| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
van een pomp aan de ene kant naar een faffinaderij aan de andere kant, dan stroom je binne... dat railroad tycoon, is dat dat van-boven-af spel waar je baantjes in Europa, Engeland en America kan opzette? ontopic: Transport tycoon deluxe vind ik ook het beste
|
|
|
|
Shit... ziet ik het nu pas... :/
Rhinus heeft het antwoord al gegeven, maar nog ff kort samengevat: Zorg dat je aan de windows versie van TTDX komt (kazaa!) en download en instaleer daarna deze patch..... gewoon uitpakken, in de install dir van TTDX pleuren en runnen maar en-joy!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
tis meteen ook een cheatutil staat op de site die jij hebt genoemd wel een tooltje om het configuratiebestand van de patch aan te passen.... (deze om precies te zijn.)Geluid heb ik trouwens wel.... al zij het midi, misschien heb je de midi balance op mute staan? |
||
|
|
||
|
Citaat:
ow ja, ik heb 'm legaal (zegt heel wat ) maar de muziek doettut niet (meer) sinds ik 'm opnieuw heb moeten installeren... Hoe zet ik dat goed?dank u
|
|
|
|
Ahh de dagen van Transport Tycoon.. was toen nog geen deluxe versie volgens mij... had ik van 1930-2010 ofzo gespeeld. Toen had ik zoveel geld (6 biljoen ofzo) dat het geld ineens negatief werd.. (zoveel geld kon het spel niet aan ofzo
).. toen maar gestopt
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
*schopt een btje*
TT de Luxe speel ik net weer n tijdje... ut blijft een cool spel. Maffe muziek ook. Altijd leuk met vrachtwagens om de laadstations van de anderen te blokkeren. Of gewoon op de weg twee achter elkaar laten rijden, voorste laten stoppen en dan de achterste als-tie ernaast is ook laten stoppen. Heerlijk...Mgoed, ff over dat hout, kool en oliegezeik: kool blijft gemiddeld het meeste opbrengen (kijk maar bij cargo rates), olie is alleen voordelig bij Economy op Steady (is nog riskant mgoed), en hou zou ik niet echt weten... is iig wel minder dan kool... Oja, je HQ, wat is de grootste die je ooit gehad hebt? Ik heb zon vierkant lelijk flatdingetje gehad als grootste... maar kweetniet of-tie de grootste is.
|
|
|
|
Je HQ is gekoppeld aan je rating (IIRC), je max rating kan 1000 zijn. Dan ben je 'tycoon'
ik was het twee keer in het spel, maar steeds 1 jaar (misschien maximum dat het kan?).Dus als je dat hebt bereikt ben je de bom (tenzij door een bug je geld ineens bij de 6 biljoen negatief wordt )
|
|
||
|
Citaat:
Dank je.O, over bugs gesproken, in de niet zo luxe versie als je dan de langst mogelijke tunnel bouwt kost ie niets... niet dat je er wat aan hebt, want de waarde van de spullen wordt superlaag omdat het veels te lang duurt voordat alles dr doorheen is en trouwens, je kan er helemaal niet in, aangezien de tunnel eindigt op zeeniveau... leuk
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
hm, de beste tip bij tcdeluxe is dus wel een eigen map maken, en ik alle grote steden in het midden van de stad plaats voorzien om een luchthaven te zetten, en dan onmiddelijk als je begint te spelen daar vliegtuigen opzetten. Winst gegarandeerd
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Games |
Centraal Pokemon topic 'I'he Prophet | 252 | 07-10-2007 12:28 | |
| Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 17:56 | |
| Games |