Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
van een pomp aan de ene kant naar een faffinaderij aan de andere kant, dan stroom je binne... dat railroad tycoon, is dat dat van-boven-af spel waar je baantjes in Europa, Engeland en America kan opzette? ontopic: Transport tycoon deluxe vind ik ook het beste
|
Shit... ziet ik het nu pas... :/
Rhinus heeft het antwoord al gegeven, maar nog ff kort samengevat: Zorg dat je aan de windows versie van TTDX komt (kazaa!) en download en instaleer daarna deze patch..... gewoon uitpakken, in de install dir van TTDX pleuren en runnen maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Geluid heb ik trouwens wel.... al zij het midi, misschien heb je de midi balance op mute staan? |
![]() |
||
Citaat:
ow ja, ik heb 'm legaal (zegt heel wat ![]() dank u
|
Ahh de dagen van Transport Tycoon.. was toen nog geen deluxe versie volgens mij... had ik van 1930-2010 ofzo gespeeld. Toen had ik zoveel geld (6 biljoen ofzo) dat het geld ineens negatief werd.. (zoveel geld kon het spel niet aan ofzo
![]()
|
![]() |
|
*schopt een btje*
![]() ![]() TT de Luxe speel ik net weer n tijdje... ut blijft een cool spel. Maffe muziek ook. ![]() ![]() Mgoed, ff over dat hout, kool en oliegezeik: kool blijft gemiddeld het meeste opbrengen (kijk maar bij cargo rates), olie is alleen voordelig bij Economy op Steady (is nog riskant mgoed), en hou zou ik niet echt weten... is iig wel minder dan kool... Oja, je HQ, wat is de grootste die je ooit gehad hebt? Ik heb zon vierkant lelijk flatdingetje gehad als grootste... maar kweetniet of-tie de grootste is.
|
Je HQ is gekoppeld aan je rating (IIRC), je max rating kan 1000 zijn. Dan ben je 'tycoon'
![]() Dus als je dat hebt bereikt ben je de bom ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() O, over bugs gesproken, in de niet zo luxe versie ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
hm, de beste tip bij tcdeluxe is dus wel een eigen map maken, en ik alle grote steden in het midden van de stad plaats voorzien om een luchthaven te zetten, en dan onmiddelijk als je begint te spelen daar vliegtuigen opzetten. Winst gegarandeerd
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Centraal Pokemon topic 'I'he Prophet | 252 | 07-10-2007 11:28 | |
Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 16:56 | |
Games |
beste verwachte game Daboman | 48 | 23-11-2004 18:55 |