Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik woon in Overvecht (ik word een beetje moe van dat constante verdedigen, maar goed) en vooral Overvecht Zuid is prima te doen! Daar wonen ook heel veel studenten. Weinig tuig, toch wel. Volgens mij (maar dat ben ik) is het in Kanaleneiland Noord veel erger, want de cowboyverhalen die ik daarover hoor zijn toch wel
![]() En ter perspectief: Overvecht Zuid zit volgens de politie in hetzelfde 'veiligheidsgroepje' als de Binnenstad. Citaat:
![]() En zie bijvoorbeeld pagina tien van: http://www.utrecht.nl/images/Secreta...ndoelgroep.pdf Sowieso, www.utrecht.nl/utrechtveilig is wel een goede website. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, om daarvoor te gaan verhuizen? Ik ga heus nog wel eens naar Utrecht verkassen, maar voorlopig zit ik nog goed. De kamers zijn groot voor Utrechtse begrippen, lage huur en goed bereikbaar. |
![]() |
|
ik woon in ondiep, aan de rustige kant zegmaar, waar de koophuizen staan. veeel studentenhuizen hier en leuke buurt, de amsterdamse straatweg is leuk en je bent met 10minuten in t centrum. zeker aan te raden
![]() zuilen lijkt mij toch een beetje ver fietsen naar t centrum, vooral als je snachts in je eentje moet.
|
Meh, ik zou juist een moord doen voor een kamer op de Uithof. Tien minuten voor negen je nest uit als je om negen uur college hebt en dan nog op tijd komen.. Daar droomt ieder mens toch van? Fok het dat je naar het centrum moet fietsen, daar ging ik vroeger niet dood van, dus nu ook niet.
Mij lijkt Utrecht ten westen van het station minder. Met name Zuilen is wat mijn reispatroon betreft Verweggistan. Extra reistijd aangezien alle onderdelen van mijn studie op de Uithof zitten. Iets tussen het centrum en de Uithof zou ideaal voor mij zijn. Wittevrouwen is vrij duur, maar dan zit je ook geramd. Maar goed, zo snel als de huidige wachtlijst van SSHU gaat kom ik misschien als ik 50 wordt in aanmerking om te gaan hospiteren. ![]() Beter zoeken in andere plaatsen.
|
Maar als je 's avonds activiteiten in het centrum hebt, als vereniging of Parnassos, is het juist weer fijn als je rond het centrum zit. 's Avonds fietsen heel veel minder erg dan 's ochtends vroeg. Voor luilakken (
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Babylijkje Utrecht begraven. Verwijderd | 17 | 10-11-2006 15:43 | |
Studeren |
Utrecht Law College Femic | 130 | 18-06-2006 10:45 | |
Studeren |
Scheikunde te Utrecht of Groningen? Fatality | 7 | 13-04-2005 22:33 | |
Algemene schoolzaken |
HBO Recht; Utrecht of Amsterdam Charlottetje | 106 | 23-11-2003 12:56 | |
Vrije tijd |
Zondag 10-8-2003: Johan Cruijff schaal PSV-FC Utrecht Mr.Oizo | 56 | 12-08-2003 13:50 |