen krijgt uiteindelijk wat hem toekomt, dus die gasten krijgen hun verdiende loon nog wel.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 00:55
Kazanka
Kazanka is offline
als de rechtbank niet voor gerechtigheid kan zorgen, moet je het zelf doen
Oud 28-07-2002, 06:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
jah, zoals ik altijd maar zeg: SHIT HAPPENS .

maar nee, eerlijk is het niet
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 06:30
Hippielove
Hippielove is offline
Citaat:
Kazanka schreef:
als de rechtbank niet voor gerechtigheid kan zorgen, moet je het zelf doen
Mensen moeten nooit het recht in eigen handen gaan nemen, dan escaleert de boel.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 16:16
snoopy
snoopy is offline
vaag verhaal...
Reageren

Regels voor berichten